Witam,
Nie dawno zrobiłem przednią felgę do mojej trajki. Szprychy są ze steli nierdzewnej. Obręcz koła jest aluminiowa. Natomiast nyple oraz piasta jest metalowa. Mam pytanie czym najlepiej pokryć ( nie farbą ) nyple oraz piastę żeby nie uszkodzić przy dokręcaniu. Oraz oceńcie jak Wam się podoba takie koło
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Obręcz pochodzi z Kawasaki Ninja 17" szprychy osadzone są na gwintach w piaście, ilość szprych 72szt. Tarcza hamulcowa musi być odsadzona i będzie wytoczony dystans dlatego tego nie widać na zdjęciach, zacis od Kawasaki tył mocowany na osi ( problem mocowania zacisku przy springerze ).
magneto pisze:Obręcz pochodzi z Kawasaki Ninja 17" szprychy osadzone są na gwintach w piaście, ilość szprych 72szt. Tarcza hamulcowa musi być odsadzona i będzie wytoczony dystans dlatego tego nie widać na zdjęciach, zacis od Kawasaki tył mocowany na osi ( problem mocowania zacisku przy springerze ).
Pozdro
Witaj
przy springerze musisz tak zaprojektować wachacze aby było na nich miejsce na zaciski
to jedyny sposób aby mocowanie zacisków było zawsze takie samo w stosunku do tarcz
kółeczko ładne
ale ja troszką pesymistycznie podchodzę do wkręcanych w piastę szprych
zobaczymy w praniu
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 15:33 przez Argus, łącznie zmieniany 1 raz.
kolego widze ze nieorjetujesz sie jak mocowany jest zacisk przy tylnym kole Kawasaki jest to uchwyt zakladany na os miedzy piasta a wachaczem , to tyle , co do gwintowania piasty prz 72 szprychach i gwintach okolo 20 mm jestem spokojny POZDRO.
magneto pisze:kolego widze ze nieorjetujesz sie jak mocowany jest zacisk przy tylnym kole Kawasaki jest to uchwyt zakladany na os miedzy piasta a wachaczem , to tyle , co do gwintowania piasty prz 72 szprychach i gwintach okolo 20 mm jestem spokojny POZDRO.
Wstaw jakieś fotki jakie jest mocowanie zacisku przy tylnym kole Kawasaki nie wiem jak to mocowanie wygląda
a chętnie obejrzę
Bardzo ładne koło. Lubię szprychowane. To jest o tyle ciekawe, że szprychy się nie krzyżują.
Chrom na miedzi robią w Krzemieniewie po drodze z Leszna na Gostyń.
Zacisk nietaki ale podobny zasada mocowania podobna jak na zdjęciu ale jest jeszcze jeden drążek jest to łączenie metalowo - gumowe, ta część jest ruchoma. Dzięki koledzy za namiary chromu. Prosiłbym o numer telefonu jeżeli ktoś posiada, z góry dzięki