trojka zetora

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14972
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: winda »

nie próbuj palić z pierwszego tylko pal od razu z trzeciego strzała i bedzie gicior.
widziałes tego złaśliwego sąsiada który wylał wiadro wody abys wpadł w poslizg?
juz zapomniałem Zetor jaki ty brzydki jesteś :mrgreen:
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Sulkyrider »

To prosta konstrukcja. Musi mieć paliwo i iskrę i musi palić. Jak ma paliwo i iskrę i nie pali, to znaczy że coś jest zjebane i wystarczy to naprawic.
Ale prościej jest zmienić silnik.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Luksky »

zetor pisze:silnik po remoncie był sprawdzany
i wszystklo grało

Grało komu, panu, ktory kasował za fakturę?

Zetor, głowice po "remontach" w połowie przypadków powinny wracać do podwykonawcy wraz z kopem w jaja.
U Ciebie należy sprawdzić zapłon statycznie i dynamicznie (jak on tam ma wyprzedzenie? Odśrodkowo czy elektronicznie?), potem czepić się fałszywego powietrza czyli nieszczelności i zasilania w paliwo. Sprężanie tez by sie przydało aby ocenic fachurę od remontów :)

Auto jak wraca z ASO to nieraz takie rzeczy wychodzą, że w głowie się nie mieści.

Agramer by powiedział od razu co jest, ale go nie widziałem multum czasu.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1748
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Lipa »

Luksky pisze: Agramer by powiedział od razu co jest, ale go nie widziałem multum czasu.

a tam dupa by powiedział... to po prostu garbus :mrgreen: Przerobiłem mój silnik z Agramerem w tą i z powrotem. Co tylko mu do bani wpadło robiliśmy - nowy gażnik, pierścienie, planowania głowić, gniazda zaworowe itd.. i kiedy w końcu zaczął palić jak trzeba, chodzić na wszystkie gary i sie wkręcać to ujebał się wał - jedyna oryginalna nie ruszana rzecz.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1748
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Lipa »

Luksky pisze: Agramer by powiedział od razu co jest, ale go nie widziałem multum czasu.

a tam dupa by powiedział... to po prostu garbus :mrgreen: Przerobiłem mój silnik z Agramerem w tą i z powrotem. Co tylko mu do bani wpadło robiliśmy - nowy gażnik, pierścienie, planowania głowić, gniazda zaworowe itd.. i kiedy w końcu zaczął palić jak trzeba, chodzić na wszystkie gary i sie wkręcać to ujebał się wał - jedyna oryginalna nie ruszana rzecz.

a co najfajniejsze to za ta kasę miałbym dwa serca wolnegossaka od subaru albo takie wrx jak Rob.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Luksky »

[quote="Lipa] Przerobiłem mój silnik z Agramerem w tą i z powrotem. Co tylko mu do bani wpadło robiliśmy - nowy gażnik, pierścienie, planowania głowić, gniazda zaworowe itd.. i kiedy w końcu zaczął palić jak trzeba, chodzić na wszystkie gary i sie wkręcać to ujebał się wał - jedyna oryginalna nie ruszana rzecz.[/quote]


japierdole :) no i rozbawiłeś mnie do łez :)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Luksky »

Zetor - wszystko przed Tobą :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8102
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: custom »

Mnie też nie palił z pierwszego i pomogła rzecz banalna :D
Wystarczy kilka razy ruszyć manetką przed startem i gada od pierwszego strzała - przynajmniej u mnie.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 3736
Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: bandit »

Sulkyrider pisze:To prosta konstrukcja. Musi mieć paliwo i iskrę i musi palić. Jak ma paliwo i iskrę i nie pali, to znaczy że coś jest zjebane i wystarczy to naprawic.
Ale prościej jest zmienić silnik.
Taaa, a jak swiecaa nie dostanie ikry to nie oseietli drogi tlokowi i tłok w głowice przypierdoli!!!! Taka to była bajka. Zetor
mien silnik. Zdrowkoo!
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: sekuwawa »

Zależy właśnie jakie gaźniki bo część nie miała ssania w ogóle a zamiast tego należało kilka razy depnąć pedała.
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: seta »

sekuwawa pisze:Zależy właśnie jakie gaźniki bo część nie miała ssania w ogóle a zamiast tego należało kilka razy depnąć pedała.

