Jakiś czas temu zakupiłem trajowe zwłoki, jak to bywa po wypadku i długim postoju były w stanie agonii. Rozkradzione i porzucone... po przeszczepie kilku organów traja powinna wrócić do żywych.
Z pomocą przyszli docenci Custom, Kato, Boom, Budyń oraz z innej odległej kliniki Janeczek i Roberto.
Teraz do rzeczy, odnowieniem i przebudową ramy zajął się Custom, ja w niej dodam kilka swoich elementów i spawów.
Spaloną i pociętą instalacje Kato reanimuje, tzn. robi od nowa.
Od Booma dostałem fajne wycinanki, które ułatwią montaz amortyzatorów. A od Budynia kolejna skrzynia biegów, tak na zas jak pierwszą rozerwie

Co do serca to Garbowe 1300 miało ze 4 zawały więc zostało spopielone i rozsypane w morzu stali... a nowe serduszko to EJ22 pobrane z młodszego dawcy zwanego Subaru Legacy.
Nowe buty już widzieliście ale i tak się pochwalę.
Na skróty:
- rama: rurowa + dupa Garba na mokre półosie
- skrzynia: Garb AB na mokre półosie
- silnik: subaru legacy 2,2
- koła tył: alu bbs 15 / 9,5J / 5x120 czyli bmw opony 295/55/15
- koło przód: alu bbs 15 / 5,5J / 5x120 opona motocyklowa 180/80/15
- zawieszenie przednie: trapez
- hamulce tył: zaciski i tarcze wentylowane z bmw e36
- reszta trajki: wyjdzie podczas prac i degustacji sake, soku z gumijagód oraz innych trunków.