Witam wszystkich .
-
- Kontakt:
Witam wszystkich .
Witam Panie i Panów .
Mam nadzieję że właściwie trafiłem . Na wstępie kilka słów o sobie : Daniel ( ale od szkoły mówią na mnie Kudłaty chociaż historia narodzin tej ksywy jak to się mówiło za moich młodych lat zniknęła w pomroce dziejów ) 42 lata ( mam nadzieję że nie będę tutaj najstarszy hehhehe ... ) , z Wrocławia . Niestety nie jeżdżę jeszcze na trajce ale od lat liceum zawsze marzyłem o takim sprzęcie , problemem jak to zwykle bywa była kasa . Nadszedł nareszcie ten czas kiedy kredyty pospłacane , dziecka do szkoły wozić nie trzeba , żona swoje autko ma - można poszaleć . I w tym momencie zwrócę się do wszystkich forumowiczów z prośbą o pomoc - chociaż wiem że to nieładnie tak na starcie skamlać o pomoc . Przede wszystkim jeśli są jacyś trajkowicze z wrocka lub okolic proszę o kontakt . Na starcie muszę powiedzieć , że nie mam możliwości zbudowania pojazdu we własnym zakresie , brak czasu i umiejętności i wiele , wiele innych braków które nie pozwalają mi na takie przedsięwzięcie . Dlatego chciałbym kupić gotowy do jazdy pojazd lub zlecić wykonanie takowego osobie bądź firmie która ma o czymś takim pojęcie i którą moglibyście polecić . Wymagań zbyt wielkich ani pieniędzy które mógłbym na trajkę przeznaczyć nie mam ale mam nadzieję ,że przy Waszej pomocy Szanowni Trajkowicze uda się po 20 paru latach oczekiwania zakupić wymarzony pojazd i cieszyć sie z frajdy jaką da mi jazda . Zdaję sobie również sprawę z tego , że pewnie tego typu tematy już wielokrotnie były poruszane na forum ale ze względu na jego wielkość i mój ograniczony czas jaki mogę przy nim spędzić będzie mi dużo łatwiej jeśli otrzymam bezpośrednie odpowiedzi tutaj lub na maila . Kończąc moje przydługie wywody chciałbym z góry podziękować wszystkim którzy udzielą mi jakiejkolwiek pomocy , zainteresowanych proszę o kontakt dk-wroc@wp.pl . Proszę również o wyrozumiałość dla "żółtodzioba" .
Kudłaty .