A to dlatego niektórzy mają nawyk wciskania gazu jak auto nie pali :shock:
nigdy tego nie rozumiałem
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Luksky »

seta pisze:
sekuwawa pisze:Zależy właśnie jakie gaźniki bo część nie miała ssania w ogóle a zamiast tego należało kilka razy depnąć pedała.

A to dlatego niektórzy mają nawyk wciskania gazu jak auto nie pali :shock:
nigdy tego nie rozumiałem

ale ten nawyk sie skończył w technologia lat 90.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Jockey
Posty: 389
Rejestracja: 29 sie 2010, 09:00
Lokalizacja: Konin - prawie ;)
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Jockey »

W gaźniku garba, aby załączyć ssanie trzeba manetkę właśnie przekręcić do oporu, aby dźwigienka ssania ustawiła się na pierwszym ząbku od góry, potem zluzować manetkę i dopiero wtedy zapłon, a wtedy pali od pierwszego strzała :mrgreen:
Jeżeli się tego nie zrobi, to potem odpali dopiero za którymś razem...
Taj
Posty: 42
Rejestracja: 18 wrz 2013, 22:31
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Taj »

a powiedzcie mi co sadzicie o silniku od t2 lub t3
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

ty kolego
tak powiem delikatnie
z takimi pytaniami spierdalej z mojego tematu
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Luksky »

zetor pisze:ty kolego
tak powiem delikatnie
z takimi pytaniami spierdalej z mojego tematu

:mrgreen: :lol:
Odpadłem :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

ktoś mi pomoże z foto i hudraulicznym sprzegłem do garba
co kupć i jak to ma wyglądać
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1748
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Lipa »

zetor pisze:ktoś mi pomoże z foto i hudraulicznym sprzegłem do garba
co kupć i jak to ma wyglądać
pompa hydrauliczna od wielkiego fiata + wysprzęglik od Audi 80 b3 - foty wrzucę do tematu Seku :D
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: sekuwawa »

Ja siłownik kupiłem ten

http://allegro.pl/pompka-silownik-sprze ... 47495.html

ale pompkę mam od Fiata 125p. W tym zestawie wg Lipy ma działać, a z oryginalna pompką chyba nikt nie testował. Żeby lekko to chodziło to pompka musi mieć mniejszą średnice tłoczka od średnicy tłoczka wysprzęglika. W zestawie pompka fiat i wysprzęglik fiat jest chyba układ 1:1 średnic i przy ramionach dźwigni łożyska oporowego i dostępnego miejsca nad półosią nie udaje się uzyskać dobrego przełożenia. Zawsze możesz wpaść do mnie to oblukać bo może w przyszłym tygodniu coś zmontuje.

EDIT: strasznie droga ta pompka, poszukaj też pod hasłem STAR i ŁADA bo to wszystko było to samo.
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1748
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: Lipa »

działa, działa :mrgreen: Z resztą sami widzieliście, że działa choćby w Babkach - co prawda rok temu :?
Wysprzęglik od audi ma większą średnicę niż pompa fiatowska, zestaw przetestowany, sprawdzony.

Jedynie po zamontowaniu trochę musicie pokombinować nad długością cięgna przy skrzyni. Czasem 1 cm robi różnicę.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: sekuwawa »

Z dźwignią trzeba celować w maksymalną możliwą długość, problem to właśnie miejsce żeby się minąć z osłoną przegubu półosi i jej opaską. Jak wyspawałem długą dźwignie to i na wysprzęgliku FSO jakoś to chodziło, ale nie było miejsca żeby założyć osłonę.
Awatar użytkownika
zetor
Member
Member
Posty: 3211
Rejestracja: 01 lip 2010, 20:53
Lokalizacja: Wielka wieś pod Konstancinem
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: zetor »

mam małego zonka
zdemontowałem dzwignie zmiany biegów zeby wspawac nowa blache do jej mocowania
no i co
po zamontowaniu nowej blachy wszystko mi tylko chodza jak wcisne drążek

co moglem zle zrobic
blache wspawałem w to samo miejsce co poprzednia
"żyj a nie istniej"

"Nie ważne ile razy upadasz.
ważne, że potrafisz pić na leżąco"
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1940
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: andrzejqs »

Zetor ja pytam gdzie fota :?: :?:
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
sekuwawa
Posty: 2011
Rejestracja: 24 paź 2009, 09:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: trojka zetora

Post autor: sekuwawa »

Szukałbym przyczyny w tel blasze z wytłoczką. A ta nowa blacha jest grubsza czy o tej samej grubości?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości