kowall pisze:co do karocy to chyba trochę żle trafiłeś ,trochę kaszlaków w życiu zrobiłem ,ale nie pamiętam żeby trzeba było wymieniać całe przednie podszybie , jak już to zakładało się tylko reperaturki na rogi i po problemie ,co innego w tyle ,tam między klapą a szybą były kanaliki odprowadzające wodę i zawsze to gniło ,no ale dość wspomnień

--powodzenia i dużo wolnego czasu życzę -

wszystko się zgadza, wytaraczyłyby reperaturki na rogi ale uznałem że szybciej będzie wymienić całość

z tyłu kanalików oczywiście już dawno nie ma, tzn wstawione nowe podszybie jest. Ogólnie baza do projektu była słaba, kupiłem najtańszego malucha z okolicy do jazdy po lesie, po 24 godzinach już był plan na projekt i trzeba było odbudować karoserię. Pozbycie się zjedzonych elementów zajęło mi prawie pół roku, wymienione oczywiście progi komplet, podszybia, poszycie słukpa A z lewej strony, cała podłoga, podłoga w bagażniku, tylne prawe nadkole, nadkola przód i pas przedni
custom pisze: Silnik zrobiłeś wzorowo , pewnie był szkiełkowany ? Po szkiełkowaniu warto zabezbieczyć klarem przynajmniej , bo zachodzi brudem w szybkim tempie.
Osłony na Twoim miejscu bym założył, choć nowe są cholernie drogie .
i tu was zaskoczę bo przy silniku jeszcze nie zrobiłem nic, to jest nówka sztuka która jeszcze nie widziała komory silnika
winda pisze:czyli według garbusiarzy nikt jeszcze w Polsce nie łączył skrzyni garba z silnikiem subaru? bardzo odważna teoria

łączyć łączył ale wg nich jeszcze nikomu nie udało się zrobić tego na tyle dobrze żeby to chodziło tak jak powinno
po wizycie u Kato i Lipy wszystkie moje zmartwienia poszły w niepamięć, już wiem że to musi działać
Mała fotorelacja od początku budowy
WP_20151111_17_25_14_Pro.jpg
WP_20151118_21_19_00_Pro.jpg
WP_20151228_17_11_07_Pro.jpg
WP_20151229_21_09_06_Pro.jpg
WP_20160111_21_52_07_Pro.jpg
WP_20160116_18_46_33_Pro.jpg
WP_20160116_19_32_49_Pro.jpg
WP_20160209_20_58_45_Pro.jpg