Trajka Rozi

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11026
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Rob_trike »

rozi pisze:
Rob_trike pisze:jaki silnik ?
Taki jak twój na dwóch turbinach
ja mam zwykły zamknięty blok i jedna turbinę - 280 KM

a były dwie ?
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
rozi
Posty: 295
Rejestracja: 16 mar 2011, 23:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: rozi »

Rob_trike pisze:
rozi pisze:
Rob_trike pisze:jaki silnik ?
Taki jak twój na dwóch turbinach
ja mam zwykły zamknięty blok i jedna turbinę - 280 KM

a były dwie ?
były japońce każda para miała swoja turbinę
Awatar użytkownika
rozi
Posty: 295
Rejestracja: 16 mar 2011, 23:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: rozi »

Lipa pisze:tak, teraz jest 2.2. Przy 2.0 też była zajebiście twarda i się świetnie prowadziła.. teraz jak odkręcam manete ugina sie tylna zawiecha i traja się buja aż nabierze prędkości i się uspokaja. Nie jest to jakoś uciążliwe ale pokazuje, że ze sztywnością "dupy" to nie bardzo.. Na pierwszy ogień idą amortyzatory trzeba jakieś lepsze/twardsze z regulacją /napisałem do kolesia z buckpacka zobaczymy co zaproponuje/ Jak to nie wystarczy to rozpórka na ramę w "dupę". Ale o ile sztywność zawieszenia idzie ogarnąć o tyle wątpię żeby skrzynia garba to udźwignęła. Nie mówię o mechanice ale o o budowie. U mnie silnik rozwalił skrzynię przy mocy 115 KM i bez turbiny :mrgreen: Wiem, że kolesie na 1/4 mili mają w garbach i po 300KM ale skrzynie to longblocki ze wzmacnianymi kołami zębatymi - nówki a nie 40-50 letnie padaki :mrgreen:
W takim razie nie pozostaje nic innego jak wrzucić 2.2 a tamten zostawić jako materiał na następną z rozwiązaniami podobnymi do Roba jak przetestuje czy się sprawdza.

Lipa a jak wrażenia z silnikiem 2.2, odpycha się to w miarę?
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1748
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Lipa »

Rob_trike pisze:
rozi pisze:
Rob_trike pisze:jaki silnik ?
Taki jak twój na dwóch turbinach
ja mam zwykły zamknięty blok i jedna turbinę - 280 KM

a były dwie ?
były bi-turbo
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: seta »

Moja co prawda nie z taką mocą ale potrafi się kołysać na boki. Myślałem o założeniu drążka stabilizatora.
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1748
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Lipa »

rozi pisze:
Lipa pisze:tak, teraz jest 2.2. Przy 2.0 też była zajebiście twarda i się świetnie prowadziła.. teraz jak odkręcam manete ugina sie tylna zawiecha i traja się buja aż nabierze prędkości i się uspokaja. Nie jest to jakoś uciążliwe ale pokazuje, że ze sztywnością "dupy" to nie bardzo.. Na pierwszy ogień idą amortyzatory trzeba jakieś lepsze/twardsze z regulacją /napisałem do kolesia z buckpacka zobaczymy co zaproponuje/ Jak to nie wystarczy to rozpórka na ramę w "dupę". Ale o ile sztywność zawieszenia idzie ogarnąć o tyle wątpię żeby skrzynia garba to udźwignęła. Nie mówię o mechanice ale o o budowie. U mnie silnik rozwalił skrzynię przy mocy 115 KM i bez turbiny :mrgreen: Wiem, że kolesie na 1/4 mili mają w garbach i po 300KM ale skrzynie to longblocki ze wzmacnianymi kołami zębatymi - nówki a nie 40-50 letnie padaki :mrgreen:
W takim razie nie pozostaje nic innego jak wrzucić 2.2 a tamten zostawić jako materiał na następną z rozwiązaniami podobnymi do Roba jak przetestuje czy się sprawdza.

Lipa a jak wrażenia z silnikiem 2.2, odpycha się to w miarę?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: myślę, że się zdziwisz :mrgreen: przeskok pomiędzy 2,0 a 2,2 jest ogromny... co prawda zmieniona tez jest skrzynia na AT i koła na 17-tki ale sam silnik napierdzala w tym zestawie do odcięcia. W 2,0 było coś takiego, że w pewnym momencie tylko głośniej ryczał i nic więcej. Teraz muszę delikatniej operować gazem bo się chcę podnieść nawet przy szybszej jeździe na 2 biegu. Prędkość maksymalna nie była jeszcze mierzona.. ale myślę, że będzie ponad 200km/h.

Na światłach nie spotkałem jeszcze nikogo kto by dał mi radę - oczywiście mówię o konserwach :mrgreen: Choć i panowie na plastikach bardzo się zdziwili kiedy po ostrym ruszeniu spod świateł na następnych stałem tuż za nimi :mrgreen: :mrgreen:
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11026
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Rob_trike »

hmmmm kiedy równoległe spod świateł ? :mrgreen:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
rozi
Posty: 295
Rejestracja: 16 mar 2011, 23:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: rozi »

Mam możliwość kupienia takiego za 1500 zł kompletnego z kompem i instalacją :?:

EEEE Lipa 150 km/h to na garbusie latałem mierzone motacyklem kumpla obok :o
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2013, 13:35 przez rozi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1748
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Lipa »

Rob_trike pisze:hmmmm kiedy równoległe spod świateł ? :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: pewnie trzeba będzie zrobić :mrgreen: :mrgreen:

a tak serio to ciekaw jestem czy przyjechałbym po Tobie jakoś w miarę czy przepaść by była straszna :mrgreen: :mrgreen:
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11026
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Rob_trike »

Lipa pisze:
Rob_trike pisze:hmmmm kiedy równoległe spod świateł ? :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: pewnie trzeba będzie zrobić :mrgreen: :mrgreen:

a tak serio to ciekaw jestem czy przyjechałbym po Tobie jakoś w miarę czy przepaść by była straszna :mrgreen: :mrgreen:

nie sądzę by była mocno zauważalna różnica - ja nie odkręcam jeszcze na maxa bo nie pospawana traja, nie mam dobrych amorów na przodku i brak amorka skrętu, słabe heble, brak przedniego hamulca - ciężko przy pełnej piździe przy 140 km/h zmieniać bieg :lol:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
seta
Posty: 1320
Rejestracja: 15 sty 2012, 13:40
Krótki opis: Wieczna kombinacja ;-)
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: seta »

I to się nazywa hardcor :lol:
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1748
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Lipa »

rozi pisze:Mam możliwość kupienia takiego za 1500 zł kompletnego z kompem i instalacją :?:

EEEE Lipa 150 km/h to na garbusie latałem mierzone motacyklem kumpla obok :o
ok, ale subaru fabrycznie nie jeździ szybciej niż 220km/h poza tym skrzynka nie jest oryginalna tylko garbata więc szału nie zrobisz... nie jedziesz na przełożeniach tylko na obrotach :( :(
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11026
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Rob_trike »

u mnie wrzucam pięć - i na otwartej manetce tak z 0,5 cm obrotu mam 120 km/h
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
Lipa
Posty: 1748
Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
Lokalizacja: Lubicz Dolny
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Lipa »

Rob_trike pisze:u mnie wrzucam pięć - i na otwartej manetce tak z 0,5 cm obrotu mam 120 km/h
i to się zgadza u mnie też jest tak, że ledwo odkręcasz i jet ogień. na początku myślałem, że coś nie tak jest z silnikiem.. w garbie trzeba było wykręcać mantę jak pranie a tu ledwo odkręciłem i już odcięcie. po podłączeniu obrotomierza okazało sie, że wszystko jest ok. lekki ruch manetką i już 2 tys/obr ciut mocniej i 5,5 tys/obr i odcięcie
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1940
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: andrzejqs »

Rob a jaką dałeś średnice tarczy sprzęgła :?: nie przypala się :?:

bo u mnie przy 1.8l to parę razy dym poleciał z sprzęgła
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11026
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Rob_trike »

nie jestem pewien ale 225? zresztą Ty mi pomagałeś i podałeś nr katalogowy

to tarcza od mastera 2,5 D

na razie z tarczą się nic nie dzieje - zresztą cała reszta to oryginał subaru
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
andrzejqs
Posty: 1940
Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: andrzejqs »

ja mam 215 i wychodzi na to że ciężką rękę mam
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić :-) .
Awatar użytkownika
rozi
Posty: 295
Rejestracja: 16 mar 2011, 23:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: rozi »

Przy zmianie silnika z garbatego na subarynę robiliście jakieś wzmocnienie wideł? jakieś mocowanie na poduszki od silnika?
Awatar użytkownika
pawlikTrike
Member
Member
Posty: 7573
Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: pawlikTrike »

rozi pisze:Przy zmianie silnika z garbatego na subarynę robiliście jakieś wzmocnienie wideł? jakieś mocowanie na poduszki od silnika?
Robiłem wzmocnienia wzdłuż rurą 42 poniżej wideł i poprzecznie z profila 30x40, poduszki silnika mocowane do wsporników spawanych do rury 42.
ramaproszek.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
Awatar użytkownika
rozi
Posty: 295
Rejestracja: 16 mar 2011, 23:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: rozi »

Dzieki Pawlik, a jeszcze jedno pytanie, rozrusznik z garba czy jakiś inny dawałeś?
Awatar użytkownika
pawlikTrike
Member
Member
Posty: 7573
Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: pawlikTrike »

Rozrusznik mam garbowy bo i koło zamachowe mam od garba.
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Sulkyrider »

Nie żebym się wpierdalał, ale nie lepiej wymienić wałek w skrzyni na taki, żeby pasował i zostawić przy silniku koło zamachowe, sprzegło, rozrusznik itp?
Ja tak zrobiłem w alfie, w subaru pewnie też można. (moge się mylić - poprawcie mnie, jeśli tak)
Po co ruszać masy wirujące, które są fabrycznie wyważone? Po co pakować się w sprzęgło garba, które kosztuje a trwałość ma.. garbatą?
Nie lepiej bez dziwnych hybryd?
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
rozi
Posty: 295
Rejestracja: 16 mar 2011, 23:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: rozi »

Sulkyrider pisze:Nie żebym się wpierdalał, ale nie lepiej wymienić wałek w skrzyni na taki, żeby pasował i zostawić przy silniku koło zamachowe, sprzegło, rozrusznik itp?
Ja tak zrobiłem w alfie, w subaru pewnie też można. (moge się mylić - poprawcie mnie, jeśli tak)
Po co ruszać masy wirujące, które są fabrycznie wyważone? Po co pakować się w sprzęgło garba, które kosztuje a trwałość ma.. garbatą?
Nie lepiej bez dziwnych hybryd?
Z tego co widziałem alfa ma rozrusznik od strony silnika a w garbie i subaru od strony skrzyni?
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Sulkyrider »

No to z rozrusznikiem przegrane.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11026
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Re: Trajka Rozi

Post autor: Rob_trike »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości