W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
Rob_trike
President
Posty: 11046 Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:
Post
autor: Rob_trike » 18 lut 2010, 10:14
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Wiktor
Posty: 7580 Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:
Post
autor: Wiktor » 18 lut 2010, 10:22
duzo alu!!!
pamietaj ze blok alu oddaje sie na zlom bez szpilek stalowych!!!!!!
idą zmiany
wisnia
Posty: 1794 Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:
Post
autor: wisnia » 18 lut 2010, 10:32
Wiktor pisze: pamietaj ze blok alu oddaje sie na zlom bez szpilek stalowych!!!!!!
dzięki za porade
hehe
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
wisnia
Posty: 1794 Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:
Post
autor: wisnia » 19 lut 2010, 20:57
Piaskowanie i cynkowanie błotników, zbiornika, ramy, itd...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
custom
Member
Posty: 8112 Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:
Post
autor: custom » 19 lut 2010, 22:27
I tu mnie Wiśnia zaskoczyłeś . Chodzi o to cynkowanie
Najlepiej jakbyś coś napisał jak się to odbywa , co to za miotacz płomieni bo osobiście jeszcze nie widziałem tej metody
a napalony jestem na wiedzę jak Arab na kurs pilotażu
Omne Trinum Perfectum.
custom
Member
Posty: 8112 Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:
Post
autor: custom » 19 lut 2010, 23:24
300 pisze: Cynkowanie metodą ogniową... o ile się nie mylę...
Byłem ze sto razy w cynkowni ogniowej , ale tam zanurzali detale w ciekłym cynku .
Wiśnia coś Ty masz za wynalazek ?
Omne Trinum Perfectum.
Rob_trike
President
Posty: 11046 Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:
Post
autor: Rob_trike » 20 lut 2010, 08:36
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
wisnia
Posty: 1794 Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:
Post
autor: wisnia » 20 lut 2010, 10:42
Na drugim zdjęciu pierwszy błotnik jest po wypiaskowaniu (ten szary), drugi jest w trakcie cynkowania.
Skorzystałem z procesu metalizacji, czyli cynkowania natryskowego.
W skrócie opiszę jak się odbywa:
Drut cynkowy natryskuje się po rozgrzaniu płomieniem
lub łukiem elektrycznym na zabezpieczaną czystą, wypiaskowaną powierzchnię
metaliczną elementu konstrukcji.
300 , ale z Ciebie fizjolof
custom , cynkowanie ogniowe jest bardziej ryzykowne dla naszych konstrukcji ram, ale o tym na privie jak byś był zainteresowany tematem
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Sulkyrider
Posty: 11800 Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:
Post
autor: Sulkyrider » 20 lut 2010, 11:04
Nie znacie się. Ja wiem co to jest.
Na drugim zdjęciu jest Turrican.
http://www.youtube.com/watch?v=UW4CDWyhxLw
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
wisnia
Posty: 1794 Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:
Post
autor: wisnia » 20 lut 2010, 11:31
300 pisze: prawda jest taka, że nie na wszystkim się znam(y)..
Dlatego mamy forum, na którym istnieje ciągła wymiana zdań, doświadczeń oraz patentów...
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
custom
Member
Posty: 8112 Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:
Post
autor: custom » 20 lut 2010, 11:37
Słyszałem o tej metodzie wcześniej jednak nigdy nie widziałem . Zainteresowałem się tym dlatego, że nasze konstrukcje rzeczywiście nie nadają się do cynkowania ogniowego
nie mówiąc już o błotnikach
Mówisz Wiśnia że to jest rodzaj metalizacji ? Ciekawe ile kosztuje sprzęt do tego ?
Chętnie się dowiem , napisz na priwa co i jak
Omne Trinum Perfectum.
Luksky
Posty: 16265 Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:
Post
autor: Luksky » 20 lut 2010, 14:05
wisnia pisze: ciągła wymiana zdań, doświadczeń oraz patentów...
partnerów????
