Trike Customtrike

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: custom »

Macie rację z tymi odciągami ale nie ma takiej możliwości . Wszystko zrobiłem dość solidnie i zobaczymy w praniu.
Zobaczę jeszcze raz bo byłyby wskazane ale będzie ciężko.

Rob mam pytanie: Jaka jest długość hebli hamulca i sprzęgła u Ciebie ?
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2010, 17:09 przez custom, łącznie zmieniany 1 raz.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1748
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: Lipa »

custom pisze:Macie rację z tymi odciągami ale nie ma takiej możliwości . Wszystko zrobiłem dość solidnie i zobaczymy w praniu.
Custom jakbyś porządnie tego nie zrobił i tak się ujebie... Bokser ma takie drgania poprzeczne, że bez odciągu nawet mocowania z pręta się upieprzą. Rob ma racje rób odciągi teraz - później szkoda Twojej pracy.. posłuchaj tych co już zbierali błotniki :lol:
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: custom »

Lipa pisze:
custom pisze:Macie rację z tymi odciągami ale nie ma takiej możliwości . Wszystko zrobiłem dość solidnie i zobaczymy w praniu.
Custom jakbyś porządnie tego nie zrobił i tak się ujebie... Bokser ma takie drgania poprzeczne, że bez odciągu nawet mocowania z pręta się upieprzą. Rob ma racje rób odciągi teraz - później szkoda Twojej pracy.. posłuchaj tych co już zbierali błotniki :lol:
Lipa , ja też jestem za odciągami od samego początku ale z miejscem jest pizda . Jeszcze będę próbował .
U Devila będzie ten sam problem , jak myślisz Devil wytrzyma ?W końcu masz tak samo tyle że z płaskownika .

A co konkretnie się upierdala ,rurka czy spawy ?
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: agramer1966 »

Spawy...
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1748
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: Lipa »

agramer1966 pisze:Spawy...
niekoniecznie. jak dasz zastrzały i wszystko dobrze obspawasz to ujebie Ci się rurka... Znam tez przypadek gdzie zamiast rurki był pręt, wzmocniony z z dwóch stron blachami, też się ujebał zaraz za spawem.



teraz się przyjrzałem , że masz na irs... no to rzeczywiście chujnia, nie ma gdzie podpiąć.

dlatego mokre półosie wydają się być lepszą opcją do trike
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
andrew1985
Posty: 383
Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
Krótki opis: Programista
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: andrew1985 »

Ja tez by nie ryzykował na Twoim miejscu - wiem co to znaczy zbierać błotniki :P

Z tego co widzę na zdjęciach to ja bym połączył te dwie rurki razem (patrz foto z mojego błotnika), i dał zastrzał który poprowadził bym jakąś rurką nad półosią do gniazda wahacza w którym jest amortyzator. Jak to by się ładnie wygięło rurkę, zrobiło w miarę ładnie to aż tak bardzo szpecić nie będzie.

Nie wiem czy to jest wykonalne bo nie wiem jak to wygląda na żywo ale jeżeli się da to ja bym tak zrobił.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: Luksky »

miałem podobne mocowanie ale podporki blotnika były u mnie z blachy. Najpierw 6mm grubości plaskownik. Zaczął pękać. potem zrobiłem je z blachy 10mm wycietej plazmą, wytrzymywały, ale wyglądały przekurwakoszmarnie. Problem był z nimi. Odwiedzilem Kowala i wykonał piekne mocowania błotników. Kazdy jest mocowany do wahacza w 3 roznych miejscach. Inaczej = skifa, czyli "zbieranie błotników" nie ważne czy garbus czy 126p. Te silniki maja dwie rzeczy wspólne. Jedna to chłodzenie druga to tendencja do upierdalania błotników :)

Jak pierdole bzdety - powiedzcie mi :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: custom »

Z której strony by nie podszedł do tego tematu to jest pizda.
Najbliżej jest Andrzej ale nad półosią ma być upchany akumulator więc pizda . Jednak nie poddam się bez walki bo nie chciałbym zbierać błotników po asfalcie :evil: może coś wymyślę .
A może jak będziecie na Kongresie to zobaczycie na żywo jak to wygląda. Naprawdę jest masywnie zrobione i rurka 4 mm ścianka . Można na tym siedzieć albo azjatki posuwać .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: Argus »

custom pisze:Z której strony by nie podszedł do tego tematu to jest pizda.
Najbliżej jest Andrzej ale nad półosią ma być upchany akumulator więc pizda . Jednak nie poddam się bez walki bo nie chciałbym zbierać błotników po asfalcie :evil: może coś wymyślę .
A może jak będziecie na Kongresie to zobaczycie na żywo jak to wygląda. Naprawdę jest masywnie zrobione i rurka 4 mm ścianka . Można na tym siedzieć albo azjatki posuwać .
Custom zrobiłeś odjazdowe błotniki więc jeśli jeszcze ich nie dospawałeś do tego mocowania z rurek
to albo daj same mocowanie do wyżarzenia albo sam rozgrzej cały element do około 450stopni
i zostaw niech samoistnie ostygnie
Taki zabieg usuwa naprężenia powstałe przy spawaniu i błotnik nawet bez zastrzałów się nie urwie
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: Luksky »

Argus pisze: Taki zabieg usuwa naprężenia powstałe przy spawaniu i błotnik nawet bez zastrzałów się nie urwie
tu wogole nie chodzi o naprezenia, tutaj chodzi o drgania silnika, ktore skutecznie upierdalaja elementy o wiele grubsze i masywniejsze
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: Argus »

Może masz rację tylko jeśli to nie naprężenia to
dlaczego pęka na spawie albo w okolicach spawu???

