Amory ze sprerzyna
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 15 gru 2016, 11:20
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Amory ze sprerzyna
Witam koledzy poradzcie mam zwykle amory chcem ja podwyzszyc ale nie na szablach jakie amory ze sprerzyna mam dac zeby stala wyzej prosze o konkrety jakie i ile nad ziemia bedzie stala silnik garbusa waga traji 650 kg moze ktos ma tak
Żyję by jeździć, jeżdżę po to by żyć
- GREGOR
- Posty: 5839
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Witaj , posiadam takie amorki do sprzedania , przejeździłem na nich jeden sezon , są z garbusowego.pl i leżą u mnie w garażu Trzymałem je do silnika Subaru , ale teraz są inne trendy , więc mogę odstąpić
Chcesz numer telefonu to pogadamy , pisz na PW
http://e-trike.pl/forum/viewtopic.php?f=47&t=4373
Chcesz numer telefonu to pogadamy , pisz na PW
http://e-trike.pl/forum/viewtopic.php?f=47&t=4373
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- Rob_trike
- President
- Posty: 10973
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
amor nie ma nic do "podwyższania" choć jest niezmiernie ważny
Efekt uzyskasz tylko po przez przestawienie szabli - masz do wyboru frez zewnętrzny lub wewnętrzny
Efekt uzyskasz tylko po przez przestawienie szabli - masz do wyboru frez zewnętrzny lub wewnętrzny
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- GREGOR
- Posty: 5839
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
nie do końca się z tobą zgodzę Rob, stosując amor ze sprężyną , zapobiegasz siadaniu traji na odbojach, nie musisz przestawiać wtedy szabli. Co innego podnoszenie przy amorkach olejowych, tam niestety tylko na wieloklinachRob_trike pisze:amor nie ma nic do "podwyższania" choć jest niezmiernie ważny
Efekt uzyskasz tylko po przez przestawienie szabli - masz do wyboru frez zewnętrzny lub wewnętrzny
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- Rob_trike
- President
- Posty: 10973
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
może i tak ale przestaw szable "na luz" i zostaw amory - główną robotę robi drążek skrętny w tym zawieszeniu
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4933
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Regulacja na szablach to optymalne rozwiązanie, reszta to takie życzeniowe rozwiązania, w garbach te amory w ogóle się nie sprawdzały, traja lżejsza więc może na postoju będzie wyżej.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:26
- Lokalizacja: Opatowek kolo kalisz ( newbury)
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
niestety amory w traji na garbie sa glownie do ozdoby
zmienialem w swojej na nowe i nic nie pomogly tylko przestawienie na szablach dalo upragniony pion
choc musze przyznac ze na wybojach fajnie sie buja i wszystko ladnie pracuje ale czy to zaslga amorow czy terz tego drazka skretnego i gum to nie wiem
dzis jezdzilem caly dzien wrazenia nieziemskie pozdrawiam
zmienialem w swojej na nowe i nic nie pomogly tylko przestawienie na szablach dalo upragniony pion
choc musze przyznac ze na wybojach fajnie sie buja i wszystko ladnie pracuje ale czy to zaslga amorow czy terz tego drazka skretnego i gum to nie wiem
dzis jezdzilem caly dzien wrazenia nieziemskie pozdrawiam
- BOOM
- Posty: 540
- Rejestracja: 11 sty 2014, 18:48
- Lokalizacja: MIKOŁÓW
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
U mnie to samo, jak szabli nie przestawisz to żadne amory ze sprężynami sprawy nie załatwią , chyba że jakieś inne niż z garbusowego.
-
- Member
- Posty: 3316
- Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:35
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
ma - na sprężynach poniesie- ale to nie tpRob_trike pisze:amor nie ma nic do "podwyższania" choć jest niezmiernie ważny
Efekt uzyskasz tylko po przez przestawienie szabli - masz do wyboru frez zewnętrzny lub wewnętrzny
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Amory ze sprężynami to najlepsze rozwiązanie do trajki Przestawianie drążków jest konieczne, ale niestety zazwyczaj jest za nisko lub za wysoko. Sprężyny pozwalają na doregulowanie wysokości w zależności od potrzeb. Ja takie amorki dorabiałem sam. Amor to peugeot partner, a sprężyny od ruskiego dniepra. Drążków nie byłem już w stanie bardziej podciągnąć, a na tyle mam sporo masy i dupa mi się wlekła jak jechałem w 2 osoby i graty.
- custom
- Member
- Posty: 8048
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Z tego co pamiętam to drążki można wyregulować idealnie . Frez na stronie zewnętrznej jest jak dobrze kojarzę grubszy od tego na stronie wewnętrznej , dzięki temu można dostroić wysokość zawieszenia wg. potrzeb.
Omne Trinum Perfectum.
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 15 gru 2016, 11:20
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
dekuje za oferte i rady , dostałem od znajomego niewiadomo od czego ale daja rade o to mi chodziło
Żyję by jeździć, jeżdżę po to by żyć
- sekuwawa
- Posty: 2011
- Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Niestety Marku życie weryfikuje teorię. W pewnym momencie już jest niemożliwe podciągnięcie bardziej bo szable gną się jak wędki. Były wersje na podwójnych szablach, ale tak rzadkie że nigdy nie widziałem.custom pisze:Z tego co pamiętam to drążki można wyregulować idealnie . Frez na stronie zewnętrznej jest jak dobrze kojarzę grubszy od tego na stronie wewnętrznej , dzięki temu można dostroić wysokość zawieszenia wg. potrzeb.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
Seku podwójna szabla jest w suchej skrzyni - niestety jest krótka. Jak masz suchą skrzynie to spoko. Można dorobić element spinający te szable z mokrą dupą... ale nie doprowadziłem jeszcze bezpłodnej teorii do twórczej praktyki Może przy 2,5 jak nie będzie innego wyjścia to, to zrobię. Co do idealnego wypoziomowania traji na drążkach to marzenia ściętej głowy... drążki z reguły są spracowane i "biorą nierówno". Te po prawej stronie - o ile nie były już przekładane - są bardziej "uginające się" wiadomo studzienki, dziury przy krawężnikach i inne tego typu pierdoły. Ja ustawiam "prawie" poziom - różnica w wymiarze do gleby to ok 1 - 1,5 cm... lepiej mi się nigdy nie udało. Amorki ze sprężyną rzeczywiście mogą rozwiązać ten problem ale musiłby to być komplet gwintowany jak np. z rewaco albo coś takiego jak Ty wyprodukowałeś z porządną sprężą. Te wydziwiacze z garbusowego i temu podobne cuda - to tak jak napisał Yunkers - poprawia wygląd na postoju ale czy o to chodzi ?sekuwawa pisze:Niestety Marku życie weryfikuje teorię. W pewnym momencie już jest niemożliwe podciągnięcie bardziej bo szable gną się jak wędki. Były wersje na podwójnych szablach, ale tak rzadkie że nigdy nie widziałem.custom pisze:Z tego co pamiętam to drążki można wyregulować idealnie . Frez na stronie zewnętrznej jest jak dobrze kojarzę grubszy od tego na stronie wewnętrznej , dzięki temu można dostroić wysokość zawieszenia wg. potrzeb.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- rozi
- Posty: 295
- Rejestracja: 16 mar 2011, 23:53
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Re: Amory ze sprerzyna
dasz takie i wyregulujesz dokładnie tylko cena
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... s_id=13480
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... s_id=13480
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości