Strona 1 z 2

: 11 sty 2010, 20:04
autor: Lipa
eeeeeee no kto jak kto ale Pan szanowny to na pewno wie, że nie ma jak Garbiarnia :mrgreen:

a tak poważnie - jakiś czas temu było o tym... z tego co wywnioskowałem / a raczej napisali wprost/ nie ma to większego sensu przy 1.6...

jeśli chcesz się dowiedzieć konkretów wal do qubka albo zielonego Tyki - ja zawsze tak robię, goście są konkret. Dla Twojej wiadomości - nie sa to jacyś moi znajomi po prostu do nich piszę z problemem a oni odpisują lub mówią do kogo się zwrócić.

: 11 sty 2010, 20:25
autor: Lipa
300 pisze:Czy ma sens w silniku 1,6 ?? Full Flow to także filtr olejowy z prawdziwego zdarzenia a nie jakaś siatka w misce olejowej... :cool:

taaa masz racje ...tylko czy cena przeróbki jest warta kasy która musisz wpakować w to chłodzenie. Ja będę się do tego przymierzał jak będę budował 1,8 ...ale to jeszcze :cry:

co do kontaktu to piszę do nich przez Garbiarnię

: 11 sty 2010, 20:35
autor: Lipa
ok kumam :mrgreen: co do kontaktu to tak jak pisałem pisze na PW w garbiarni

: 11 sty 2010, 22:31
autor: Wodzu
Z tego co mi wiadomo to silniki filtr oleju maja na koncu obiegu. tak jak czujnik cisnienia oleju....

: 12 sty 2010, 16:42
autor: yunkers
No tak...teraz wszystko jasne, pozostaje ten pierwszy patent

Re: Full Flow w silniku garba.

: 05 mar 2010, 14:17
autor: szymon
podsumowujac ile wyniesie cie ta cala zabawa?????

Re: Full Flow w silniku garba.

: 05 mar 2010, 20:07
autor: Luksky
Powiem szczerze, że jestem pełen podziwu dla Twojego stoickiego spokoju. Jakby nie było, nie wywiązali sie z obiecywanej jakości i dostępności gratów, ceny nie sa groszowe, wiec sprawa sie skomplikowała. Jakby nie było, całośc należało by skwitować stwierdzeniem KURWA MAĆ. Podziwiam za upór i dążenie do upragnionego celu.

Re: Full Flow w silniku garba.

: 05 mar 2010, 23:23
autor: Lipa
Luksky pisze:Powiem szczerze, że jestem pełen podziwu dla Twojego stoickiego spokoju. Jakby nie było, nie wywiązali sie z obiecywanej jakości i dostępności gratów, ceny nie sa groszowe, wiec sprawa sie skomplikowała. Jakby nie było, całośc należało by skwitować stwierdzeniem KURWA MAĆ. Podziwiam za upór i dążenie do upragnionego celu.
Luk ... to po prostu oczywistix - jak się chce mieć tarje na grbie :mrgreen:
ani to szybkie...ani technologicznie zaawansowane.. ot po prostu sprzęt dla pasjonatów :D

Łysy i tak 3-maj

Re: Full Flow w silniku garba.

: 05 mar 2010, 23:55
autor: winda
300 musze Cię przeprosić. miałem Cię za choleryka i nerwusa a tu wykazujesz się opanowaniem i cierpliwością. aby Ci dotównać musiałbym zwiększyć kilkukrotnie dawkę swoich leków uspokajających

Re: Full Flow w silniku garba.

: 06 mar 2010, 01:51
autor: Luksky
winda pisze:300 musze Cię przeprosić. miałem Cię za choleryka i nerwusa a tu wykazujesz się opanowaniem i cierpliwością. aby Ci dotównać musiałbym zwiększyć kilkukrotnie dawkę swoich leków uspokajających
Jakies cienkie masz te leki :) Polecam Sulpiryd.... :)

Re:

: 06 mar 2010, 07:28
autor: Wiktor
Wodzu pisze:Z tego co mi wiadomo to silniki filtr oleju maja na koncu obiegu. tak jak czujnik cisnienia oleju....
oj cos sie panowi niezle pojebalo
douczyc sie!!!!!!!!!

Re: Re:

: 06 mar 2010, 11:57
autor: Luksky
Wiktor pisze:
Wodzu pisze:Z tego co mi wiadomo to silniki filtr oleju maja na koncu obiegu. tak jak czujnik cisnienia oleju....
oj cos sie panowi niezle pojebalo
douczyc sie!!!!!!!!!

Sugerujesz egzamin praktyczny na zlocie dla młodzieży??? :D

Re: Re:

: 06 mar 2010, 18:00
autor: Wodzu
Wiktor pisze:
Wodzu pisze:Z tego co mi wiadomo to silniki filtr oleju maja na koncu obiegu. tak jak czujnik cisnienia oleju....
oj cos sie panowi niezle pojebalo
douczyc sie!!!!!!!!!
Ursus c 360 ma czujnik w srodku obiegu.

Re: Re:

: 06 mar 2010, 18:20
autor: Wiktor
Wodzu pisze:
Wiktor pisze:
Wodzu pisze:Z tego co mi wiadomo to silniki filtr oleju maja na koncu obiegu. tak jak czujnik cisnienia oleju....
oj cos sie panowi niezle pojebalo
douczyc sie!!!!!!!!!
Ursus c 360 ma czujnik w srodku obiegu.
7
ty mnie tu czujnikiem nie wyciemniaj!!!
mowilismy o filtrze a ten w kazdej normalnej konstrukcji jest zaraz za pompa na poczatku magistrali olejowej

Tak Luk trzeba trzymac mlodziez krotko jak to mawial Lipa

Re: Re:

: 06 mar 2010, 18:25
autor: Wodzu
Wiktor pisze:
Wodzu pisze:
Wiktor pisze:
Wodzu pisze:Z tego co mi wiadomo to silniki filtr oleju maja na koncu obiegu. tak jak czujnik cisnienia oleju....
oj cos sie panowi niezle pojebalo
douczyc sie!!!!!!!!!
Ursus c 360 ma czujnik w srodku obiegu.
7
ty mnie tu czujnikiem nie wyciemniaj!!!
mowilismy o filtrze a ten w kazdej normalnej konstrukcji jest zaraz za pompa na poczatku magistrali olejowej

Tak Luk trzeba trzymac mlodziez krotko jak to mawial Lipa
Kurwa... ostatnio rozbieralem jakiegos diesla i... masz racje :oops:

Re: Re:

: 06 mar 2010, 18:48
autor: Luksky
Wodzu pisze: Kurwa... ostatnio rozbieralem jakiegos diesla i... masz racje :oops:

Teraz na pokore za późno :) Ty sie młody szykuj na egzamin praktyczny Trajkersa :)

WIktor przygotujemy zestaw pytań i ćwiczeń :)

Re: Full Flow w silniku garba.

: 06 mar 2010, 18:51
autor: szymon
a da on rade tyle wypic?????????

Re: Full Flow w silniku garba.

: 06 mar 2010, 19:03
autor: Luksky
Co Ty, nie wolno nieletnim pic alkoholu, nie chcemy aby nas pozamykali :)

Re: Full Flow w silniku garba.

: 06 mar 2010, 22:26
autor: mały
jakiegoś dizelka elektronika do poskładania damy a my będziemy chlać :mrgreen:

Re: Full Flow w silniku garba.

: 07 mar 2010, 10:36
autor: Wodzu
Luksky pisze: nie wolno nieletnim pic alkoholu, nie chcemy aby nas pozamykali :)
Wiem kurwa!
To taki sarkazm bo zazdroscisz mi moich lat :D

Re: Full Flow w silniku garba.

: 14 mar 2010, 14:22
autor: winda
pomysłowe.gratuluje

Re: Full Flow w silniku garba.

: 14 mar 2010, 18:08
autor: winda
mam zbędny gażnik od alfy 33 ale chyba jednogardzielowy

Re: Full Flow w silniku garba.

: 14 mar 2010, 18:39
autor: yunkers
Temat Dellorto pewnie na garbiarni mocno będzie opisany, co do motocyklowych to nie spotkałem takiego rozwiązania w silniku garba, z perspektywy czasu projekt nadal wydaje mi się ciekawy i wart przemyślenia szczególnie że pomysł na kolektory dolotowe jest prosty: dwie wycięte blachy i kawałek wygiętej rury do wykonania z alu żeby szybciej się nagrzewał. Silnik garba 1600, czyli 400 cm3 na gar, tu wiedzą mogą się wykazać goście od moto, potrzebny by był gaźnik który obsługuje taką lub większą pojemność w moto koniecznie z poziomą komorą pływakową żeby niepotrzebnie nie komplikować z kątem dolotu; kwestia dopasowania dysz, niestety pewnie metodą prób (ale można zakupić komplecik z różnymi wymiarami i zestroić bo albo moc albo ekonomia), i powinno fungować. Koszt całości powinien być zadowalający.

Re: Full Flow w silniku garba.

: 14 mar 2010, 18:43
autor: yunkers
winda pisze:mam zbędny gażnik od alfy 33 ale chyba jednogardzielowy
pewnie twój silnik pamięta czasy alfasud, ma taki spory dolot? To rozwiązanie z pojedynczym gaźnikiem ale chyba też dwugardzielowym, mniej kłopotliwe ale nie dające tylu możliwości co dwa podwójne dellorto, poza tym że można je stroić w większym zakresie to dają piękny dźwięk, miałem alfę z takimi i mruczało jak na boxera przystało.

Tak to wygląda:
http://media.photobucket.com/image/dell ... lo0004.jpg
te mają nawet kola dolotowe które łączą się z puszką filtra powietrza, oczywiście odkręcane i często zastępowane filtrem lub tulejami , poniżej z dolotami pod boxery volkswagena:
http://images.thesamba.com/vw/classifie ... 729356.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v209/ ... Medium.jpg
i z tulejami:
http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/610193.jpg

Re: Full Flow w silniku garba.

: 16 mar 2010, 07:41
autor: szymon
co do gaznika moto kiedys zastanawialem sie nad takim z gs500. ale to tylko 250 na gar