Strona 1 z 1
Witam!
: 04 maja 2010, 09:11
autor: mbhp
Witam! Na wstępie dziękuję za to FORUM i witam wszystkich serdecznie. Mieszkam pod Bydgoszczą i zakręciłem się trajkowo. Zaczynam od serca maszynki 2.0 powietrzak od T2. Myślę, że się nada. Nie ukrywam ,że bedę potrzebował Waszej pomocy przy doprowadzeniu go do użytku. Bo po wstępnej weryfikacji nomimał to nie jest.
Pozdrawiam!
Re: Witam!
: 04 maja 2010, 09:33
autor: wisnia
Witaj kolego
Re: Witam!
: 04 maja 2010, 14:47
autor: Argus
Witaj

Re: Witam!
: 04 maja 2010, 14:53
autor: pawlikTrike
Witam z kaszubszczyzny

Re: Witam!
: 04 maja 2010, 15:18
autor: kaski
Witaj następna ofiaro plagi trajkowej

Re: Witam!
: 04 maja 2010, 15:44
autor: custom
Witaj, silniczek masz niezły , bardziej żywotny niż T1 ale remont będzie 2 razy droższy . Nie chcę cię zniechęcać ale wielu odpuściło remont tego silnika.
Gdy uznasz że nie warto go remontować to zawsze możesz poszukać dobrego na chodzie.
Devil chyba ma namiar na silnik igła za niewielkie pieniądze.
Re: Witam!
: 04 maja 2010, 15:55
autor: yunkers
Witaj i ja
Re: Witam!
: 04 maja 2010, 16:22
autor: mały
też się przywitam Witam

Re: Witam!
: 04 maja 2010, 18:11
autor: Sulkyrider
Witam, powodzenia
Re: Witam!
: 04 maja 2010, 19:31
autor: Socrates
Witaj

Re: Witam!
: 04 maja 2010, 20:28
autor: dark
Witam i pozdrawiam z wielkopolski .
Re: Witam!
: 04 maja 2010, 20:39
autor: agramer1966
Mazury witają ... nie przestrasz się silnika T4. Naprawiaj, jest warto szybko dojeżdżasz do 200 KM (ale kasę trocha przygotuj).
Re: Witam!
: 04 maja 2010, 21:15
autor: mbhp
Dziękuję za słowa "otuchy"

z tym T4 . Nabyłem go za 50 zeta. I jak go teraz rozebralem to : luz na panawce od strony koła zamachowego- panewka chodzi na boki, tłok -cylindry też lata tak troche, prowadnice zaworów też mają luz . Wiec sie przeraziłem. Na dodatek nie mam żadnego manuala po polskiemu do tego silnika żeby jakoś to zwymiarować. Mam panewki korbowodu o oznaczeniu 039 105 701, może Wam to cos mówi?
Re: Witam!
: 04 maja 2010, 21:19
autor: yunkers
Jak panewka na boki chodzi to brzmi to kosztownie, przestrzelenie silnika z osiowaniem to zabieg kosztowny i nie każdy zakład się podejmuje, nie piszę żeby cie zniechęcać, ale może poszukaj czegoś w lepszej kondycji.
Re: Witam!
: 04 maja 2010, 21:25
autor: Argus
Tłok i cylinder to nie problem
kupisz cały komplet ale z panewką może być kosztownie
Re: Witam!
: 04 maja 2010, 21:28
autor: custom
junkers pisze:Jak panewka na boki chodzi to brzmi to kosztownie, przestrzelenie silnika z osiowaniem to zabieg kosztowny i nie każdy zakład się podejmuje, nie piszę żeby cie zniechęcać, ale może poszukaj czegoś w lepszej kondycji.
Posłuchaj dobrych rad bo w koszta popadniesz tak jak ja.
Remont pierwszego silnika kosztował mnie 6000 zł a drugiego 4000 zł ale zdecydujesz sam.
Tymczasem możesz mieć silnik igła za bodajże 1500 zł.
Re: Witam!
: 05 maja 2010, 21:45
autor: ROMPER
Witam z mazowsza

Re: Witam!
: 05 maja 2010, 22:13
autor: winda
witaj witaj
Re: Witam!
: 06 maja 2010, 09:00
autor: Arturro
Witaj

Re: Witam!
: 06 maja 2010, 19:03
autor: MACIUS20
Witam i ja z Kujaw