Strona 40 z 58

Re: Rob_trike IV

: 23 mar 2014, 15:57
autor: Rob_trike
Blokadę wstecznego mam Poleciała tuleja łącząca walki podczas redukcji z 5 na 3

Re: Rob_trike IV

: 23 mar 2014, 18:48
autor: andrzejqs
mazda pisze:
Rob popatrz na traje Gofra ta V8 z audi przecież tam jest skrzynia z T3 wiec jak tam dała rade to i u Ciebie powinna hulac.
Tak tam jest skrzynia z T3 i Vmax to 120 KMh i dla tego miłośnicy tych aut do tej pory szukają nowej skrzyni ,jak narazie testowali obróconą z Audi i UN-ke.

zmiana skrzyni wiązała by się z budową nowej trajki

Re: Rob_trike IV

: 23 mar 2014, 19:09
autor: mazda
Czyli ta traja https://www.youtube.com/watch?v=oQ7AcKIadHk jeździ tak szybko jak maluchowa z małymi modami silnika ?
Ide poszukac świat motocykli, gdzieś tam jest opis tej trajki.
Ciekawe co mnie wyjdzie na skrzyni garbusa...

Re: Rob_trike IV

: 23 mar 2014, 19:43
autor: Luksky
sekuwawa pisze:
Luksky pisze:Panowie, kiedy w końcu uwierzycie, że motoryzacja na F jest spierdolona genetycznie?

Francuzi robią tylko dobre wino.
Niezgodze się, ale ja tylko z nowymi francuzami mam doczynienia.

To i tak sukces, że to badziewne Renault już dojezdza do końca gwarancji - jeżeli jesteś zadowolony. Tak sie teoretycznie powinno auta uzywać. Kupujesz nowe, latasz 2 lata i sprzedajesz dalej. Niestety dla przeciętnego Polaka sa do dupy, bo sie pierdola na potęgę i częsci są kurewsko drogie. Poza tym nie widziałem jeszcze żądnego HDI, który przeleci 800tys km. Czesto widuje TDI w VW, które tyle nalatało, a raczej widywałem, gdyż sąsiad oddał je w rozliczeniu i wział sobie nowe :) Jednak 500, czy 600tys w tedeiku to normalny wynik.

Re: Rob_trike IV

: 23 mar 2014, 20:18
autor: Rob_trike
andrzejqs pisze:
Rob_trike pisze:spokojnie ...................
nic z tego - po prostu zmieliłem kolejną skrzynię :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

kurwa te francuziki lukrowane z gówna czekoladowatopodobnego chyba robią te skrzynie :mrgreen:


zrobiłeś tą blokadę wstecznego :?:


Uprated Renault Gearbox pojazdów z 355 KM do 500 KM 550 Nm momentu obrotowego

http://www.lotusespritworld.com/EGuides ... arbox.html

no mi zmieliło o to co zaznaczyłem

Re: Rob_trike IV

: 23 mar 2014, 21:49
autor: sekuwawa
Luksky pisze: To i tak sukces, że to badziewne Renault już dojezdza do końca gwarancji - jeżeli jesteś zadowolony. Tak sie teoretycznie powinno auta uzywać. Kupujesz nowe, latasz 2 lata i sprzedajesz dalej. Niestety dla przeciętnego Polaka sa do dupy, bo sie pierdola na potęgę i częsci są kurewsko drogie. Poza tym nie widziałem jeszcze żądnego HDI, który przeleci 800tys km. Czesto widuje TDI w VW, które tyle nalatało, a raczej widywałem, gdyż sąsiad oddał je w rozliczeniu i wział sobie nowe :) Jednak 500, czy 600tys w tedeiku to normalny wynik.
Właśnie tu jest problem, że oceniamy te samochody mając do czynienia z tymi których już nie powinno się używać. Większość Peugotów w mojej firmie robi 200tyś km przez ok 3 lata i praktycznie żaden nie odnotowuje usterki, a od 5 lat żaden nie wrócił na lawecie. Powyżej 200tyś idą dalej i tu nie mogę się wypowiadać. Ceny w ASO faktycznie spore.

Re: Rob_trike IV

: 23 mar 2014, 21:55
autor: Luksky
widzisz to ja moge powiedzieć od drugiej strony. We firmie, z ktora niedawno sie rozstałem po prawie 13 latach były kiedys same Pugoty. Faktycznie nic sie nie działo. Teraz Fordy. Transity sie pierdoliły raz po raz, Mondeo niby nie. Po 2,5 roku trafiały na rynek wtorny. I właśnie wtedy zaczyna sie rozmowa na co Polaka stać i co może sobie kupić, żeby sie nie wpierdolic w gówno na literę F.

