Strona 1 z 7
Trajka moja -Argus
: 30 mar 2010, 20:08
autor: Argus
Myślałem że będzie łatwiej znależć części do trajki
Jak na razie same schody
ale jestem optymistą
wiem gdzie kupie rury na przednie zawieszenie
Ale budowa trochę potrwa

Re: Trajka moja -Argus
: 30 mar 2010, 20:26
autor: Wiktor
to twoje pytanie
Dopytam jeszcze na ten temat - u fachowców od spawania ale i tak na razie to przyszłość
Wiktor - poradż w innym temacie
Półki do springera z czego ?
aluminium czy stal
W swojej maszynie z czego zrobiłeś ??
moja traja nie ma springera ale polecam stal niezaleznie od gatunku.
alu do springera raczej odpada
Re: Trajka moja -Argus
: 30 mar 2010, 20:26
autor: Wiktor
czego szukasz od trajki???
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 00:57
autor: Argus
Praktycznie wszystkiego
ale na spokojnie
silnik bym chciał od ogórka te 2 litry mnie kuszą i inaczej niż w garbie rozwiązane chłodzenie
na razie tyle wiem - muszę jeszcze poczytać na ten temat
No i tylne zawieszenie
chciałbym "suche" - ale się nie upieram nie wiem które jest wygodniejsze, lepsze,lepiej wygląda
No i szukam raczej blisko siebie - tak do 300 km
Jako "zielony " w temacie mam kupe braków i tyle samo pytań
Na razie czytam forum
Na przednie koło podoba mi się Junak - ale felga 19-tka - nie za duża
a może się skusić i zaszprychować Syrenę - szprychowy przód z dużym bębnem -
takie coś mi się podoba
Stal na półkę może być zwykła czy musi być gatunkowa?
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 08:57
autor: agramer1966
Witam...
Ogórek 2-litrowy odradzam, po pierwsze za drogi, a potem za duży moment obrotowy przy jakkolwiek prędkości dodasz gazu, będziesz jechał na tylnych kolach (przy 90 na godzinie to nie jest ładnie), do tego skrzynia za krótka, przygotowana na ciężar 2 tonę.
Ideał: długa skrzynia sucha z Garbusa lub Karmana 1600 (1302S lub 1303S) + prosty 1300/1600 na jednemu gaźniku. Tanio, spalasz normalnie a śmigasz.
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 12:50
autor: Rob_trike
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 13:02
autor: Luksky
Dlaczego wiedzialem, że od razu zareagujesz w ten sposob

Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 13:13
autor: Rob_trike
... bo dobry pion w wykonaniu dwu, trzy kołowego moto to jest TO

Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 17:21
autor: agramer1966
Dobra, dobra... tylko chciałem pomoc nowicjuszu! Za zaawansowane jest system: tylny drag-bar s podwójnym amortyzatorem progresywnym s jakiegoś ciężkiego cross-a.
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 19:17
autor: mały
mam taki silniczek i następna traja będzie na nim

nikt nie chciał kupić to zachowałem go dla siebie
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 19:37
autor: agramer1966
Jest możliwość zamontowania tego silnika centralnie... trzeba tylko przełożyć dyferencjał!
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 20:11
autor: Argus
Troche mi namieszaliście
te dwqa litry nadal mnie korcą ale już na jednym gażnilu
a pewnie się zakończy na tym co dostanę za przyzwoita kasę
i nie za daleko od siebie
A skąd Panowie - koledzy - forumowicze ..... bierzecie opony ???????
takie ładne szerokie

na 15" felgi ???
"mały" mam troszkę daleko do Ciebie ale....
a ile chcesz za ten silnik
komplet z osprzętem ?
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 20:13
autor: Rob_trike
opony allegro - jak cos wyczaje dam znac - ostatnio nagralem kpl 4 szt + 2 chromowane fele dla Szymona za ........... 300 zł

Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 20:14
autor: mały
chciałem tysiaka ale wszyskim za drogo to zostawiam go sobie
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 21:09
autor: ossama
mały pisze:chciałem tysiaka ale wszyskim za drogo to zostawiam go sobie
to czemu nie wyslales numerow silnika jak lysy prosil tylko podales mu kolejnosc zaplonu

silnik mial bys do mojej trajki taka inna opcia a tera to po ptokach bo lepszy wrobel w garsci niz bokser 2l w garazu jak sie nie wie poco i co i jak

Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 21:19
autor: mały
hehe podałem mu kolejnośc zapłonu bo jestem mlody a z garbami nie miałem nic do czynienia chyba że na moich plecach

a 300 tylko wyraża opinie i zainteresowanie a gówno kupuje za przeproszeniem
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 21:23
autor: ossama
mały pisze:hehe podałem mu kolejnośc zapłonu bo jestem mlody a z garbami nie miałem nic do czynienia chyba że na moich plecach

a 300 tylko wyraża opinie i zainteresowanie a gówno kupuje za przeproszeniem
to ja mialem tensilnik kupis nie lysy
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 21:30
autor: mały
no sory tak wyszło silnik stoi w stodole kupić go kupiłem ale jeszcze nie odebrałem ale w tym tygodniu go przywioze i zimą robie traje kolejną
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 21:57
autor: custom
Można dodać że te 2 litrowe silniki są idealne do trajki , bo kopa odpowiedniego mają i wygląd (chyba najładniejszy z pośród wszystkich silników jakie ludzie pakują do trajek) trzeba go tylko zrobić w stylu Porsche tzn. zmienić obudowę i wentylator a efekt będzie zajebisty. Dwa gaźniki są jak najbardziej wskazane - ludkowie nie mogą wzroku oderwać.
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 22:03
autor: Luksky
ten co pokazales na foto to bardzo ładnie zrobiony egzemplarz, pewnie kosztuje z 5 koła ejo

Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 22:08
autor: yunkers
We Wrocku gość składa wg zamówienia przedział 14000-20000
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 22:09
autor: Luksky
a nie mowiłem

5000ejo

Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 22:19
autor: custom
Tani nie jest , to fakt

koleś który zajmuje się takimi ( Autotechnik Częstochowa ) będzie wiedział więcej w temacie kasy . Można ograniczyć te finanse do tzw. normalnych pieniędzy (ja tak właśnie robię) .
Po pierwsze , trzeba nabyć silnik pewny żeby go nie remontować bo remont tego silnika kosztuje tyle co remont silnika garba razy 2 . Po drugie samemu postarać się o obudowę i wentylator ( robią to już w PL za normalne pieniądze )
Informacje typu co gdzie jak i za ile znajdziecie na garbiarni.
Re: Trajka moja -Argus
: 31 mar 2010, 23:29
autor: agramer1966
Typ 4 u wersji 2000 ma otwór 71 oraz skok 94, od razu widać da się nie będzie szybko i łatwo rozkręcał. Tuning tego typu silnika jest niesamowite drogi. Liczi się przyspieszenie a nie prędkość maximalna. Jedyni nieudany model porsche bił 914 z tym silnikiem. (0-100 PRAWIE 10 SEK). Konfiguracja jak na zdjęciu ma 300+ KM i kosztuje ...... . Dla tego niema dużo zainteresowanych kupnom. Phoenix Trike (
http://www.phoenixtrikeworks.com) jest próbą konstrukcje potrzebne do kontrolowania momentu obrotowego tego typu silnika. Zrezygnowali z Typu 4 i teraz montują tuningowane jedynki lub seryjne szóstki Porsche.
Re: Trajka moja -Argus
: 01 kwie 2010, 10:31
autor: Argus
A jak wygląda sprawa regulacji tych dwóch gażników ?
podobno trzeba je jakoś synchronizować a to strasznie brzmi