Rob_trike IV
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
trzy i pół Roba? Bulla znamy Tego od Subaraka tez znamy, pozostałe półtora Roba nie znamy.
Ujawnijcie brata Incognito!!!!!
Ujawnijcie brata Incognito!!!!!
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- krobia
- Posty: 3508
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Ja znam.Został uwieczniony prze zemnie na fotce w czasie spotkania u Stasia.Luksky pisze:trzy i pół Roba? Bulla znamy Tego od Subaraka tez znamy, pozostałe półtora Roba nie znamy.
Ujawnijcie brata Incognito!!!!!
Nie zaryzykuje publicznego ujawnienia foty!!!!!
- Rob_trike
- President
- Posty: 10954
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
kurwa w takim tempie to ja nie wyjadę trają na 2013
dziś rozkręciłem felgi - całe popołudnie się z dziadostwem męczyłem - jutro w lakier daję i jak znam życie z tydzień znowu zleci
dziś rozkręciłem felgi - całe popołudnie się z dziadostwem męczyłem - jutro w lakier daję i jak znam życie z tydzień znowu zleci
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- mechanior
- Member
- Posty: 2158
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Pomału ale do przodu, liczy się efekt końcowy.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Rob na ten sezon już nie ma szans, a znając Ciebie to na wiosnę i tak zdążysz, więc spokojnie
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
- Rob_trike
- President
- Posty: 10954
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Mam pytanie - chcę zbudować przednie koło - muszę dorobić piastę i tak się zastanawiam... Potrzebuję dociążyć przód traji - wiadomo parę koni będzie i zastanawiam się nad jedną kwestią
Jaka jest różnica i co się dzieje w czasie jazdy gdy kpl koło waży np 5 kg, a co jeśli np 15 kg ....
Jakie są efekty ? cięższe prowadzenie - zmiana kierunku ? Słaba resorowoalność przodu ?
Chętnie bym wytoczył ciężką piastę ale sam nie wiem - w końcu koło to jak żyroskop - przy większej masie wirującej - potrzeba "chyba" większej siły
Ktoś zmieniał koło z lżejszego na cięższe ? wie ktoś jaka jest wyczuwalna różnica?
Jaka jest różnica i co się dzieje w czasie jazdy gdy kpl koło waży np 5 kg, a co jeśli np 15 kg ....
Jakie są efekty ? cięższe prowadzenie - zmiana kierunku ? Słaba resorowoalność przodu ?
Chętnie bym wytoczył ciężką piastę ale sam nie wiem - w końcu koło to jak żyroskop - przy większej masie wirującej - potrzeba "chyba" większej siły
Ktoś zmieniał koło z lżejszego na cięższe ? wie ktoś jaka jest wyczuwalna różnica?
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- custom
- Member
- Posty: 8037
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Myślę , że tego nie da się przewidzieć co by się mogło stać . Tak na oko śmiem twierdzić , że nic się złego nie przydarzy , chociaż jeden znajomy twierdzi , że nie należy przesadzać z masą nieresorowalną ale z drugiej strony popatrz na wagę piast i felg ciężarówek ciężkie w cholerę i nic się nie dzieje.
Omne Trinum Perfectum.
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Zasadniczo im mniejsza masa nieresorowana tym lepiej. Wyrwanie dużej masy z równowagi wymaga więcej energii, a co za tym idzie na mniejszych nierównościach mogą być problemy z amortyzacją. Na pewno przy większej masie koła wrzuć sobie większe łożyska i grubszą ośkę. Co do działania żyroskopowego to nie wiem czy nie większe znaczenie ma średnica koła niż jego masa.
- Argus
- Posty: 343
- Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Daj grubszą oś kołaRob_trike pisze:.....
Jaka jest różnica i co się dzieje w czasie jazdy gdy kpl koło waży np 5 kg, a co jeśli np 15 kg ....
co za tym idzie większe łożyska i mocniejsze sprężyny zawieszenia
i będzie dobrze
W prowadzeniu trajki nie powinieneś odczuc różnicy
- Rob_trike
- President
- Posty: 10954
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
oś ośką ale tu chodzi czy czasami piasta nie ma mieś z ............110 mm tak taka wielka bo coś z kołem kombinuje i by podeszła
Ale to masa w hoooj i nie wiem jak bedzie się zachowywać taki kawał żelastwa
Ale to masa w hoooj i nie wiem jak bedzie się zachowywać taki kawał żelastwa
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- Iron Maiden
- Posty: 412
- Rejestracja: 02 lut 2011, 15:19
- Lokalizacja: Śniaty
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
To fakt że ciężarówki mają ciężkie felgi ale i sama w sobie jest ciężka i ma wielkie opony,więc ....custom pisze:Myślę , że tego nie da się przewidzieć co by się mogło stać . Tak na oko śmiem twierdzić , że nic się złego nie przydarzy , chociaż jeden znajomy twierdzi , że nie należy przesadzać z masą nieresorowalną ale z drugiej strony popatrz na wagę piast i felg ciężarówek ciężkie w cholerę i nic się nie dzieje.
Ja bym kombinował inaczej dociążyć przód a koło zostawić normalne...
