witam wszystkich po dłuuugiej przerwie!
pomimo ciszy na forum w projekcie są postępy aczkolwiek niewielkie z powodu zakupu junaka na którego aktualnie idzie większośc funduszy i czasu.. Nie jest to jednak żaden powód do smutku bo zwiększona ilość myśli nad układem napędowym malucha zmusiła mnie do zmiany układu napędu. Połączenie silnika su ze skrzynią garba to może i dobre rozwiązanie ale rozkład masy jest okrutnie zły.. Dlatego do malca prawdopodobnie tradi oryginalna skrzynia od subaru, a silnik zostanie umieszczony centralnie i tu pojawia się moje pytanie czy ktoś robił/widział/słyszał jak w rozsądnej cenie przerobić skrzynię do su z AWD do FWD?? (koniecznie skrzynia manualna) za granicą są do tego gotowe zestawy ale ich cena powoduje omdlenia
z góry dzięki za odzew
jak znajdzie się chwila czasu wrzucę kilka zdjęć z budowy
temat wałkowany jakiś czas temu przez Kowalla, z tego co ustalił to taniej się nie da niż owe zestawy, co do Twojego twierdzenia o rozkładzie masy to jest kilka trajek w takiej właśnie konfiguracji z różnymi subarakami, są wyważone i jeżdżą, a jak trzeba to zapierdalają może skrzynia UN-1 się nada bardziej do Twojej koncepcji, jak nie masz takiego subarowego turo potwora jak Rob w swojej trajce to skrzynia pojeździ, kwestia dostępności bo może się okazać, że Rob już wszystkie z rynku wykupił powodzenia
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
yunkers pisze:temat wałkowany jakiś czas temu przez Kowalla, z tego co ustalił to taniej się nie da niż owe zestawy, co do Twojego twierdzenia o rozkładzie masy to jest kilka trajek w takiej właśnie konfiguracji z różnymi subarakami, są wyważone i jeżdżą, a jak trzeba to zapierdalają może skrzynia UN-1 się nada bardziej do Twojej koncepcji, jak nie masz takiego subarowego turo potwora jak Rob w swojej trajce to skrzynia pojeździ, kwestia dostępności bo może się okazać, że Rob już wszystkie z rynku wykupił powodzenia
Ale on nie buduje trajki, a maluszka 126p z silnikiem subaru. Skrzyni nie musi obracać tylko zablokować wyjście na tylni most.
yunkers pisze:temat wałkowany jakiś czas temu przez Kowalla, z tego co ustalił to taniej się nie da niż owe zestawy, co do Twojego twierdzenia o rozkładzie masy to jest kilka trajek w takiej właśnie konfiguracji z różnymi subarakami, są wyważone i jeżdżą, a jak trzeba to zapierdalają może skrzynia UN-1 się nada bardziej do Twojej koncepcji, jak nie masz takiego subarowego turo potwora jak Rob w swojej trajce to skrzynia pojeździ, kwestia dostępności bo może się okazać, że Rob już wszystkie z rynku wykupił powodzenia
Ale on nie buduje trajki, a maluszka 126p z silnikiem subaru. Skrzyni nie musi obracać tylko zablokować wyjście na tylni most.
no to się zapędziłem , dzięki Seku za sprowadzenie na ziemię
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
yunkers pisze:temat wałkowany jakiś czas temu przez Kowalla, z tego co ustalił to taniej się nie da niż owe zestawy, co do Twojego twierdzenia o rozkładzie masy to jest kilka trajek w takiej właśnie konfiguracji z różnymi subarakami, są wyważone i jeżdżą, a jak trzeba to zapierdalają może skrzynia UN-1 się nada bardziej do Twojej koncepcji, jak nie masz takiego subarowego turo potwora jak Rob w swojej trajce to skrzynia pojeździ, kwestia dostępności bo może się okazać, że Rob już wszystkie z rynku wykupił powodzenia
A tu cię yunkers zaskoczę --wiem kto ma jeszcze ostatnie dwie --