BimBer1988 pisze:Luksky pisze:Ok, kolego na spokojnie:
ciśnienia sprezania mowisz ze masz OK i tego sie trzymajmy. Jaki masz typ pompy wtryskowej? zobacz na tabliczkę lub zapodaj fotkę. Oprocz tego zobacz czy masz jakies wezyki podcisnienia, oprocz powyzszych sprawdz czy jak odpalasz na zimnym to dostaje zasilanie bezposrednio na swiece zarowe - moze od tego zacznijmy, sprawdz czy jest +12V na swiecach i sprawdz to samo jak wypniesz wtyczke od czujnika temp silnika (jak patrzysz na silnik od przodu pojazdu, to po prawej stronie głowicy jest plastikowy trojnik i w nim siedzi czujnik temp cieczy chlodzacej, lub w okolicach 3 lub 4 wtrysku. Napisz co i jak. Nie pokona nas 1.9TDI, nichuja nie na tym forum.....
Ciśnienie ok. typ pompy jutro sprawdzę, prąd na świece idzie, a po wypięciu wtyczki czujnika wody też grzeją świece tylko dużej (tryb awaryjny) prąd jest. A o węże podciśnienia to o które Ci chodzi??
OK, prosze typ pompy i silnika. Ufam, ze pompa i sprezanie oraz uszczelka sa OK, ale najczesciej jest tak, ze jak sie ufa temu co ktos sprawdził to jest wtopa, ale OK. Daj typ silnika i pompy, oprocz tego daj fotkę okolicy pompy i wtryskow, zobaczymy ktory tam siedzi.
jeszcze jedno, to że nie ma żadnego błedu to nie znaczy że jest OK. Jest kurewsko daleko od OK. Jakbys miał logi zrobione na zimnym silniku i zamieścił, to mozna wtedy powiedzieć co i jak, ale samo sprawdzenie błedów to jak ocenianie dziewczyny na podstawie wyglądu. Nie sugeruj sie tym. Nie ufaj fejsiarzom, bo to amatorzy, ktorzy rzadko kiedy maja pojecie o tym co robią.
dawaj kod silnika, czy to 1Z?
podejrzewam, ze swieczki ze dwie beda zdupcone...........
Ustalilismy, że:
1. rozrząd jest OK, ustawiony na znaki ksiązkowo
2. pompa wtryskowa, kąt wyprzedzenia wtrysku, czas kego trwania jest OK
3. sprezanie jest ok
4. płyn chłodzący nie spierdala
5. prąd dochodzi na świece żarowe
nie ustalilismy czy swieczki sa OK, a tego voltomierz nie pokaże, świeczka moze pokazywac ze spirale ma cała a będzie spierdolona (ja sie tylko z takimi spotykam). Swieczki mierzy sie omomierzem, wtedy jest pewność, ale spokojnie, do tego dojdziemy.
na zimnym musisz długo krecic, i kopci na siwo tak?