Szefciu pisze:jarekqqq pisze:Dzięki za info ale kórwa już głópi jestem jedni piszą i mówią że wyprzedzenie ma być na zero inni że 10-15 ręce mi opadają ..
bo każdy ma inne. duże znaczenie ma pochylenie główki ramy. Ja miałem na 135, przerobiłem na 35 i jest duuuzo lepiej.
ustaw sobie zero a potem bedziesz kombinowac jaksprawdzisz prowadzenie
Bo się ludzie naczytali o wyprzedzeniu w motocyklach, "bo traja to motocykl".
Traja nie pochyla się na zakrętach, nie występuje zjawisko przeciwskrętu, nie utrzymujesz równowagi... więc trzymaj się zasady, że im blizej zera, tym lżej kiera będzie chodziła. Jeśli chcesz, żeby sama się prostowała po puszczeniu kiery, to daj kilka cm. Kilka. Kilka trajek ma wyprzedzenie w okolicy zera (jak ja) niektórzy mają kilka cm - jeżdżą, nie narzekają, niektórzy piszą o ujemnym wyprzedzeniu - też jeżdżą.
To nie jest motocykl, nie wyjebiesz się na zakręcie

Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T