Witam!
- mbhp
- Posty: 104
- Rejestracja: 30 kwie 2010, 14:34
- Lokalizacja: Janowo
- Kontakt:
Witam!
Witam! Na wstępie dziękuję za to FORUM i witam wszystkich serdecznie. Mieszkam pod Bydgoszczą i zakręciłem się trajkowo. Zaczynam od serca maszynki 2.0 powietrzak od T2. Myślę, że się nada. Nie ukrywam ,że bedę potrzebował Waszej pomocy przy doprowadzeniu go do użytku. Bo po wstępnej weryfikacji nomimał to nie jest.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
-
- Posty: 1794
- Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
- Lokalizacja: Leszno
- Kontakt:
- Argus
- Posty: 343
- Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Witam!
Witaj 

- pawlikTrike
- Member
- Posty: 7569
- Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
- Kontakt:
Re: Witam!
Witam z kaszubszczyzny 

Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
-
- Posty: 914
- Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
- Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
- Lokalizacja: nigdzie
- Kontakt:
- custom
- Member
- Posty: 8099
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Witam!
Witaj, silniczek masz niezły , bardziej żywotny niż T1 ale remont będzie 2 razy droższy . Nie chcę cię zniechęcać ale wielu odpuściło remont tego silnika.
Gdy uznasz że nie warto go remontować to zawsze możesz poszukać dobrego na chodzie.
Devil chyba ma namiar na silnik igła za niewielkie pieniądze.
Gdy uznasz że nie warto go remontować to zawsze możesz poszukać dobrego na chodzie.
Devil chyba ma namiar na silnik igła za niewielkie pieniądze.
Omne Trinum Perfectum.
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4957
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Witam!
Witaj i ja
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:19
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Re: Witam!
Witaj 

- agramer1966
- Posty: 864
- Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
- Krótki opis: *ASSISTANCE*
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Kontakt:
Re: Witam!
Mazury witają ... nie przestrasz się silnika T4. Naprawiaj, jest warto szybko dojeżdżasz do 200 KM (ale kasę trocha przygotuj).
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
- mbhp
- Posty: 104
- Rejestracja: 30 kwie 2010, 14:34
- Lokalizacja: Janowo
- Kontakt:
Re: Witam!
Dziękuję za słowa "otuchy"
z tym T4 . Nabyłem go za 50 zeta. I jak go teraz rozebralem to : luz na panawce od strony koła zamachowego- panewka chodzi na boki, tłok -cylindry też lata tak troche, prowadnice zaworów też mają luz . Wiec sie przeraziłem. Na dodatek nie mam żadnego manuala po polskiemu do tego silnika żeby jakoś to zwymiarować. Mam panewki korbowodu o oznaczeniu 039 105 701, może Wam to cos mówi?

- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4957
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Witam!
Jak panewka na boki chodzi to brzmi to kosztownie, przestrzelenie silnika z osiowaniem to zabieg kosztowny i nie każdy zakład się podejmuje, nie piszę żeby cie zniechęcać, ale może poszukaj czegoś w lepszej kondycji.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- Argus
- Posty: 343
- Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Witam!
Tłok i cylinder to nie problem
kupisz cały komplet ale z panewką może być kosztownie
kupisz cały komplet ale z panewką może być kosztownie
- custom
- Member
- Posty: 8099
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Witam!
Posłuchaj dobrych rad bo w koszta popadniesz tak jak ja.junkers pisze:Jak panewka na boki chodzi to brzmi to kosztownie, przestrzelenie silnika z osiowaniem to zabieg kosztowny i nie każdy zakład się podejmuje, nie piszę żeby cie zniechęcać, ale może poszukaj czegoś w lepszej kondycji.
Remont pierwszego silnika kosztował mnie 6000 zł a drugiego 4000 zł ale zdecydujesz sam.
Tymczasem możesz mieć silnik igła za bodajże 1500 zł.
Omne Trinum Perfectum.
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 18 mar 2010, 00:28
- Kontakt:
Re: Witam!
Witam z mazowsza 

- winda
- Secretary
- Posty: 14964
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
-
- Posty: 224
- Rejestracja: 21 sie 2009, 09:10
- Lokalizacja: Luboń
- Kontakt:
Re: Witam!
Witaj 

-
- Posty: 55
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 19:05
- Krótki opis: Zawsze trzeba walczyc do konca!!
- Lokalizacja: Okolice Włocławka
- Kontakt:
Re: Witam!
Witam i ja z Kujaw
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość