Dzień dobry, cześć i czołem...

Od tego należy zacząć, kilka słów o sobie..
Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 28
Rejestracja: 06 sie 2010, 09:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: Ziołek »

bandit pisze:Wielkopolska wita Wielkopolskę.
Co do sprzęgła w kierze...hmm niezły hampelek może być do ćwiczenia graby.
Co do maluszka na początek może być, tylko prawda jest taka, iż koszt zrobienia ramy czy na maluszku czy na czymś innym i tak jest taki sam, rózni się tylko zakupem napędu.
Daleko do siebie nie mamy więc można się spotkac, pogadać.
Wiem, dla tego caly czas rozważam V6-stkę, tylko akurat tekiego czegoś w pracy raczej nie uświadczę.
Za to mam kilka innych silników, z VW, Skody, Fiatów, Fordów, Suzuków razem ze skrzyniami, więc mam w czym wybierać.
No a sprzęgło w kierze to własnie kombinuję jak by to można sensownie rozwiązać, jak się nie uda to trzeba będzie jakoś ładnie w nodze to umiescić (nawet pewien pomysł już mam). :)
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8101
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: custom »

Pomysły to dobra rzecz , a niekiedy w nocy się coś przyśni to trza to zaraz na papier dać :D
Jak rano wstaniesz będzie jak znalazł.
Wracając do traji ,
wybór i tak będzie Twój ale pamiętaj , że robiąc na maluchu czy V6 koszty są podobne ale efekt i wartość zupełnie inna.
W traji na V6 masz tylko trochę większe koszty napędu lecz w Twoim przypadku nie jest to taki problem .
Wystarczy popatrzeć na kolegów którzy zrobili pierwszą na maluchu - druga już była konkretna .
Omne Trinum Perfectum.
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: wisnia »

Custom o kosztach produkcji jest jak mówisz, z eksploatacja już inaczej....
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8101
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: custom »

wisnia pisze:Custom o kosztach produkcji jest jak mówisz, z eksploatacja już inaczej....
No właśnie ta eksploatacja ,
dla jednego to pikuś a dla drugiego pan pikuś :wink:
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 28
Rejestracja: 06 sie 2010, 09:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: Ziołek »

wisnia pisze:Custom o kosztach produkcji jest jak mówisz, z eksploatacja już inaczej....
No tak, ale nie wszyscy chcą jeździć trają na codzień :wink:
Tym bardziej że ja jeżdżę właściwie niewiele, autem mam zamiar dużo jeździć bo je na wyprawy szykuję, ale traja to tylko rekreacyjnie, ewentualnie gaz sobie założę :mrgreen:
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: wisnia »

Ziołek pisze:
wisnia pisze:Custom o kosztach produkcji jest jak mówisz, z eksploatacja już inaczej....
No tak, ale nie wszyscy chcą jeździć trają na codzień :wink:
Tym bardziej że ja jeżdżę właściwie niewiele, autem mam zamiar dużo jeździć bo je na wyprawy szykuję, ale traja to tylko rekreacyjnie, ewentualnie gaz sobie założę :mrgreen:
Zależy co kto rozumie pod pojęciem rekreacji. Już od maja, kiedys zarejestrowałem traję nakręciłem ponad 5 tys na kólka... Też tylko rekreacyjnie i dla przyjemności....
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 28
Rejestracja: 06 sie 2010, 09:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: Ziołek »

Hehe, w sumie racja, auto też miało być tylko w teren a jeżdżę nim gdzie tylko mogę :mrgreen:
Ale o ile mniej od takiej V6-stki spali mi maluch czy inny, nieco większy silnik benzywnowy?
Chyba że by pójść w diesla, stoi nawet u mnie w robocie bodaj 1.6 z Fiesty. :)
A może 1.6b z Golfa?
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: wisnia »

Chłopakom na maluchu trajki mala ok 4,5l moja natomiast potrzebuje ok 11-12l. Jest różnica prawda????
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 28
Rejestracja: 06 sie 2010, 09:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: Ziołek »

Ano jest, kolosalna nawet.
Ciekawe tylko jak by to wyszło przy moim stylu jazdy :)
Cóż, mam jeszcze czas na rozważenie wszystkich za i przeciw. :wink:
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14971
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: winda »

moja alfa romeo 1.7 w trajce 10 litrów
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: Wiktor »

wisnia pisze:Chłopakom na maluchu trajki mala ok 4,5l moja natomiast potrzebuje ok 11-12l. Jest różnica prawda????
ło kurwa a moja zmiescila mi sie w 10 litrach po trasie
czyli ruskie konie lubia benzyne
w przeliczeniu zarloczne bestie
moze stad sie bierze gang zaporozca????
idą zmiany
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: Sulkyrider »

No i Ziołek załatwił mi dzisiaj fajny towar po fajnej cenie, i coś czuję że jeszcze nie raz z tej znajomości skorzystam.
Dzięki kolego.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: Sulkyrider »

Proste felgi do golfa, a inne tematy zamówione.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
adaśko
Posty: 4490
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:08
Krótki opis: pierdolić biurokrację!!!
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: adaśko »

witam z Trójmiasta
Bóg jest litościwy ... a Ja nie.....!!!
kaski
Posty: 914
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
Lokalizacja: nigdzie
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: kaski »

Powitania ze wschodu
Ziołek pisze:....
b) jeśli tylko rejestracja na samochód to mam kolejny problem, bo nie stać mnie na opłacanie OC za 2 samochody, w tym jeden terenowy....
większość ubezpieczycieli samochodowy inny traktuje ubezpieczeniem jak quada
więc OC za rok około 100 zł
do Admina - profil do usunięcia
Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 28
Rejestracja: 06 sie 2010, 09:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: Ziołek »

kaski pisze:Powitania ze wschodu
Ziołek pisze:....
b) jeśli tylko rejestracja na samochód to mam kolejny problem, bo nie stać mnie na opłacanie OC za 2 samochody, w tym jeden terenowy....
większość ubezpieczycieli samochodowy inny traktuje ubezpieczeniem jak quada
więc OC za rok około 100 zł
O, przy moich 7 stówkach (po zniżkach 60% ) za auto to prawie nic :D
Pozostają przepisy a pro po wyposażenia, ale tym się będę martwił jak wytrzeźwieję bo dzisiaj koncert był i posiadówa piwna z przyjaciółmi :mrgreen:
Sulkyrider pisze: a inne tematy zamówione.
Jutro będę dokładnie szukał :wink:
Sulkyrider pisze: Dzięki kolego.
Jak to mówi mój nauczyciel "nie ma problema" :)
Szkoda że niżej mi się nie udało stargować ceny.
Pozdrawiam,
Wojtek
Awatar użytkownika
Bogdan7
Posty: 92
Rejestracja: 04 lut 2010, 19:47
Lokalizacja: Pomorskie -Koszwały
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: Bogdan7 »

Pomorze wita i pozdrawia :D
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
Junior
Posty: 71
Rejestracja: 08 sie 2010, 21:04
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: Junior »

Witam i pozdrawiam :D
Awatar użytkownika
slawek122
Posty: 387
Rejestracja: 28 maja 2009, 19:18
Lokalizacja: Lubicz koło Torunia
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: slawek122 »

Witam z Lubicza
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: agramer1966 »

Mazury witają ... a co do silnika dla trajke to tylko z motopompy!
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4964
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: yunkers »

I ja witam
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 28
Rejestracja: 06 sie 2010, 09:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: Ziołek »

A co sądzicie o silniku R4 2.0 DOHC z Mondeo?
Mogę coś takiego mieć dosyć tanio razem ze skrzynią i do tego na przykład most od Ściery albo innego Escorta.
R4-ka z przodu by tak nie przeszkadzała.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4964
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: yunkers »

Silnik jak silnik tylko jak to połączysz w całość, Mondeo to przednionapędówka, musiałbyś spasować ze skrzynią Scorpio albo Sierry a to trochę rzeźbienia, chyba że były takie tylnonapędowe??
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 28
Rejestracja: 06 sie 2010, 09:38
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: Ziołek »

Skorupa miała też takie silniki (chyba nie dokładnie te same, ale też 2l) i coś takiego mamy.
Ale naoglądałem się dzisiaj filmików z trajką V6 i dla samego dźwięku warto wydać więcej i kupić coś takiego.
Mam jeszcze dużo czasu to się zastanawiam. :)
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4964
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Dzień dobry, cześć i czołem...

Post autor: yunkers »

No to z Fordów masz sporo V6-tek zaczynając od Taunusów, Granad na Scorpio kończąc, najlepszy wybór to 2.3 HC ale dobre 2.0 też da radę, jak się dobrze ogarnie głowice to chodzi lepiej jak 2.3. Ważne żeby miał gaźnik jeśli chodzi o starsze modele, super silnik to 2.8 (150 koników), ale tylko z K-jetem którego niestety ciężko ogarnąć, ze Scorpio to podobno 2.9 jest niezły, no chyba że Cosworth.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości