Re: Moja druga ;-)
: 03 sty 2019, 22:44
Dlatego jeżdżę teraz Celiną. HeheheSzefciu pisze:C5 ma fajniejsze silniki i hydro kolejnej generacji.
Dlatego jeżdżę teraz Celiną. HeheheSzefciu pisze:C5 ma fajniejsze silniki i hydro kolejnej generacji.
można zostawić tak jak jest i poduszkę zamiast sprężyny założyć, ale potrzebny byłby gwintowany mcpherson. Sporo koło tego zachodu bo toczenia sporo, ale właściwie bez przeróbek zawiasu.Szefciu pisze:Ja bym tutaj nie kombinował. Amortyzator ustala geometrie zawieszenia i powinien zostać. Wywalic spręzyne i obok zalożyc poduszke to sztuka dla sztuki. Jak chcesz troche obniżyc gore to moze lepiej wywalic lozysko i poduszke. Zyskasz kilka cm.
jak tribal to wiadomo...andrzejqs pisze:A kolega sympatyczny odporny na powitalnie
o cyckach nie wspomnę...bandit pisze:Dlatego zapytałem ktoś ty. Widzę że staropolski zwyczaj witania sie jest przez niektórych osobników w obecnych czasach nagminnie zapominany...
Pomijając fakt zawieszenia pneumatycznego, jest sens budowy trajki na avensis? Mam pytanie : czy budować na tym piecu,zawieszeniu i skrzyni? Będzie dużo zabawy z ogarnięciem elektryki do silnika? Muszę się pozbyć auta i nie wiem,oddać w dobre ręce auto które śmiga bez problemów u mnie chyba z 8 lat? Wywalić to na złom czy budować traje...krobia pisze:Tak czytam i czytam i czytam i sobie pomyślałem...po chooj komplikowac sobie życie
Odpowiedź jest prosta, budować budowaćMichael2304 pisze:Pomijając fakt zawieszenia pneumatycznego, jest sens budowy trajki na avensis? Mam pytanie : czy budować na tym piecu,zawieszeniu i skrzyni? Będzie dużo zabawy z ogarnięciem elektryki do silnika? Muszę się pozbyć auta i nie wiem,oddać w dobre ręce auto które śmiga bez problemów u mnie chyba z 8 lat? Wywalić to na złom czy budować traje...krobia pisze:Tak czytam i czytam i czytam i sobie pomyślałem...po chooj komplikowac sobie życie
Doradzicie coś?
U mnie na tych tarczach zaciski od fiata Uno i pompa sprzęgłowa ze wspomaganiem od nissana patrola. Hamulce bardzo dobre. Te oryginalne zaciski z ręcznym od zestawów na przeróbki na tarcze się nie sprawdziły.Michael2304 pisze:Witam. Ma ktoś pomysł,jaki zacisk hamulcowy potrafi zablokować koło z oponą R15x295? Bo te garbusowe się nie sprawdzają... Tarcza będzie garbusowa 278mmx9,50mm .Zaciski z ręcznym.
Czas zacząć drugą maszynę robić
Ze względu na wielkość myślałem o pompie i serwo z Matiza.BOOM pisze:To raczej musisz dopasować kpl servo z pompą.
Te zaciski to tył? Mają ręczny? Od jakiego to Uno 1,0 ; 1.4?sekuwawa pisze:U mnie na tych tarczach zaciski od fiata Uno i pompa sprzęgłowa ze wspomaganiem od nissana patrola. Hamulce bardzo dobre. Te oryginalne zaciski z ręcznym od zestawów na przeróbki na tarcze się nie sprawdziły.Michael2304 pisze:Witam. Ma ktoś pomysł,jaki zacisk hamulcowy potrafi zablokować koło z oponą R15x295? Bo te garbusowe się nie sprawdzają... Tarcza będzie garbusowa 278mmx9,50mm .Zaciski z ręcznym.
Czas zacząć drugą maszynę robić
Jak chcesz zaciski przednie z ręcznym, to od Xantii- tam ręczny na przód jest...Michael2304 pisze:Te zaciski to tył? Mają ręczny? Od jakiego to Uno 1,0 ; 1.4?sekuwawa pisze:U mnie na tych tarczach zaciski od fiata Uno i pompa sprzęgłowa ze wspomaganiem od nissana patrola. Hamulce bardzo dobre. Te oryginalne zaciski z ręcznym od zestawów na przeróbki na tarcze się nie sprawdziły.Michael2304 pisze:Witam. Ma ktoś pomysł,jaki zacisk hamulcowy potrafi zablokować koło z oponą R15x295? Bo te garbusowe się nie sprawdzają... Tarcza będzie garbusowa 278mmx9,50mm .Zaciski z ręcznym.
Czas zacząć drugą maszynę robić
Ale oba citroeny mają olej hydrauliczny a nie płyn hamulcowy. Zamiana niszczy uszczelniacze.bandit pisze:Citroen C5 rocznik 2001-2008 też ma zaciski przednie z ręcznym hamulcem.
Ooo zatrzymalem sie ns xantii. Nie wiesz czy zaciski są zamienne?bandit pisze:Xantia tak, ale Ce piuntka jest na płynie hamulcowym dot 4.
Citroen rozdzielił układ hydrauliczny od hamulcowego.