Przerobiłem temat ze stołem wibracyjnym i dało efekt
Pękająca kolumna od frezarki po wyżarzeniu przestała pękaćTuleja ścianka 8 mm
wzmocnienia blacha 12 i 16 mm a pękała przy frezowaniu głowicą 50-tką
więc może i z błotnikami też będzie dobrze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: Luksky »

no dobrze, życze Wam panowie aby to było to i byście problem rozwiązali.

W moim przypadku płaskownik 10mm nie pekał na spawach bo takowych nie było, ale pekał na zgięciu w miejscu w połowie odległości pomiedzy błotnikiem a nadwoziem.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: agramer1966 »

Witam...

Problem są wibracje. Proponuje zrezygnować z spawanych i zrobić elastyczne połączenie w tulei zabezpieczone sprężynom.
P1050788.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: Sulkyrider »

Po gięciu też się wyżarza o ile dobrze kojarzę. Może faktycznie to ma sens.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: Sulkyrider »

agramer1966 pisze:Witam...

Problem są wibracje. Proponuje zrezygnować z spawanych i zrobić elastyczne połączenie w tulei zabezpieczone sprężynom.
P1050788.JPG
O kurwa, ciekawe :)
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: agramer1966 »

U garbusa jak najmniej połączeń na sztywno ... u oryginału jest wszystko na tulejach i poduszkach.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: custom »

Rurki były gięte na gorąco więc naprężenia mamy z głowy a spawy mogę jeszcze zagrzać .
Rozwiązanie agramera jest ciekawe ale wątpie czy taka sprężynka utrzyma błotnik. Wiąże się to z przeróbkami i próbami na które już nie ma czasu.
A jakby dać podkładkę gumową o grubości 5 mm
Ostatnio zmieniony 10 kwie 2010, 08:45 przez custom, łącznie zmieniany 1 raz.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14992
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: winda »

Custom.czas cię goni.zostaw tak jak jest.w wersji pesymistycznej bedziesz kiedyś opowiadał wnukom jak to zbierałeś błotniki z asfaltu.będziesz miał całą zimę na poprawę prototypu
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Devil
Posty: 2704
Rejestracja: 15 sie 2009, 22:35
Krótki opis: *TRAJKERS*
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: Devil »

custom pisze:
Lipa pisze:
custom pisze:Macie rację z tymi odciągami ale nie ma takiej możliwości . Wszystko zrobiłem dość solidnie i zobaczymy w praniu.
Custom jakbyś porządnie tego nie zrobił i tak się ujebie... Bokser ma takie drgania poprzeczne, że bez odciągu nawet mocowania z pręta się upieprzą. Rob ma racje rób odciągi teraz - później szkoda Twojej pracy.. posłuchaj tych co już zbierali błotniki :lol:
Lipa , ja też jestem za odciągami od samego początku ale z miejscem jest pizda . Jeszcze będę próbował .
U Devila będzie ten sam problem , jak myślisz Devil wytrzyma ?W końcu masz tak samo tyle że z płaskownika .

A co konkretnie się upierdala ,rurka czy spawy ?
Nie koniecznie bedzie problem jak pisalem mam blotniki z rewaco i jeszcze nie slyszalem by komus sie urwal blotnik tylko jedna podstawowa sprawa tam sa jako mocowania plaskowniki 30x12 a nie rurki i mysle ze te plaskowniki wytlumiaja dgania.Jak odpadnie to wtedy bede sie martwil
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: custom »

Wczoraj zrobiłem heble ale zastanawiam się czy to przejdzie u rzeczoznawcy albo na przeglądzie . Jak myślicie, będą się czepiać za te ostre krawędzie czy nie ?????????????????
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
andrew1985
Posty: 383
Rejestracja: 19 lut 2006, 19:01
Krótki opis: Programista
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: andrew1985 »

Tez jestem ciekaw o te ostre krawędzie czy przejdzie... jak nie przejdzie to zmienisz stacje diagnostyczna :P Albo zrób jakieś prowizorki na czas rejestracji :)

Bardziej mnie zastanawia czy noga nie będzie Ci się ślizgać na tych podnóżkach.

Ja w swoich podnóżkach mam potłoczone rowki a w nich oringi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: wisnia »

custom pisze:Wczoraj zrobiłem heble ale zastanawiam się czy to przejdzie u rzeczoznawcy albo na przeglądzie . Jak myślicie, będą się czepiać za te ostre krawędzie czy nie ?????????????????
Custom pięknie Ci to wyszło, ale polecam na moment przeglądu nasuń to podnóżki kawałek gumowego węża nieco dłuższego i masz po problemie...
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14992
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: winda »

tez sie boje ze może być ślisko.chyba że masz podeszwy z miekkiej gumy
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: Argus »

Custom
piękne ale te szpice na przeglądzie nie przejdą
Nasuń wąż - jak napisał wiśnia - na czas przeglądu
a potem zobaczysz jak to wyjdzie w uzytkowaniu
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Trike Customtrike

Post autor: Rob_trike »

Custom a dostales mojego meila i na PW ? bo coś mi odbijało ( zdjecia )

niestety mimo że sa piękne tak jak pisali wczesniej stopa moze sie slizgac .... natnij rowki i oringi sprawdzony sposob

pozdrawiam Rob
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości