Prośba do Adama z Gdańska

Wszystko związane z handlem od A do Z
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2172
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: franky »

http://olx.pl/oferta/bak-do-ford-capri- ... dqPAb.html

Gość z tego ogłoszenia, z Twojego miasta. ma do sprzedania silnik taki sam jaki mam w Trajce, zainstalowany w samochodzie jeszcze, to chyba dobrze, można się przejechać. Pytanie, jeśli miałbyś chwilę, odrazu zaznaczam,że się nie śpieszy, wiem,że budujesz w czasie wolnym następną swoją wydumkę,to jemu zależy na sprzedaż, zerknąłbyś w ramach "relalsu", podobno tylko łożysko w pompie wody do wymiany, czy z niego i skrzynki strasznie nie kida. Dziękuję za pozytywne rozpatrzenie prośby mej.

PS No i Ty duży jesteś, z tego co widziałem z relacji foto ze zlotów Waszych, może to wpłynąć na prawdomówność oferenta :lol:
Awatar użytkownika
Katownik
Posty: 542
Rejestracja: 16 cze 2012, 21:38
Krótki opis: Pod osłoną nocy P*S kraj na dno toczy
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: Katownik »

A czy przypadkiem Rob nie miał takiego silnika na sprzedaż?

http://e-trike.pl/forum/viewtopic.php?f=47&t=3862
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: Rob_trike »

Katownik pisze:A czy przypadkiem Rob nie miał takiego silnika na sprzedaż?

http://e-trike.pl/forum/viewtopic.php?f=47&t=3862
sam osobiście nim z Kutna śmigałem i po mojej wiosce - a opierdol od Halusi Grzesiowej dostaliśmy bo upalaliśmy opony u Grzesia na placu :lol: :lol: :lol: :lol:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4490
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: adaśko »

Dziś akurat mam czas , ale gościa nie będzie , wstępnie na środę się umówiłem na oględziny
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4490
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: adaśko »

Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4978
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: yunkers »

Franky te silniki zawsze mają tendencję do podciekania i podobnych zjawisk, na oko ciężko taki silnik ocenić bardziej skup się na tym żeby znaleźć taki co dobrze i w miarę równo spręża, wystrzegaj się tych co były zagazowane a nie miały głowic porobionych, koszt dobrych uszczelek na cały silnik to jakieś 350-400 zł, jak masz o tym jakieś pojęcie to sobie poradzisz z uszczelnieniem, a jak myślisz o długim użytkowaniu tej trajki to może pomyśl po prostu o remoncie takiego silnika, wszystkie informacje znajdziesz na capri.pl gdzie się już zarejestrowałeś (np. tutorial o portingu i komorach spalania w głowicach V6 grandziarza).
Sam mam dwa takie silniki, ale na razie nie zamierzam się z nimi rozstawać, kupowane zawsze z zestawem do pomiaru sprężania, to dobry początek na wykluczenia już skulawionych silników. Chociaż ostatni silnik z alfy kupiłem totalnie w ciemno, ale tą markę traktuje się sercem a nie rozumem :) . Powodzenia.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2172
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: franky »

adaśko pisze:Dziś akurat mam czas , ale gościa nie będzie , wstępnie na środę się umówiłem na oględziny
Dziękuje bardzo
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2172
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: franky »

yunkers pisze:Franky te silniki zawsze mają tendencję do podciekania i podobnych zjawisk, na oko ciężko taki silnik ocenić bardziej skup się na tym żeby znaleźć taki co dobrze i w miarę równo spręża, wystrzegaj się tych co były zagazowane a nie miały głowic porobionych, koszt dobrych uszczelek na cały silnik to jakieś 350-400 zł, jak masz o tym jakieś pojęcie to sobie poradzisz z uszczelnieniem, a jak myślisz o długim użytkowaniu tej trajki to może pomyśl po prostu o remoncie takiego silnika, wszystkie informacje znajdziesz na capri.pl gdzie się już zarejestrowałeś (np. tutorial o portingu i komorach spalania w głowicach V6 grandziarza).
Sam mam dwa takie silniki, ale na razie nie zamierzam się z nimi rozstawać, kupowane zawsze z zestawem do pomiaru sprężania, to dobry początek na wykluczenia już skulawionych silników. Chociaż ostatni silnik z alfy kupiłem totalnie w ciemno, ale tą markę traktuje się sercem a nie rozumem :) . Powodzenia.
Dzięki. Chciałem na zapas, bo z tego co czytam to każdy z Was coś tam ma schowane w razie draki. Komplet uszczelek itd już jedzie do mnie, właśnie z Capri.pl ość chciał się pozbyć taniej , bo zamówił i już nie potrzebne.
Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 19:21 przez franky, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2172
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: franky »

adaśko pisze:tu masz silniczek, już spakowany
http://olx.pl/oferta/sprzedam-silnik-2- ... 311244238b
No widzę i bliżej, Cholera to może zadzwonię do gościa i przeproszę, a Tobie głowy nie będę zawracać?
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2172
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: franky »

yunkers pisze:Franky te silniki zawsze mają tendencję do podciekania i podobnych zjawisk, na oko ciężko taki silnik ocenić bardziej skup się na tym żeby znaleźć taki co dobrze i w miarę równo spręża, wystrzegaj się tych co były zagazowane a nie miały głowic porobionych, koszt dobrych uszczelek na cały silnik to jakieś 350-400 zł, jak masz o tym jakieś pojęcie to sobie poradzisz z uszczelnieniem, a jak myślisz o długim użytkowaniu tej trajki to może pomyśl po prostu o remoncie takiego silnika, wszystkie informacje znajdziesz na capri.pl gdzie się już zarejestrowałeś (np. tutorial o portingu i komorach spalania w głowicach V6 grandziarza).
Sam mam dwa takie silniki, ale na razie nie zamierzam się z nimi rozstawać, kupowane zawsze z zestawem do pomiaru sprężania, to dobry początek na wykluczenia już skulawionych silników. Chociaż ostatni silnik z alfy kupiłem totalnie w ciemno, ale tą markę traktuje się sercem a nie rozumem :) . Powodzenia.
I jeszcze zapytam bardziej doświadczonego, jeśli w zbiorniku wyrównawczym na dnie był straszny żur, wypłukałem i dolałem,to oznaka,że z płynu chłodniczego zrobił się osad? Czy raczej się bać? W najlepszym przypadku uszczelka pod głowicą, w najgorszym blok? No i troszkę kapie z okolic pompy wody.
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2172
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: franky »

Katownik pisze:A czy przypadkiem Rob nie miał takiego silnika na sprzedaż?

http://e-trike.pl/forum/viewtopic.php?f=47&t=3862
Ale to było chyba w 2013 roku.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4978
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: yunkers »

Pompa żyje swoim życiem i jak zaczyna cieknąć to warto się zaopatrzyć w nową, osad pojawił się nagle czy tak było jak kupiłeś? W żeliwnym silniku to raczej standard, często długo stoją i korodują, potem ktoś bierze z półki i uruchamia nie za bardzo myśląc o porządnym przepłukaniu, po jakimś czasie ten cały syf się rozpuszcza i może stąd osad.
Pomysł o silniku na półkę jak najbardziej popieram, bo jak przychodzi co do czego to ofert jak na lekarstwo, ale jak nic cię nie ściga to poszukaj takiego w dobrej kondycji.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2172
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: franky »

yunkers pisze:Pompa żyje swoim życiem i jak zaczyna cieknąć to warto się zaopatrzyć w nową, osad pojawił się nagle czy tak było jak kupiłeś? W żeliwnym silniku to raczej standard, często długo stoją i korodują, potem ktoś bierze z półki i uruchamia nie za bardzo myśląc o porządnym przepłukaniu, po jakimś czasie ten cały syf się rozpuszcza i może stąd osad.
Pomysł o silniku na półkę jak najbardziej popieram, bo jak przychodzi co do czego to ofert jak na lekarstwo, ale jak nic cię nie ściga to poszukaj takiego w dobrej kondycji.
Nie wiem czy osad pojawił się nagle, była to kleista maź, raczej musiała zbierać się jakiś czas. Będę szukał nie gorączkując się. Ten chodzi elegancko, no ale licho nie śpi. Może było za zimno jak jeżdziłem.
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: Sulkyrider »

Proponuję spuścić cały płyn chłodniczy, wypłukać układ (są w handlu środki do płukania, odradzam ocet - jest agresywny) ,potem przepłukać to jeszcze wodą i zalac na nowo płynem, nie żadną wodą. Woda z czasem powoduje korozję, płyn znacznie zmniejsza to zjawisko. Potem obserwować, czy nie pojawi się syf.
Najpierw zlikwiduj wszelkie wycieki, bo szkoda płynu.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2172
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: franky »

Sulkyrider pisze:Proponuję spuścić cały płyn chłodniczy, wypłukać układ (są w handlu środki do płukania, odradzam ocet - jest agresywny) ,potem przepłukać to jeszcze wodą i zalac na nowo płynem, nie żadną wodą. Woda z czasem powoduje korozję, płyn znacznie zmniejsza to zjawisko. Potem obserwować, czy nie pojawi się syf.
Najpierw zlikwiduj wszelkie wycieki, bo szkoda płynu.
Jak tylko przyjdą uczczelki to wymienię też tą w okolicach pompy, może pomoże. Potem wypłukam.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4978
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: yunkers »

franky72 pisze:Jak tylko przyjdą uczczelki to wymienię też tą w okolicach pompy, może pomoże. Potem wypłukam.
dobrze pooglądaj skąd dokładnie podcieka
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4490
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: adaśko »

franky72 pisze:
adaśko pisze:tu masz silniczek, już spakowany
http://olx.pl/oferta/sprzedam-silnik-2- ... 311244238b
No widzę i bliżej, Cholera to może zadzwonię do gościa i przeproszę, a Tobie głowy nie będę zawracać?
no to czekam na dalsze instrukcje :lol:
a ile chce ten gościu z Gdańska ? i w ogóle jaki to silnik bo w ogłoszeniu nie ma
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
krobia
Posty: 3512
Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
Lokalizacja: Krobia k.Torunia
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: krobia »

Czy Ty dobrze zastanowiłeś sie prosząc Adaśka o przysługe :wink: :?:
Jak chłopina się rozpędzi a jak jeszcze przyjara to gotów Ci przytargać silnik od F16....a do tego jeszcze całą reszte :!:
i w dodatku na rowerze Ci przywiezie :mrgreen:
z partyzanckim pozdrowieniem
http://www.youtube.com/watch?v=F2fYUMWZLL0
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2172
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: franky »

adaśko pisze:
franky72 pisze:
adaśko pisze:tu masz silniczek, już spakowany
http://olx.pl/oferta/sprzedam-silnik-2- ... 311244238b
No widzę i bliżej, Cholera to może zadzwonię do gościa i przeproszę, a Tobie głowy nie będę zawracać?
no to czekam na dalsze instrukcje :lol:
a ile chce ten gościu z Gdańska ? i w ogóle jaki to silnik bo w ogłoszeniu nie ma
2,0 V6 taki sam mam, chce 700, puść mu sms narazie,że się nie wyrobysz
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2172
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: franky »

krobia pisze:Czy Ty dobrze zastanowiłeś sie prosząc Adaśka o przysługe :wink: :?:
Jak chłopina się rozpędzi a jak jeszcze przyjara to gotów Ci przytargać silnik od F16....a do tego jeszcze całą reszte :!:
i w dodatku na rowerze Ci przywiezie :mrgreen:

Wiem,że on duży , Rower też ma taki wielki?!
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2172
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: franky »

yunkers pisze:
franky72 pisze:Jak tylko przyjdą uczczelki to wymienię też tą w okolicach pompy, może pomoże. Potem wypłukam.
dobrze pooglądaj skąd dokładnie podcieka
dokładnie spod ustrojstwa {wiem,że nie fachowa nazwa, no ale cóż} do którego się przykręca koło pasowe, inaczej mówiąc ,element obracający się, a wystający z pompy,
chyba trza wymienić całą??
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4978
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: yunkers »

franky72 pisze:
yunkers pisze:
franky72 pisze:Jak tylko przyjdą uczczelki to wymienię też tą w okolicach pompy, może pomoże. Potem wypłukam.
dobrze pooglądaj skąd dokładnie podcieka
dokładnie spod ustrojstwa {wiem,że nie fachowa nazwa, no ale cóż} do którego się przykręca koło pasowe, inaczej mówiąc ,element obracający się, a wystający z pompy,
chyba trza wymienić całą??
czas zakupić nową :) tam nie uszczelnisz
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4490
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: adaśko »

franky72 pisze:
adaśko pisze:
franky72 pisze:
adaśko pisze:tu masz silniczek, już spakowany
http://olx.pl/oferta/sprzedam-silnik-2- ... 311244238b
No widzę i bliżej, Cholera to może zadzwonię do gościa i przeproszę, a Tobie głowy nie będę zawracać?
no to czekam na dalsze instrukcje :lol:
a ile chce ten gościu z Gdańska ? i w ogóle jaki to silnik bo w ogłoszeniu nie ma
2,0 V6 taki sam mam, chce 700, puść mu sms narazie,że się nie wyrobysz
spoko
tu masz jeszcze jeden silniczek
http://olx.pl/oferta/silnik-ford-scorpi ... 012a7d6c46
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
Awatar użytkownika
andy
Posty: 1003
Rejestracja: 17 sie 2012, 11:19
Krótki opis: Jest nikim ten kto nie ulepsza świata.
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: andy »

ja bym szukał 2,9 w końcu mocy nigdy zawiele
Awatar użytkownika
franky
Member
Member
Posty: 2172
Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Prośba do Adama z Gdańska

Post autor: franky »

yunkers pisze:
franky72 pisze:
yunkers pisze:
franky72 pisze:Jak tylko przyjdą uczczelki to wymienię też tą w okolicach pompy, może pomoże. Potem wypłukam.
dobrze pooglądaj skąd dokładnie podcieka
dokładnie spod ustrojstwa {wiem,że nie fachowa nazwa, no ale cóż} do którego się przykręca koło pasowe, inaczej mówiąc ,element obracający się, a wystający z pompy,
chyba trza wymienić całą??
czas zakupić nową :) tam nie uszczelnisz

Szukam od wczoraj. Czekam na odpowiedź gościa z Cpri, była nowa dziś wystawiona za pół ceny, ale za późno .
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość