Trike Customtrike
- custom
- Member
- Posty: 8112
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Macie rację z tymi odciągami ale nie ma takiej możliwości . Wszystko zrobiłem dość solidnie i zobaczymy w praniu.
Zobaczę jeszcze raz bo byłyby wskazane ale będzie ciężko.
Rob mam pytanie: Jaka jest długość hebli hamulca i sprzęgła u Ciebie ?
Zobaczę jeszcze raz bo byłyby wskazane ale będzie ciężko.
Rob mam pytanie: Jaka jest długość hebli hamulca i sprzęgła u Ciebie ?
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2010, 17:09 przez custom, łącznie zmieniany 1 raz.
Omne Trinum Perfectum.
- Lipa
- Posty: 1748
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Custom jakbyś porządnie tego nie zrobił i tak się ujebie... Bokser ma takie drgania poprzeczne, że bez odciągu nawet mocowania z pręta się upieprzą. Rob ma racje rób odciągi teraz - później szkoda Twojej pracy.. posłuchaj tych co już zbierali błotnikicustom pisze:Macie rację z tymi odciągami ale nie ma takiej możliwości . Wszystko zrobiłem dość solidnie i zobaczymy w praniu.

Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- custom
- Member
- Posty: 8112
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Lipa , ja też jestem za odciągami od samego początku ale z miejscem jest pizda . Jeszcze będę próbował .Lipa pisze:Custom jakbyś porządnie tego nie zrobił i tak się ujebie... Bokser ma takie drgania poprzeczne, że bez odciągu nawet mocowania z pręta się upieprzą. Rob ma racje rób odciągi teraz - później szkoda Twojej pracy.. posłuchaj tych co już zbierali błotnikicustom pisze:Macie rację z tymi odciągami ale nie ma takiej możliwości . Wszystko zrobiłem dość solidnie i zobaczymy w praniu.
U Devila będzie ten sam problem , jak myślisz Devil wytrzyma ?W końcu masz tak samo tyle że z płaskownika .
A co konkretnie się upierdala ,rurka czy spawy ?
Omne Trinum Perfectum.
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Spawy...
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
- Lipa
- Posty: 1748
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
niekoniecznie. jak dasz zastrzały i wszystko dobrze obspawasz to ujebie Ci się rurka... Znam tez przypadek gdzie zamiast rurki był pręt, wzmocniony z z dwóch stron blachami, też się ujebał zaraz za spawem.agramer1966 pisze:Spawy...
teraz się przyjrzałem , że masz na irs... no to rzeczywiście chujnia, nie ma gdzie podpiąć.
dlatego mokre półosie wydają się być lepszą opcją do trike
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- andrew1985
- Posty: 383
- Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
- Krótki opis: Programista
- Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Ja tez by nie ryzykował na Twoim miejscu - wiem co to znaczy zbierać błotniki
Z tego co widzę na zdjęciach to ja bym połączył te dwie rurki razem (patrz foto z mojego błotnika), i dał zastrzał który poprowadził bym jakąś rurką nad półosią do gniazda wahacza w którym jest amortyzator. Jak to by się ładnie wygięło rurkę, zrobiło w miarę ładnie to aż tak bardzo szpecić nie będzie.
Nie wiem czy to jest wykonalne bo nie wiem jak to wygląda na żywo ale jeżeli się da to ja bym tak zrobił.

Z tego co widzę na zdjęciach to ja bym połączył te dwie rurki razem (patrz foto z mojego błotnika), i dał zastrzał który poprowadził bym jakąś rurką nad półosią do gniazda wahacza w którym jest amortyzator. Jak to by się ładnie wygięło rurkę, zrobiło w miarę ładnie to aż tak bardzo szpecić nie będzie.
Nie wiem czy to jest wykonalne bo nie wiem jak to wygląda na żywo ale jeżeli się da to ja bym tak zrobił.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
miałem podobne mocowanie ale podporki blotnika były u mnie z blachy. Najpierw 6mm grubości plaskownik. Zaczął pękać. potem zrobiłem je z blachy 10mm wycietej plazmą, wytrzymywały, ale wyglądały przekurwakoszmarnie. Problem był z nimi. Odwiedzilem Kowala i wykonał piekne mocowania błotników. Kazdy jest mocowany do wahacza w 3 roznych miejscach. Inaczej = skifa, czyli "zbieranie błotników" nie ważne czy garbus czy 126p. Te silniki maja dwie rzeczy wspólne. Jedna to chłodzenie druga to tendencja do upierdalania błotników 
Jak pierdole bzdety - powiedzcie mi

