Witam!

Od tego należy zacząć, kilka słów o sobie..
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mbhp
Posty: 104
Rejestracja: 30 kwie 2010, 14:34
Lokalizacja: Janowo
Kontakt:

Witam!

Post autor: mbhp »

Witam! Na wstępie dziękuję za to FORUM i witam wszystkich serdecznie. Mieszkam pod Bydgoszczą i zakręciłem się trajkowo. Zaczynam od serca maszynki 2.0 powietrzak od T2. Myślę, że się nada. Nie ukrywam ,że bedę potrzebował Waszej pomocy przy doprowadzeniu go do użytku. Bo po wstępnej weryfikacji nomimał to nie jest.
Pozdrawiam!
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: wisnia »

Witaj kolego
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: Argus »

Witaj :)
Awatar użytkownika
pawlikTrike
Member
Member
Posty: 7569
Rejestracja: 28 sty 2010, 13:43
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Gdańsk/Gdynia/Kielno
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: pawlikTrike »

Witam z kaszubszczyzny :D
Żyj tak, aby nikt nigdy przez Ciebie nie płakał... chyba, że ze szczęścia
kaski
Posty: 914
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:18
Krótki opis: do Admina - profil do usunięcia
Lokalizacja: nigdzie
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: kaski »

Witaj następna ofiaro plagi trajkowej :lol:
do Admina - profil do usunięcia
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8099
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: custom »

Witaj, silniczek masz niezły , bardziej żywotny niż T1 ale remont będzie 2 razy droższy . Nie chcę cię zniechęcać ale wielu odpuściło remont tego silnika.
Gdy uznasz że nie warto go remontować to zawsze możesz poszukać dobrego na chodzie.
Devil chyba ma namiar na silnik igła za niewielkie pieniądze.
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4957
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: yunkers »

Witaj i ja
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
mały
Posty: 3047
Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: mały »

też się przywitam Witam :mrgreen:
Awatar użytkownika
Sulkyrider
Posty: 11800
Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
Krótki opis: Rekwizytor
Lokalizacja: Poznań od strony Azji
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: Sulkyrider »

Witam, powodzenia
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
Socrates
Posty: 541
Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:19
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: Socrates »

Witaj 8)
dark

Re: Witam!

Post autor: dark »

Witam i pozdrawiam z wielkopolski .
Awatar użytkownika
agramer1966
Posty: 864
Rejestracja: 17 mar 2010, 16:53
Krótki opis: *ASSISTANCE*
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: agramer1966 »

Mazury witają ... nie przestrasz się silnika T4. Naprawiaj, jest warto szybko dojeżdżasz do 200 KM (ale kasę trocha przygotuj).
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Awatar użytkownika
mbhp
Posty: 104
Rejestracja: 30 kwie 2010, 14:34
Lokalizacja: Janowo
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: mbhp »

Dziękuję za słowa "otuchy" :( z tym T4 . Nabyłem go za 50 zeta. I jak go teraz rozebralem to : luz na panawce od strony koła zamachowego- panewka chodzi na boki, tłok -cylindry też lata tak troche, prowadnice zaworów też mają luz . Wiec sie przeraziłem. Na dodatek nie mam żadnego manuala po polskiemu do tego silnika żeby jakoś to zwymiarować. Mam panewki korbowodu o oznaczeniu 039 105 701, może Wam to cos mówi?
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4957
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: yunkers »

Jak panewka na boki chodzi to brzmi to kosztownie, przestrzelenie silnika z osiowaniem to zabieg kosztowny i nie każdy zakład się podejmuje, nie piszę żeby cie zniechęcać, ale może poszukaj czegoś w lepszej kondycji.
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
Awatar użytkownika
Argus
Posty: 343
Rejestracja: 25 mar 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: Argus »

Tłok i cylinder to nie problem
kupisz cały komplet ale z panewką może być kosztownie
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8099
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: custom »

junkers pisze:Jak panewka na boki chodzi to brzmi to kosztownie, przestrzelenie silnika z osiowaniem to zabieg kosztowny i nie każdy zakład się podejmuje, nie piszę żeby cie zniechęcać, ale może poszukaj czegoś w lepszej kondycji.
Posłuchaj dobrych rad bo w koszta popadniesz tak jak ja.
Remont pierwszego silnika kosztował mnie 6000 zł a drugiego 4000 zł ale zdecydujesz sam.
Tymczasem możesz mieć silnik igła za bodajże 1500 zł.
Omne Trinum Perfectum.
ROMPER
Posty: 69
Rejestracja: 18 mar 2010, 00:28
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: ROMPER »

Witam z mazowsza :mrgreen:
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14964
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: winda »

witaj witaj
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Arturro
Posty: 224
Rejestracja: 21 sie 2009, 09:10
Lokalizacja: Luboń
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: Arturro »

Witaj 8)
MACIUS20
Posty: 55
Rejestracja: 02 kwie 2010, 19:05
Krótki opis: Zawsze trzeba walczyc do konca!!
Lokalizacja: Okolice Włocławka
Kontakt:

Re: Witam!

Post autor: MACIUS20 »

Witam i ja z Kujaw
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość