Strona 1 z 2
WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 14:47
autor: UFEK
witam na dniach zaczynam tworzyć trajeczke i na wstępie żeby nie było żadnych problemów mam kilkanaście pytań
troszkę czytałem forum ale nie wszystkie sprawy (tematy) udało mi sie znaleźć
troszkę info będzie to na bazie fiacika 126p
1. jak wygląda cały proces rejestracji i koszta w przybliżeniu
2. planuje go troszkę poszerzyć by weszły 2 fotele z tyłu (jakie są max rozmiary i czy to może wypalić np na dłuższych półośkach )??
3. ktoś ma robioną 800cc z 650 ??

Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 15:01
autor: UFEK
oki o rejestracji już znalazłem i cenniku ale z 2009 jak jest teraz ?
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 15:02
autor: slawek99
Witam z 3Koła,
Poszerzyć możesz przez dystanse albo zastosowanie dwu przegubów lub jak kto woli 1,5, wszystko zależy od ciebie
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 15:16
autor: Luksky
UFEK pisze:witam na dniach zaczynam tworzyć trajeczke i na wstępie żeby nie było żadnych problemów mam kilkanaście pytań
troszkę czytałem forum ale nie wszystkie sprawy (tematy) udało mi sie znaleźć
troszkę info będzie to na bazie fiacika 126p
1. jak wygląda cały proces rejestracji i koszta w przybliżeniu
2. planuje go troszkę poszerzyć by weszły 2 fotele z tyłu (jakie są max rozmiary i czy to może wypalić np na dłuższych półośkach )??
3. ktoś ma robioną 800cc z 650 ??

Witam serdecznie, postaram sie zaspokoić Twój głód wiedzy:
1. Koszt rejestracji to od 400 do 1000zł w zaleznosci od wersji czy pojdzie Ci gladko, czy bedzie musial byc rzeczoznawca, itp.
2. trzyosobowa trajke spokojnie mozesz sobie zrobic i zarejestrowac. Dlugosc pojazdu nie moze przekraczac max 4metrow, gdyz wtedy musisz zrobic manewr z odstepstwem od warunkow rejestracji w ministerstwie. Nie radze zmieniac dlugosci czy wogole calych polosi, nie radze wogole zmieniac geometrii zawieszenia maluszkowego. Jezeli mozesz to tego nie rob.
3. jakiekolwiek tuningi silnika zrobionego z gówna, czekolady i marchewki (silnik 126p) nie wychodza dobrze na jego trwalosci. Sam mialem glowice -3mm, walek 385, leciutkie koło, kolo 1:1, itp. z Calego biznesu zostawilem glowice -2mm i dysze F16 czy jakos tak

reszta to przerost formy nad trescia. Zyskasz jednego konia a maszyna przeleci 300km i sie rozleci. Jak chcesz robic takie rzeczy to włóz silnik od CC900, Uno, itp - nie bedzie wiekszych problemow z dopasowaniem.
Mysle, że rozwialem watpliwosci.
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 15:27
autor: UFEK
dzięki jest jaśniej już nie mogę się doczekać dłubaninki

Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 15:37
autor: Iron Maiden
witam z Wlkp.
no i kolejna na maluszku
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 15:40
autor: winda
witaj.dasz dystanse i odwrócone felgi i będzie szeroko
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 16:53
autor: UFEK
na odwróconych felgach ?? to bezpieczne nie ma większych obciążeń maluszkowe piasty wytrzymają ?? ??
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 18:04
autor: Luksky
UFEK pisze:na odwróconych felgach ?? to bezpieczne nie ma większych obciążeń maluszkowe piasty wytrzymają ?? ??
mam takie rozwiazanie ponad 2 lata.
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 18:10
autor: El Kopyto
Luksky pisze:UFEK pisze:witam na dniach zaczynam tworzyć trajeczke i na wstępie żeby nie było żadnych problemów mam kilkanaście pytań
troszkę czytałem forum ale nie wszystkie sprawy (tematy) udało mi sie znaleźć
troszkę info będzie to na bazie fiacika 126p
1. jak wygląda cały proces rejestracji i koszta w przybliżeniu
2. planuje go troszkę poszerzyć by weszły 2 fotele z tyłu (jakie są max rozmiary i czy to może wypalić np na dłuższych półośkach )??
3. ktoś ma robioną 800cc z 650 ??

Witam serdecznie, postaram sie zaspokoić Twój głód wiedzy:
1. Koszt rejestracji to od 400 do 1000zł w zaleznosci od wersji czy pojdzie Ci gladko, czy bedzie musial byc rzeczoznawca, itp.
2. trzyosobowa trajke spokojnie mozesz sobie zrobic i zarejestrowac. Dlugosc pojazdu nie moze przekraczac max 4metrow, gdyz wtedy musisz zrobic manewr z odstepstwem od warunkow rejestracji w ministerstwie. Nie radze zmieniac dlugosci czy wogole calych polosi, nie radze wogole zmieniac geometrii zawieszenia maluszkowego. Jezeli mozesz to tego nie rob.
3. jakiekolwiek tuningi silnika zrobionego z gówna, czekolady i marchewki (silnik 126p) nie wychodza dobrze na jego trwalosci. Sam mialem glowice -3mm, walek 385, leciutkie koło, kolo 1:1, itp. z Calego biznesu zostawilem glowice -2mm i dysze F16 czy jakos tak

reszta to przerost formy nad trescia. Zyskasz jednego konia a maszyna przeleci 300km i sie rozleci. Jak chcesz robic takie rzeczy to włóz silnik od CC900, Uno, itp - nie bedzie wiekszych problemow z dopasowaniem.
Mysle, że rozwialem watpliwosci.
co do zamiany silnika malca na silnik np cc900 luk ma racie niedawo byl silnik fiata127 na alegro z zestawem na szwaba za okolo400 zeta a tu masz wiencej informacji
http://www.terytorium126p.pl/forum/swap-center-f15.html
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 18:13
autor: El Kopyto
i witaj ja tez
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 18:14
autor: Luksky
Maluch jest dobry do czasu az nie skonczysz trajki. Jak ja skończysz to pojedziesz sie spotkac z jednym, drugim kolegą, trafisz na kogos z trają na np garbusie i powiesz sobie po cichutku w myslach - ojapierdole jaki to potwor a ile ma KM.... Rób od razu na czyms wiekszym.....
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 18:41
autor: El Kopyto
albo posluchasz zacnego grona hihi
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 18:55
autor: Wiktor
Luksky pisze:Maluch jest dobry do czasu az nie skonczysz trajki. Jak ja skończysz to pojedziesz sie spotkac z jednym, drugim kolegą, trafisz na kogos z trają na np garbusie i powiesz sobie po cichutku w myslach - ojapierdole jaki to potwor a ile ma KM.... Rób od razu na czyms wiekszym.....
tal wlasnie rób na garbusie alebo lepiej na zaporozcu!!!

Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 19:49
autor: yunkers
Witam i ja, warto przemyśleć jaki piec wybrać
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 20:10
autor: Iron Maiden
a jak juz to najlepiej jakas V i mocowac z przodu...
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 20:18
autor: arczi1215
witam i ja
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 20:21
autor: Sulkyrider
Witaj.
Jeśli w maluchu mieszczą sie 2 osoby obok siebie, a Ty wykorzystasz oryginalne zawieszenie tylne to szerokość będzie ta sama i nadal 2 osoby sie zmieszczą.
Zobacz np. trike Pawlika. To jest jeden z lepszych przykładow "jak to ugryźć"
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 22:04
autor: dark
Witam z najstarszego miasta w Polsce ...
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 22:07
autor: mały
Witam i ja.
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 23:02
autor: adaśko
powitam i ja
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 23:05
autor: budyn
Witaj

Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 26 maja 2011, 23:11
autor: mechanior
witam z śląska, posłuchaj wszystkich i pakuj większy silnik, z malacza to do rozdrabniacza do gałęzi jest dobry.
Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 27 maja 2011, 00:04
autor: AGAT
Pozdrowienia z Płocka

Re: WITAM Z GRODZISKA MAZ.
: 27 maja 2011, 00:52
autor: custom
Częstochowa wita.