Trzeba spojrzeć z boku na całe zycie auta, nie tylko na 2, 3 lata. Przecietny Polak nie pozwoli sobie na takie auto. A nawet jak sobie pozwoli to będzie kredyt spłacał 5 lub 7 lat i wtedy zaczyna sie jazda.
Co do renówek to nie na darmo maja przydomek Królowie Lawet. :)

Re: Rob_trike IV

: 25 mar 2014, 12:00
autor: mechanior
Pracuję przy produkcji części samochodowych i powiem wam że jeśli auta jeździły by po 20 lat to w chuj ludzi było by bez pracy, to jeszcze szefowie koncernów mogli by zrozumiec, ale spadku własnych dochodów nie, nie ma co dywagować czy te auta się pierdolą czy inne, nas poprostu nie stać, żeby posiadać i użytkować auta w okresie ich przewidywanej eksploatacji. Dla tego kupujemy stare których bezawaryjność jest trochę jak loteria.

Re: Rob_trike IV

: 26 mar 2014, 00:26
autor: Luksky
dlatego tak ważna jest dla mnie cena gratów do danego trupa.

Jak mawia mój znajomy, doskonały elektronik samochodowy, do ktorego woża samochody do naprawy serwisy Bosch'a:

- rano wychodzę, przzeciągam się i widze zajebista kolejkę:
vw, ford, citroen, pugot, reno, bmw, reno, citroen, pugot, audi, reno, pugot, mercedes, citroen, pugot, vw, mercedes, ford, bmw, audi.

raz na tydzień przyjedzie szwed. Raz na pół roku pojawi sie jakis koreańczyk :)

mercedesy a klasa i włoszczyzna jest wyganiana z kolejki - reklamówek sie nie robi :)

Re: Rob_trike IV

: 26 mar 2014, 09:18
autor: Rob_trike
toyki nie widzę :mrgreen: :lol:

Re: Rob_trike IV

: 26 mar 2014, 10:02
autor: winda
toyki nawet do kolejki nie dolatują :mrgreen: a pchac sie nie chce nikomu

Re: Rob_trike IV

: 26 mar 2014, 11:09
autor: bandit
Kumple z pracy ma corolle , zagapił się ostatnio na jakąś fokę, nagle wszyscy przed nim zaczęli zwalniać, a on jechał dalej. Szuka maski i szuka i szuka i same takie co powinny trafic na wsad do pieca hutniczego...

Re: Rob_trike IV

: 26 mar 2014, 11:09
autor: Rob_trike
jaka corolla ? vin ?

Re: Rob_trike IV

: 26 mar 2014, 11:13
autor: bandit
E11 , 98 rok.

Re: Rob_trike IV

: 26 mar 2014, 11:57
autor: Rob_trike
nie mam :shock:

Re: Rob_trike IV

: 26 mar 2014, 12:00
autor: bandit
Rob dzięki za info.

Ta toyka to normalnie egzotyka...

Dobrze , że mam Ventyla. Tam nie ma problemów z klamotami.

Re: Rob_trike IV

: 26 kwie 2014, 20:50
autor: Rob_trike
4 żywiec idzie - huj w dupę kabelkom - nie ogarniam


PAS


KURWA

Re: Rob_trike IV

: 26 kwie 2014, 21:00
autor: pawlikTrike
Rob_trike pisze:4 żywiec idzie - huj w dupę kabelkom - nie ogarniam


PAS


KURWA
Rob, daj sobie spokój, przecież od kabelków jest lepszy specjalista od Ciebie, nazywa się Katownik :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 26 kwie 2014, 21:04
autor: Rob_trike
tak fakt to jedyna nadzieja

ja pierdole jakie to skomplikowane - mam dosc tego

pamiętam jak dzis - obiecywałem sobie w robtrike iv nie robię instalacji i co zachciała mi sie - ja pierdole - jaki głupi jestem

Re: Rob_trike IV

: 26 kwie 2014, 21:06
autor: pawlikTrike
A nie miałeś do tej pory w RobTrike IV instalacji ???

Re: Rob_trike IV

: 26 kwie 2014, 21:15
autor: Rob_trike
mialem ale zachcialo mi sie koso db- 02 r a panelem

ja pier.... skończył sie browar

Re: Rob_trike IV

: 26 kwie 2014, 21:17
autor: andrzejqs
była bezprzewodowa :lol: :lol:

Re: Rob_trike IV

: 26 kwie 2014, 21:18
autor: Rob_trike
c o bezprzeowdowa

siegam po janka wedrowniczka

Re: Rob_trike IV

: 27 kwie 2014, 07:35
autor: Jockey
Rob_trike pisze:mialem ale zachcialo mi sie koso db- 02 r a panelem
:mrgreen: Znam ten ból... też mi się zachciało db 02r z kontrolkami :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 07 maja 2014, 20:25
autor: Rob_trike
dobra - kto pomoże?

"ja znam angielski - ale akurat tych słów nie" :mrgreen: :lol: :mrgreen: jak mawiał kalsyk

potrzebuje usztywnić zawieszenie - mam amorki z ZX6r - no i nie wiem jak podkręcić amorki

Mam takie jak na focie i z linku: http://allegro.pl/amortyzator-tyltylni- ... 50285.html

poniżej skany z serwisówki

więc łopatologicznie czym i w którą stronę kręcić by uzyskać maksymalnie sztywny amor?