Jak pierdole bzdety - powiedzcie mi

T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- custom
- Member
- Posty: 8112
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Z której strony by nie podszedł do tego tematu to jest pizda.
Najbliżej jest Andrzej ale nad półosią ma być upchany akumulator więc pizda . Jednak nie poddam się bez walki bo nie chciałbym zbierać błotników po asfalcie
może coś wymyślę .
A może jak będziecie na Kongresie to zobaczycie na żywo jak to wygląda. Naprawdę jest masywnie zrobione i rurka 4 mm ścianka . Można na tym siedzieć albo azjatki posuwać .
Najbliżej jest Andrzej ale nad półosią ma być upchany akumulator więc pizda . Jednak nie poddam się bez walki bo nie chciałbym zbierać błotników po asfalcie

A może jak będziecie na Kongresie to zobaczycie na żywo jak to wygląda. Naprawdę jest masywnie zrobione i rurka 4 mm ścianka . Można na tym siedzieć albo azjatki posuwać .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
- Argus
- Posty: 343
- Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Custom zrobiłeś odjazdowe błotniki więc jeśli jeszcze ich nie dospawałeś do tego mocowania z rurekcustom pisze:Z której strony by nie podszedł do tego tematu to jest pizda.
Najbliżej jest Andrzej ale nad półosią ma być upchany akumulator więc pizda . Jednak nie poddam się bez walki bo nie chciałbym zbierać błotników po asfalciemoże coś wymyślę .
A może jak będziecie na Kongresie to zobaczycie na żywo jak to wygląda. Naprawdę jest masywnie zrobione i rurka 4 mm ścianka . Można na tym siedzieć albo azjatki posuwać .
to albo daj same mocowanie do wyżarzenia albo sam rozgrzej cały element do około 450stopni
i zostaw niech samoistnie ostygnie
Taki zabieg usuwa naprężenia powstałe przy spawaniu i błotnik nawet bez zastrzałów się nie urwie
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
tu wogole nie chodzi o naprezenia, tutaj chodzi o drgania silnika, ktore skutecznie upierdalaja elementy o wiele grubsze i masywniejszeArgus pisze: Taki zabieg usuwa naprężenia powstałe przy spawaniu i błotnik nawet bez zastrzałów się nie urwie
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- Argus
- Posty: 343
- Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Może masz rację tylko jeśli to nie naprężenia to
dlaczego pęka na spawie albo w okolicach spawu???
Przerobiłem temat ze stołem wibracyjnym i dało efekt
Pękająca kolumna od frezarki po wyżarzeniu przestała pękaćTuleja ścianka 8 mm
wzmocnienia blacha 12 i 16 mm a pękała przy frezowaniu głowicą 50-tką
więc może i z błotnikami też będzie dobrze
dlaczego pęka na spawie albo w okolicach spawu???
Przerobiłem temat ze stołem wibracyjnym i dało efekt
Pękająca kolumna od frezarki po wyżarzeniu przestała pękaćTuleja ścianka 8 mm
wzmocnienia blacha 12 i 16 mm a pękała przy frezowaniu głowicą 50-tką
więc może i z błotnikami też będzie dobrze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
no dobrze, życze Wam panowie aby to było to i byście problem rozwiązali.
W moim przypadku płaskownik 10mm nie pekał na spawach bo takowych nie było, ale pekał na zgięciu w miejscu w połowie odległości pomiedzy błotnikiem a nadwoziem.
W moim przypadku płaskownik 10mm nie pekał na spawach bo takowych nie było, ale pekał na zgięciu w miejscu w połowie odległości pomiedzy błotnikiem a nadwoziem.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Witam...
Problem są wibracje. Proponuje zrezygnować z spawanych i zrobić elastyczne połączenie w tulei zabezpieczone sprężynom.
Problem są wibracje. Proponuje zrezygnować z spawanych i zrobić elastyczne połączenie w tulei zabezpieczone sprężynom.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Po gięciu też się wyżarza o ile dobrze kojarzę. Może faktycznie to ma sens.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
O kurwa, ciekaweagramer1966 pisze:Witam...
Problem są wibracje. Proponuje zrezygnować z spawanych i zrobić elastyczne połączenie w tulei zabezpieczone sprężynom.

Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
U garbusa jak najmniej połączeń na sztywno ... u oryginału jest wszystko na tulejach i poduszkach.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
- custom
- Member
- Posty: 8112
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Rurki były gięte na gorąco więc naprężenia mamy z głowy a spawy mogę jeszcze zagrzać .
Rozwiązanie agramera jest ciekawe ale wątpie czy taka sprężynka utrzyma błotnik. Wiąże się to z przeróbkami i próbami na które już nie ma czasu.
A jakby dać podkładkę gumową o grubości 5 mm
Rozwiązanie agramera jest ciekawe ale wątpie czy taka sprężynka utrzyma błotnik. Wiąże się to z przeróbkami i próbami na które już nie ma czasu.
A jakby dać podkładkę gumową o grubości 5 mm
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2010, 08:45 przez custom, łącznie zmieniany 1 raz.
Omne Trinum Perfectum.
- winda
- Secretary
- Posty: 14992
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Custom.czas cię goni.zostaw tak jak jest.w wersji pesymistycznej bedziesz kiedyś opowiadał wnukom jak to zbierałeś błotniki z asfaltu.będziesz miał całą zimę na poprawę prototypu
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
-
- Posty: 2704
- Rejestracja: 15 sie 2009, 22:35
- Krótki opis: *TRAJKERS*
- Lokalizacja: gdańsk
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Nie koniecznie bedzie problem jak pisalem mam blotniki z rewaco i jeszcze nie slyszalem by komus sie urwal blotnik tylko jedna podstawowa sprawa tam sa jako mocowania plaskowniki 30x12 a nie rurki i mysle ze te plaskowniki wytlumiaja dgania.Jak odpadnie to wtedy bede sie martwilcustom pisze:Lipa , ja też jestem za odciągami od samego początku ale z miejscem jest pizda . Jeszcze będę próbował .Lipa pisze:Custom jakbyś porządnie tego nie zrobił i tak się ujebie... Bokser ma takie drgania poprzeczne, że bez odciągu nawet mocowania z pręta się upieprzą. Rob ma racje rób odciągi teraz - później szkoda Twojej pracy.. posłuchaj tych co już zbierali błotnikicustom pisze:Macie rację z tymi odciągami ale nie ma takiej możliwości . Wszystko zrobiłem dość solidnie i zobaczymy w praniu.
U Devila będzie ten sam problem , jak myślisz Devil wytrzyma ?W końcu masz tak samo tyle że z płaskownika .
A co konkretnie się upierdala ,rurka czy spawy ?
- custom
- Member
- Posty: 8112
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Wczoraj zrobiłem heble ale zastanawiam się czy to przejdzie u rzeczoznawcy albo na przeglądzie . Jak myślicie, będą się czepiać za te ostre krawędzie czy nie ?????????????????
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
- andrew1985
- Posty: 383
- Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
- Krótki opis: Programista
- Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Tez jestem ciekaw o te ostre krawędzie czy przejdzie... jak nie przejdzie to zmienisz stacje diagnostyczna
Albo zrób jakieś prowizorki na czas rejestracji
Bardziej mnie zastanawia czy noga nie będzie Ci się ślizgać na tych podnóżkach.
Ja w swoich podnóżkach mam potłoczone rowki a w nich oringi.


Bardziej mnie zastanawia czy noga nie będzie Ci się ślizgać na tych podnóżkach.
Ja w swoich podnóżkach mam potłoczone rowki a w nich oringi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Custom pięknie Ci to wyszło, ale polecam na moment przeglądu nasuń to podnóżki kawałek gumowego węża nieco dłuższego i masz po problemie...custom pisze:Wczoraj zrobiłem heble ale zastanawiam się czy to przejdzie u rzeczoznawcy albo na przeglądzie . Jak myślicie, będą się czepiać za te ostre krawędzie czy nie ?????????????????
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
- winda
- Secretary
- Posty: 14992
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
tez sie boje ze może być ślisko.chyba że masz podeszwy z miekkiej gumy
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Argus
- Posty: 343
- Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Custom
piękne ale te szpice na przeglądzie nie przejdą
Nasuń wąż - jak napisał wiśnia - na czas przeglądu
a potem zobaczysz jak to wyjdzie w uzytkowaniu
piękne ale te szpice na przeglądzie nie przejdą
Nasuń wąż - jak napisał wiśnia - na czas przeglądu
a potem zobaczysz jak to wyjdzie w uzytkowaniu
- Rob_trike
- President
- Posty: 11046
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Trike Customtrike
Custom a dostales mojego meila i na PW ? bo coś mi odbijało ( zdjecia )
niestety mimo że sa piękne tak jak pisali wczesniej stopa moze sie slizgac .... natnij rowki i oringi sprawdzony sposob
pozdrawiam Rob
niestety mimo że sa piękne tak jak pisali wczesniej stopa moze sie slizgac .... natnij rowki i oringi sprawdzony sposob
pozdrawiam Rob
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość