Strona 1 z 2

Silnik - zapytanie.

: 22 paź 2017, 16:04
autor: franky
Potrzebuję porady. Sugestie co do cen?

1.Silnik 2,3 v6 z gaźnikiem, rozrusznikiem, kołem zamachowym i sprzęgłem, kompletną wiązką z granady i modułem zapłonowym , brzmi pięknie. Cena 1600 z kurierem.

2. Silnik 2,0 v6 gorzej brzmiący, tylko z gaźnikiem. Cena 600 + kurier.

2.Silnik 2,0 v6 kompletny . Cena 1000.

I jeszcze silnik Yunkersa , do którego sprzedaży dojrzewa. :lol:

Re: Silnik - zapytanie.

: 22 paź 2017, 17:14
autor: Rob_trike
franky pisze:Potrzebuję porady. Sugestie co do cen?

1.Silnik 2,3 v6 z gaźnikiem, rozrusznikiem, kołem zamachowym i sprzęgłem, kompletną wiązką z granady i modułem zapłonowym , brzmi pięknie. Cena 1600 z kurierem.

...
a ja sprzedałem za 1000 :shock:

szukaj omegi 3.0 z automatem :D

Re: Silnik - zapytanie.

: 22 paź 2017, 18:02
autor: seat
a mam kompletna omege 3.0 ale czy w automacie nie pamietam

Re: Silnik - zapytanie.

: 22 paź 2017, 18:33
autor: franky
Rob_trike pisze:
franky pisze:Potrzebuję porady. Sugestie co do cen?

1.Silnik 2,3 v6 z gaźnikiem, rozrusznikiem, kołem zamachowym i sprzęgłem, kompletną wiązką z granady i modułem zapłonowym , brzmi pięknie. Cena 1600 z kurierem.

...
a ja sprzedałem za 1000 :shock:

szukaj omegi 3.0 z automatem :D
Ciekawe, gdzie miałbym tą omege usadowić?

Re: Silnik - zapytanie.

: 22 paź 2017, 19:28
autor: kowall
Jak to gdzie ? do nowej ramy :wink: :D masz całą zimę na to .....

Re: Silnik - zapytanie.

: 25 paź 2017, 10:15
autor: aaannnd
trza było tego kosłorta 2.9 o którym kiedyś wspominałeś brać.

Re: Silnik - zapytanie.

: 29 kwie 2018, 14:58
autor: Yesvs666
Mam pytanko, ma ktoś z forumowiczów traję na VW boxer , ale chłodzony wodą? Móżdżę co tu założyć do nowej trai...

Re: Silnik - zapytanie.

: 29 kwie 2018, 15:55
autor: andrzejqs
Jak co, to co teraz wszyscy zakładają lub wymieniają i na dodatek jest tanie podatne na zmianę mocy SUBARU :D
Spełni twoje wszystkie oczekiwania oprócz znaczka VW

Re: Silnik - zapytanie.

: 29 kwie 2018, 16:12
autor: yunkers
Odpuść sobie.

Re: Silnik - zapytanie.

: 29 kwie 2018, 20:45
autor: Yesvs666
andrzejqs pisze:Jak co, to co teraz wszyscy zakładają lub wymieniają i na dodatek jest tanie podatne na zmianę mocy SUBARU :D
Spełni twoje wszystkie oczekiwania oprócz znaczka VW
Wiem, znam silnik- zwłaszcza EA71/81- uczę takie silniki latać w motolotniach i samolotach od dawna i jak już, to chciałbym właśnie taki- bez pasków i innych dupereli, ale z tymi silnikami posucha, bo wszystkie dostępne się latać uczą ;-)

Re: Silnik - zapytanie.

: 29 kwie 2018, 20:46
autor: Yesvs666
yunkers pisze:Odpuść sobie.
Co jest w nim złego, że trzeba odpuścić? Wiatr- wiadomo- cieknie, pękają głowice, etc, etc, a co w wodnych jest nie tak? Nie znam silnika, wiec pytam.

Re: Silnik - zapytanie.

: 29 kwie 2018, 20:51
autor: Yesvs666
Yesvs666 pisze:
yunkers pisze:Odpuść sobie.
Co jest w nim złego, że trzeba odpuścić? Wiatr- wiadomo- cieknie, pękają głowice, etc, etc, a co w wodnych jest nie tak? Nie znam silnika, wiec pytam.
...pomyślałem o nim, bo w sumie nie trzeba żadnych czarów, żeby go założyć- przykręcić do skrzyni i uzbroić, z subaru, czy jakimkolwiek innym już jest zabawa we flansze, sprzęgła, rozruszniki... Nie przeraża mnie to bynajmniej, bo to już nie pierwsze moje "flanszowanie" będzie, ale tak sobie pomyślałem, co by było, gdyby, no i wszystko bez modzenia zostaje.

Re: Silnik - zapytanie.

: 29 kwie 2018, 21:38
autor: bandit
Najtaniej wyszło by Ci wcisnąć silnik od Hondy VFR pod skrzynie od garbatego. Tanio , ładnie, i oczywiście pocisnie aż miło

Re: Silnik - zapytanie.

: 29 kwie 2018, 21:52
autor: Yesvs666
bandit pisze:Najtaniej wyszło by Ci wcisnąć silnik od Hondy VFR pod skrzynie od garbatego. Tanio , ładnie, i oczywiście pocisnie aż miło
A jak to sparować, żeby wyglądało i działało? To już lepiej od cegły (k100) założyć, lub jakiegoś innego boxera bmw, albo v4 z paneuropean (choś tam silnik po części ze skrzynią zintegrowany), moto guzzi, goldwing... ale vfr sobie nie wyobrażam, robił ktoś taki wynalazek? Od vf-y silnik znam, fvr-ka zdaje się podobna konstrukcja, jak to sparować, i po kiego grzyba wtedy skrzynia z garba, dla wstecznego?

Re: Silnik - zapytanie.

: 29 kwie 2018, 21:58
autor: GREGOR
Yesvs666 pisze:Mam pytanko, ma ktoś z forumowiczów traję na VW boxer , ale chłodzony wodą? Móżdżę co tu założyć do nowej trai...
ma Kris48 i fajnie sobie to radzi, ale części niestety nie są tanie i łatwo dostępne :wink:

Re: Silnik - zapytanie.

: 29 kwie 2018, 22:35
autor: bandit
Po tego grzyba żeby nie kombinować z napędem. Takie rozwiązanie ale na silniku hadeka serwowało rewaco. Skoro taki problem zrobić swapa z vfr to weź kup tego garbatego i będziesz pan zadowolony.

Re: Silnik - zapytanie.

: 29 kwie 2018, 23:08
autor: Yesvs666
bandit pisze:Po tego grzyba żeby nie kombinować z napędem. Takie rozwiązanie ale na silniku hadeka serwowało rewaco. Skoro taki problem zrobić swapa z vfr to weź kup tego garbatego i będziesz pan zadowolony.
Vfr jest zintegrowany że skrzynią, HD to osobny silnik, osobna skrzynia- mało jest takich motocykli- goldwing, BMW, Gutek, honda CX, coś tam jeszcze pewnie... Na VFRce to ja rozumiem żeby ożenić silnik bezpośrednio z jakimś mostem, ew. zrobić sobie wsteczny na prąd, ale żeby go żenić że skrzynią od garba? Nie widzę jak to ma działać. Chłopaki latają na motkach na VFRkach z zapiętym biegiem (chyba 3), wyciągają napęd na śmigło z wielowypustu zębatki, poprzez jakiś tam wał pośredni, ale jaki cel by miało parowanie silnika z wbudowaną skrzynią z inną skrzynią biegów? Może źle rozumuję, może Twojej wizji nie rozumiem... Jest takie coś, ktoś tym jeździ?

Re: Silnik - zapytanie.

: 30 kwie 2018, 00:02
autor: andrzejqs
Tak czy inaczej, do czegoś flansze musisz dorobić, silniki i części garbate z roku na rok coraz droższe nie wspominając o osiągach.

EA to fajny silnik, ale tak jak mówisz rarytas, jak coś walnie ci w takim rarytasie, to masz sezon zamknięty, zanim kupisz część.

A co masz do pasków w subaru, jak się zdejmie plastiki, całkiem elegancko wygląda przynajmniej w EJ.

Kiedyś oglądałem się za EA, bo myślałem, że nie ogarnę elektroniki, ale znalazłem sobie EJ18 z aparatem zapłonowym tak jak ma EA ale zakończyło się wstawieniem oryginalnego wtrysku i kompa bez kombinowania.

Z tego, co patrzyłem jak robiłem flansze to wszystkie subarowe mają ten sam rozstaw otworów więc można sobie później bezproblemowo wymieniać według potrzeb. Ja miałem EJ1,6 teraz mam EJ1,8 a oglądam się za EJ2,2. :D

Re: Silnik - zapytanie.

: 30 kwie 2018, 07:32
autor: winda
temat silnika od VFR wraca jak bumerang. Jestem w tej grupie która nie potrafi sobie wyobrazić jak to spiąć z trajka aby chciało jeździć

Re: Silnik - zapytanie.

: 30 kwie 2018, 07:42
autor: Yesvs666
winda pisze:temat silnika od VFR wraca jak bumerang. Jestem w tej grupie która nie potrafi sobie wyobrazić jak to spiąć z trajka aby chciało jeździć
I ja, i ja- choć wyobraźnię mam i umysł otwarty to nijak nie pojmuję wizji spinania VFR, czy czegokolwiek, co już ma skrzynię biegów z gabatą skrzynią. Silniki dokręcane- ok, tu sprawa jasna- mogło by to fajnie jeździć np z silnikiem od k1100, czy jakiegoś dużego Gucia, ale to droga impreza w porównaniu do
np. założenia Subaru.

Re: Silnik - zapytanie.

: 30 kwie 2018, 15:56
autor: Czarek-trike
jak z motórowym silnikiem to najlepiej... japońskiego zaporożca :mrgreen: spod znaku hondy :mrgreen:
W piątek znów tą trajkę widziałem... genialna :mrgreen:

Re: Silnik - zapytanie.

: 30 kwie 2018, 16:37
autor: adaśko
Czaras a od czego to ma most , bo akurat mam takiego i zastanawiam się jaki dyfer wstawić

Re: Silnik - zapytanie.

: 30 kwie 2018, 19:03
autor: Czarek-trike
adaśko pisze:Czaras a od czego to ma most , bo akurat mam takiego i zastanawiam się jaki dyfer wstawić
nie chcę pierdolić kacapołów..bo gadałem z trochę młodszym gościem na tej trajce chyba w 2012 roku w Lubieszewie... chyba bmw.. ale generalnie opcja jest mega bo to cały czas jest hondą st 1100.... :mrgreen:

Re: Silnik - zapytanie.

: 30 kwie 2018, 19:09
autor: adaśko
Też myślę o Bmw z e34 ale się zastanawiam jakie przełożenie , w hondzie jest chyba końcowe coś koło 2.8

Re: Silnik - zapytanie.

: 30 kwie 2018, 23:22
autor: Yesvs666
andrzejqs pisze:Tak czy inaczej, do czegoś flansze musisz dorobić, silniki i części garbate z roku na rok coraz droższe nie wspominając o osiągach.

EA to fajny silnik, ale tak jak mówisz rarytas, jak coś walnie ci w takim rarytasie, to masz sezon zamknięty, zanim kupisz część.

A co masz do pasków w subaru, jak się zdejmie plastiki, całkiem elegancko wygląda przynajmniej w EJ.

Kiedyś oglądałem się za EA, bo myślałem, że nie ogarnę elektroniki, ale znalazłem sobie EJ18 z aparatem zapłonowym tak jak ma EA ale zakończyło się wstawieniem oryginalnego wtrysku i kompa bez kombinowania.

Z tego, co patrzyłem jak robiłem flansze to wszystkie subarowe mają ten sam rozstaw otworów więc można sobie później bezproblemowo wymieniać według potrzeb. Ja miałem EJ1,6 teraz mam EJ1,8 a oglądam się za EJ2,2. :D
andrzejqs- tak pomijając silnik, cały czas spozieram na Twojego avatara, ten fotel tył to od bety trójki masz? Myślę nad takim na tył, bo wygląda najsensowniej z samochodowych- zadowolony jesteś z tego rozwiązania, użył byś go jeszcze raz jakbyś budował, czy rzeźbił byś coś po swojemu?