eeeeeee no kto jak kto ale Pan szanowny to na pewno wie, że nie ma jak Garbiarnia
a tak poważnie - jakiś czas temu było o tym... z tego co wywnioskowałem / a raczej napisali wprost/ nie ma to większego sensu przy 1.6...
jeśli chcesz się dowiedzieć konkretów wal do qubka albo zielonego Tyki - ja zawsze tak robię, goście są konkret. Dla Twojej wiadomości - nie sa to jacyś moi znajomi po prostu do nich piszę z problemem a oni odpisują lub mówią do kogo się zwrócić.
300 pisze:Czy ma sens w silniku 1,6 ?? Full Flow to także filtr olejowy z prawdziwego zdarzenia a nie jakaś siatka w misce olejowej...
taaa masz racje ...tylko czy cena przeróbki jest warta kasy która musisz wpakować w to chłodzenie. Ja będę się do tego przymierzał jak będę budował 1,8 ...ale to jeszcze
co do kontaktu to piszę do nich przez Garbiarnię
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
Powiem szczerze, że jestem pełen podziwu dla Twojego stoickiego spokoju. Jakby nie było, nie wywiązali sie z obiecywanej jakości i dostępności gratów, ceny nie sa groszowe, wiec sprawa sie skomplikowała. Jakby nie było, całośc należało by skwitować stwierdzeniem KURWA MAĆ. Podziwiam za upór i dążenie do upragnionego celu.
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Luksky pisze:Powiem szczerze, że jestem pełen podziwu dla Twojego stoickiego spokoju. Jakby nie było, nie wywiązali sie z obiecywanej jakości i dostępności gratów, ceny nie sa groszowe, wiec sprawa sie skomplikowała. Jakby nie było, całośc należało by skwitować stwierdzeniem KURWA MAĆ. Podziwiam za upór i dążenie do upragnionego celu.
Luk ... to po prostu oczywistix - jak się chce mieć tarje na grbie
ani to szybkie...ani technologicznie zaawansowane.. ot po prostu sprzęt dla pasjonatów
Łysy i tak 3-maj
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
300 musze Cię przeprosić. miałem Cię za choleryka i nerwusa a tu wykazujesz się opanowaniem i cierpliwością. aby Ci dotównać musiałbym zwiększyć kilkukrotnie dawkę swoich leków uspokajających
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
winda pisze:300 musze Cię przeprosić. miałem Cię za choleryka i nerwusa a tu wykazujesz się opanowaniem i cierpliwością. aby Ci dotównać musiałbym zwiększyć kilkukrotnie dawkę swoich leków uspokajających
Jakies cienkie masz te leki Polecam Sulpiryd....
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Temat Dellorto pewnie na garbiarni mocno będzie opisany, co do motocyklowych to nie spotkałem takiego rozwiązania w silniku garba, z perspektywy czasu projekt nadal wydaje mi się ciekawy i wart przemyślenia szczególnie że pomysł na kolektory dolotowe jest prosty: dwie wycięte blachy i kawałek wygiętej rury do wykonania z alu żeby szybciej się nagrzewał. Silnik garba 1600, czyli 400 cm3 na gar, tu wiedzą mogą się wykazać goście od moto, potrzebny by był gaźnik który obsługuje taką lub większą pojemność w moto koniecznie z poziomą komorą pływakową żeby niepotrzebnie nie komplikować z kątem dolotu; kwestia dopasowania dysz, niestety pewnie metodą prób (ale można zakupić komplecik z różnymi wymiarami i zestroić bo albo moc albo ekonomia), i powinno fungować. Koszt całości powinien być zadowalający.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
winda pisze:mam zbędny gażnik od alfy 33 ale chyba jednogardzielowy
pewnie twój silnik pamięta czasy alfasud, ma taki spory dolot? To rozwiązanie z pojedynczym gaźnikiem ale chyba też dwugardzielowym, mniej kłopotliwe ale nie dające tylu możliwości co dwa podwójne dellorto, poza tym że można je stroić w większym zakresie to dają piękny dźwięk, miałem alfę z takimi i mruczało jak na boxera przystało.