Ostatnio zmieniony 20 lut 2010, 20:28 przez
Luksky , łącznie zmieniany 1 raz.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
slawek99
Posty: 397 Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
Kontakt:
Post
autor: slawek99 » 20 lut 2010, 15:51
wisnia napisał/a:
Ja kabiny nie posiadam, inny sposób opatentowałem, ale wyciąg na kurz musisz miec i ja także mam.
Możesz pochwalić się tym patentem , to może nie będę musiał robić dalej kabiny ?
Wiśnia niechętnie dzieli się z innymi swoimi patentami
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
Luksky
Posty: 16265 Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:
Post
autor: Luksky » 20 lut 2010, 19:04
ja nie wyedytowalem posta, przestan, normalnie zacytowałem
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
Posty: 16265 Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:
Post
autor: Luksky » 20 lut 2010, 20:28
Faktycznie, to zdanie Wiśni. Miales racje co do tego posta
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
wisnia
Posty: 1794 Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:
Post
autor: wisnia » 21 lut 2010, 13:40
slawek99 pisze: Wiśnia niechętnie dzieli się z innymi swoimi patentami
o co chodzi, bo nie bardzo rozumiem.... Możesz jaśniej??
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
slawek99
Posty: 397 Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
Kontakt:
Post
autor: slawek99 » 21 lut 2010, 14:18
slawek99 pisze: wisnia napisał/a:
Ja kabiny nie posiadam, inny sposób opatentowałem, ale wyciąg na kurz musisz miec i ja także mam.
Możesz pochwalić się tym patentem , to może nie będę musiał robić dalej kabiny ?
Prosiłem Cię o info odnośnie sposobu szkiełkowania bez kabiny i odzyskiwania kulek jednak od tego czasu Sro Lis 25, 09 19:33 temat całkowicie upadł a o Twoim sposobie nic się nie dowiedziałem dowiedzieliśmy na forum.
Tylko tak o tym wspomniałem teraz, nie ma sprawy.
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
wisnia
Posty: 1794 Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:
Post
autor: wisnia » 21 lut 2010, 14:31
slawek99 , wybacz, musiałem przeoczyć posta, dlatego nie odpisałem. Jutro zrobię zdjęcia i podeślę Ci na priva.... Sorki
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
slawek99
Posty: 397 Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
Kontakt:
Post
autor: slawek99 » 21 lut 2010, 14:42
Dzięki , nie ma sprawy napewno bedą mi pomocne , bo narazie zaprzestałem budowy kabiny , spore koszty a nie mam zbyt wiele czasu, może wykorzystam twój sposób gdyż mam do wyszkiełkowania silnik od SHL 150 i mam namiar na ramę do niej, jest z 1961 roku ale z gościem ciężko sie rozmawia.
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
wisnia
Posty: 1794 Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:
Post
autor: wisnia » 25 lut 2010, 17:14
Odebrałem ramę i silnik od malowania, zdjęcia zapodam później...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
wisnia
Posty: 1794 Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:
Post
autor: wisnia » 07 mar 2010, 14:42
Prace trwają
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Devil
Posty: 2704 Rejestracja: 15 sie 2009, 22:35
Krótki opis: *TRAJKERS*
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:
Post
autor: Devil » 07 mar 2010, 14:47
No fajniusko Wisnia widziec ze cos sie dzieje u mnie zwolnilo i to bardzo ale powoli jakies pierdolki obie
Do Zlotu naszego zdazysz?
wisnia
Posty: 1794 Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:
Post
autor: wisnia » 07 mar 2010, 14:48
W tym miesiącu mam zamiar wyjechac
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
mały
Posty: 3047 Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:
Post
autor: mały » 07 mar 2010, 14:55
u mnie tak wesoło nie ma dopiero zaczynam piaskować
Ostatnio zmieniony 07 mar 2010, 20:27 przez
mały , łącznie zmieniany 1 raz.
Devil
Posty: 2704 Rejestracja: 15 sie 2009, 22:35
Krótki opis: *TRAJKERS*
Lokalizacja: gdańsk
Kontakt:
Post
autor: Devil » 07 mar 2010, 14:57
U mie porobily sie ograniczenia finansowe tylko to tak naprawde to mysle ze jeszcze miesiac i bym mial jezdzaca bez problemu zeby nie braki $$
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość