spoko
tu masz jeszcze jeden silniczek
http://olx.pl/oferta/silnik-ford-scorpi ... 012a7d6c46[/quote]
Narazie doprowadzę do porządku ten. Kasa odpływa. Dzięki za pomoc.
Prośba do Adama z Gdańska
- franky
- Member
- Posty: 2172
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- franky
- Member
- Posty: 2172
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Prośba do Adama z Gdańska
Się by chciało, ale narazie chyba trza przeznaczyć kase na doprowadzenie tego do porządku.andy pisze:ja bym szukał 2,9 w końcu mocy nigdy zawiele
- bandit
- Posty: 3738
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Prośba do Adama z Gdańska
2.9 i 2.9 najlepiej od razu wersje Cosworth... Dyfer sie byndzie ukręcać, ale co tam jak fun to fun!franky72 pisze:Się by chciało, ale narazie chyba trza przeznaczyć kase na doprowadzenie tego do porządku.andy pisze:ja bym szukał 2,9 w końcu mocy nigdy zawiele
- franky
- Member
- Posty: 2172
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Prośba do Adama z Gdańska
No to po wyciągnięciu pompy wody się okazało,że nima termostatu. Czy zbyt długa nieobecność termostatu na swoim miejscu, może doprowadzić do tego,że silnik szlag trafi? Chyba,że to ogólna praktyka?
-
- Member
- Posty: 1098
- Rejestracja: 26 kwie 2011, 14:47
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Prośba do Adama z Gdańska
termostat przydaje sie zima kiedy zatrzymuje płyn w silniku i pozwala mu sie optymalnie nagrzać.franky72 pisze:No to po wyciągnięciu pompy wody się okazało,że nima termostatu. Czy zbyt długa nieobecność termostatu na swoim miejscu, może doprowadzić do tego,że silnik szlag trafi? Chyba,że to ogólna praktyka?
Trajka jeździsz głownie w ciepłe dni ( poza Adasiem) i większym problemem jest przegrzanie silnika niz niedogrzanie.
Kilku napewno jeździ bez termostatu i przynajmniej nie martwia sie, że zablokuje się w pozycji zamkniętej w połowie drogi pośrodku niczego
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4978
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Prośba do Adama z Gdańska
No raczej nie "praktyka", chociaż istnieje obiegowa opinia, że to nie przeszkadza a jak ma działać niepoprawnie to lepie żeby go nie było, ja tam jestem za tym żeby był, nie wiem jakiego typu masz kolektor w tym fordzie, bo są takie grzane spalinami i takie grzane cieczą, jeśli masz ten drugi to raczej jest on niezbędny bo kolektor może nie osiągać odpowiedniej temperatury i wpływa to na ogólną kulturę pracy silnika jak i po części na spalanie. Nie wiem jak tam masz zabudowany silnik i jak rozwiązanie jest chłodzenie, być może nie założenie tego termostatu było podyktowane właśnie rozwiązaniem jakie przyjął budowniczy.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- franky
- Member
- Posty: 2172
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Prośba do Adama z Gdańska
DziękiSzefciu pisze:termostat przydaje sie zima kiedy zatrzymuje płyn w silniku i pozwala mu sie optymalnie nagrzać.franky72 pisze:No to po wyciągnięciu pompy wody się okazało,że nima termostatu. Czy zbyt długa nieobecność termostatu na swoim miejscu, może doprowadzić do tego,że silnik szlag trafi? Chyba,że to ogólna praktyka?
Trajka jeździsz głownie w ciepłe dni ( poza Adasiem) i większym problemem jest przegrzanie silnika niz niedogrzanie.
Kilku napewno jeździ bez termostatu i przynajmniej nie martwia sie, że zablokuje się w pozycji zamkniętej w połowie drogi pośrodku niczego
- franky
- Member
- Posty: 2172
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Prośba do Adama z Gdańska
yunkers pisze:No raczej nie "praktyka", chociaż istnieje obiegowa opinia, że to nie przeszkadza a jak ma działać niepoprawnie to lepie żeby go nie było, ja tam jestem za tym żeby był, nie wiem jakiego typu masz kolektor w tym fordzie, bo są takie grzane spalinami i takie grzane cieczą, jeśli masz ten drugi to raczej jest on niezbędny bo kolektor może nie osiągać odpowiedniej temperatury i wpływa to na ogólną kulturę pracy silnika jak i po części na spalanie. Nie wiem jak tam masz zabudowany silnik i jak rozwiązanie jest chłodzenie, być może nie założenie tego termostatu było podyktowane właśnie rozwiązaniem jakie przyjął budowniczy.
Dzięki za wyjaśnienie. Skontaktuje się z Piotrem, może taki miał cel.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość