Strona 1 z 1
zzr600 zygzak 12l/30km
: 20 lip 2014, 15:32
autor: grechotka
Jazda zakoniczyla sie po 30km kawa spalila mi 12l paliwa i podniosl się poziom oleju przed wyjazdem czyścilem gaźniki pytanie moje to coś źle zrobiłem czy padło coś innego dodam że dymił na siwo i plul benzynom w kolektor spalin miał ktoś taki przypadek czy wymiana gazników pomoże pomocy bo sezon jeszcze długi
Re: zzr600 zygzak 12l/30km
: 21 lip 2014, 13:01
autor: sekuwawa
Leją Ci gaźniki na moje oko. Szybko wymień je i olej w silniku.
Re: zzr600 zygzak 12l/30km
: 21 lip 2014, 13:39
autor: Lipa
dokładnie przelewa ci się paliwo i leci do slinika. Wina jest albo w gaźnikach albo w kraniku - musisz sprawdzić. Kiedyś jakaś dobra dusza przestawiła mi kranik na przelew 'pri' w suce i cały zbiornik przelał się do silnika...
Re: zzr600 zygzak 12l/30km
: 23 lip 2014, 09:31
autor: bandit
i łolej do wymiany jeszcze....
kranik podciśnieniowy?
pierwsze sprawdx kranik, drugie zaworki iglicowe na gaziorach...
a na koniec synchro gaziorow by sie przydało ...
Re: zzr600 zygzak 12l/30km
: 23 lip 2014, 14:17
autor: grechotka
Dzieki za pomoc problem jest taki ze od kranika idzie jeden wezyk przez pompke i prosto do gaźników czyli przelew odpada ( niewiem czy pompka wyłancza sie jak ma opór czy chodzi cały czas) a iglica w gaźniku jest dociskana sprężyną przez wębrame od podciśnienia może to być spowodowane bogatą mieszanką???
Re: zzr600 zygzak 12l/30km
: 23 lip 2014, 15:26
autor: sekuwawa
Jaki kranik to ma mniejsze znaczenie. Jeżeli masz pompkę do zaworki iglicowe gaźników powinny powstrzymywac dopływ paliwa, a pompka sobie mieli. Prawdopodobnie któryś z zaworków nie trzyma i pompka ładuje na cylinder. Jeżeli byłby to kranik to paliwo do oleju przelewało by Ci się podczas postoju, ale to również świadczyło by o słabym zaworku.
Re: zzr600 zygzak 12l/30km
: 21 mar 2015, 19:54
autor: dialt1
olej wymieniony? i jak pomoglo? czekamy na odpowiedz.
Re: zzr600 zygzak 12l/30km
: 26 mar 2015, 11:30
autor: grechotka
Tak jak seku pisał zaworek iglicowy się zacipł i paliwo przelewało się przez cylinder do oleju.