A.C.A.B.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Na moja logikę - też uważam, że lepiej dociążyć przód niż samo koło.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- andrzejqs
- Posty: 1904
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
nie kombinował bym z masami koła lepiej przesunąć środek ciężkości "pasażera i kierownika" do przodu +dociążyć przód [np. akumulatorem] orurowaniem i.t.p
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
- Rob_trike
- President
- Posty: 10954
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
dziękuję za porady
Nadal idzie jak krew z nosa - ale są malutkie postępy - ukończyłem koła tylne - lekko naciągnięte 335 na felgi Teraz będzie się robiła piasta Jak będę miał piastę muszę zrobić środek i będę składał z 6 części całe koło - mam pewien plan.... minie minimum pewnie kolejny tydzień.... i tak wolno ale do przodu
Nadal idzie jak krew z nosa - ale są malutkie postępy - ukończyłem koła tylne - lekko naciągnięte 335 na felgi Teraz będzie się robiła piasta Jak będę miał piastę muszę zrobić środek i będę składał z 6 części całe koło - mam pewien plan.... minie minimum pewnie kolejny tydzień.... i tak wolno ale do przodu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Szerokość słuszna, ale bieżnik... fajny, zazdraszczam
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- pawlikTrike
- Member
- Posty: 7546
- Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
eee no ... pierwsza klasa i nareszcie jakieś foty !!!
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Rob, przód chcesz robić tak jak ja mam, czyli z tego co zostało z felg?
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- Rob_trike
- President
- Posty: 10954
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
dzięki
tak - koło przednie zrobię z 2 rantów, 2 rotorów, zrobię środek felgi i dorobię piastę
tak - koło przednie zrobię z 2 rantów, 2 rotorów, zrobię środek felgi i dorobię piastę
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- mechanior
- Member
- Posty: 2158
- Rejestracja: 24 lip 2010, 23:57
- Lokalizacja: Ornontowice
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Rob, z tymi felgami to genialnie ci to wyszło, chyba w swojej następnej zrobie tak samo.
Mówić nie myśląc, to tak jak strzelać nie celując.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Ja mam jakoś tak zrobione, i żeby zdjąć oponę, to trzeba rant odkręcić.Rob_trike pisze:dzięki
tak - koło przednie zrobię z 2 rantów, 2 rotorów, zrobię środek felgi i dorobię piastę
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- pasek36
- Posty: 194
- Rejestracja: 19 kwie 2011, 23:05
- Krótki opis: obecnie dłubie
- Lokalizacja: piła obecnie irlandia
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Rob_trike pisze:dziękuję za porady
Nadal idzie jak krew z nosa - ale są malutkie postępy - ukończyłem koła tylne - lekko naciągnięte 335 na felgi Teraz będzie się robiła piasta Jak będę miał piastę muszę zrobić środek i będę składał z 6 części całe koło - mam pewien plan.... minie minimum pewnie kolejny tydzień.... i tak wolno ale do przodu
KÓŁECZKA cacuśne , a możesz zdradzić jak to zrobiłeś bom bardzo ciekaw
- Rob_trike
- President
- Posty: 10954
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
dziekipasek36 pisze:Rob_trike pisze:dziękuję za porady
Nadal idzie jak krew z nosa - ale są malutkie postępy - ukończyłem koła tylne - lekko naciągnięte 335 na felgi Teraz będzie się robiła piasta Jak będę miał piastę muszę zrobić środek i będę składał z 6 części całe koło - mam pewien plan.... minie minimum pewnie kolejny tydzień.... i tak wolno ale do przodu
KÓŁECZKA cacuśne , a możesz zdradzić jak to zrobiłeś bom bardzo ciekaw
Więc rozkręciłem wszystko i uzyskałem 4 ranty, 4 rotory, 4 bębny. Następnie wziąłem 2 bębny i 1 rotor - skręciłem to do kupy i mam 1 kpl koło. Tak samo z drugim.
Zostały mi więc 2 rotory i 2 ranty
Koło przednie powstanie z w/w pozostałości
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
Rob_trike pisze:dziekipasek36 pisze:Rob_trike pisze:dziękuję za porady
Nadal idzie jak krew z nosa - ale są malutkie postępy - ukończyłem koła tylne - lekko naciągnięte 335 na felgi Teraz będzie się robiła piasta Jak będę miał piastę muszę zrobić środek i będę składał z 6 części całe koło - mam pewien plan.... minie minimum pewnie kolejny tydzień.... i tak wolno ale do przodu
KÓŁECZKA cacuśne , a możesz zdradzić jak to zrobiłeś bom bardzo ciekaw
Więc rozkręciłem wszystko i uzyskałem 4 ranty, 4 rotory, 4 bębny. Następnie wziąłem 2 bębny i 1 rotor - skręciłem to do kupy i mam 1 kpl koło. Tak samo z drugim.
Zostały mi więc 2 rotory i 2 ranty
Koło przednie powstanie z w/w pozostałości
Rob bo się gubię...
miałeś => 4 x rant, 4 x bęben, 4 x rotor
wykorzystałeś na jedno koło => 2 x bęben, 1 x rotor co daje 4 x bęben, 2 x rotor /na dwa koła/
no to jak Ci zostały 2 rotory i 2 ranty... chyba 2 rotory i 4 ranty ????
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- Rob_trike
- President
- Posty: 10954
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Rob_trike IV
sor moja wina - fakt 4 ranty
Czujny jak zawsze
Czujny jak zawsze
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 0 gości