Strona 25 z 58
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 13:34
autor: valdi
Ładna bestyjka się zapowiada na finał

Kurde tak podglądam wasze budowane trajeczki i sam się zastanawiam czy się nie wziąć za budowę .Tym bardziej że na podjeździe stoi potencjalny dawca

Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 13:44
autor: Rob_trike
dzięki panowie - kolor będzie .........czarny

Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 14:03
autor: custom
Rob , normalnie szczena mi opadła . To jest przykład , że z niczego można zrobić kultową brykę.
Lampy tył to skąd brałeś ?
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 15:39
autor: Rob_trike
lampy tylne - podobnie jak wydechy - z Zeta Kawasaki.... diodowe 3 w jednym
http://allegro.pl/lampa-tyl-kawasaki-z- ... 38875.html
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 17:24
autor: bandit
Rob, piękne bydle wyszło!
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 17:26
autor: andy
a ja nic nie powiem - mowę mi odebrało

Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 17:51
autor: rozi
Zajefajna jedynie ta osłona chłodnicy troszkę pasuje efekt
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 18:12
autor: adaśko
ja też nic nie powiem robić min sie odechciewa
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 18:28
autor: winda
ja pierdole!!!! ale szatan! Rob moge byc twoim kolegą? proszę!!
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 18:40
autor: Rob_trike
hehhehe albo chłodnica z przodu albo silnik zasłonięty
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 19:22
autor: rozi
Rob_trike pisze:hehhehe albo chłodnica z przodu albo silnik zasłonięty

wiem traja strasznie mi się podoba nie ukrywam że na niej będę się wzorował

dlatego wyobrażam sobie ją bez chłodnicy, miała by fajną linię, zachowane proporcje.
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 19:41
autor: Rob_trike
są trzy wyjścia - dajesz z tyłu jak np u Lipy, pod karoserią jak u Pawlików lub z przodu......
ja nie mogłem pod karoserią ponieważ nie mam miejsca

Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 19:55
autor: rozi
a gdybyś dał wepchnął pod karocę jak Pawlik a drugą z przodu tylko mniejszą np motocyklową ze ścigacza one są trójkątne i wygięte, powinno wystarczyć na ten agregat

Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 19:59
autor: Rob_trike
rozi pisze:a gdybyś dał wepchnął pod karocę jak Pawlik a drugą z przodu tylko mniejszą np motocyklową ze ścigacza one są trójkątne i wygięte, powinno wystarczyć na ten agregat

pod karoserią mam zbiornik paliwa z pompą z jednej strony, aku z drugiej+ serwo - nie wejdzie
koszt zrobienia chłodnicy pod zamówienie - wycenili mi na 2550 zł ( drogo choć rozumiem skąd ten koszt )
jak bym wciskał dodatkową chłodnicę pod karosę - to traja by się "przedłużyła" - a założenie przy budowie było: krótko, nisko i szeroko
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 20:01
autor: Jockey
Końcowy efekt będzie powalający...
już to widać

Brawo!
Rob, a dlaczego dałeś chłodnicę 3 x szerszą niż w orginale?
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 20:13
autor: Rob_trike
chodzi o wydajność - ilość płynu który się chłodzi ....
powierzchnia chłodnicy subaru jest większa ale chłodniczka cieniutka... a tej jest mniejsza ale dzięki temu zabiegowi i "obudowie" łapiącej powietrze, oraz temu że płyn będzie szedł w rurach ramy - myślę że da to wszystko radę ... Dodatkowo będzie nawiew przy oparciu - te dwie pionowe "szczeliny"
sama chłodnica jest miedziana więc powinna oddawać dobrze ciepło
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 20:21
autor: yunkers
Noooo Panie nareszcie foty, fajna maszyna
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 20:34
autor: Rob_trike
dzięki bardzo

Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 20:37
autor: Rob_trike
porównanie chłodnic
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 20:47
autor: Jockey
Rob, Ty jakoś przeliczałeś tę ilość dodatkowego płynu na powierzchnię chłodzącą?
Bo z pewnością płynu będzie dużo więcej niż w pierwotnym obiegu, a płyn to chłodziwo, które będzie przepływać przez dodatkową powierzchnię rur na przód do chłodnicy, czyli powierzchnia chłodząca też się znacznie zwiększy.
Sądzę więc, że już poprzez zwiększenie ilości płynu i długości drogi przepływu układ chłodzący zwiększy swoją wydajność, więc tak duża chłodnica nie wydaje się być konieczna.
Bo nawet na chłopski rozum biorąc: trudniej zagotować 10 litrów wody niż 5 przy takim samym źródle ciepła.
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 21:02
autor: Rob_trike
Jockey pisze:Rob, Ty jakoś przeliczałeś tę ilość dodatkowego płynu na powierzchnię chłodzącą?
Bo z pewnością płynu będzie dużo więcej niż w pierwotnym obiegu, a płyn to chłodziwo, które będzie przepływać przez dodatkową powierzchnię rur na przód do chłodnicy, czyli powierzchnia chłodząca też się znacznie zwiększy.
Sądzę więc, że już poprzez zwiększenie ilości płynu i długości drogi przepływu układ chłodzący zwiększy swoją wydajność, więc tak duża chłodnica nie wydaje się być konieczna.
Bo nawet na chłopski rozum biorąc: trudniej zagotować 10 litrów wody niż 5 przy takim samym źródle ciepła.
oczywiście że nie przeliczałem

chodziło mi o to że będzie się schładzać w chłodnicy o wiele większą ilość płynu .....
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 21:23
autor: yunkers
Rob_trike pisze:............................oczywiście że nie przeliczałem

chodziło mi o to że będzie się schładzać w chłodnicy o wiele większą ilość płynu .....
resztę załatwia termostat
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 21:26
autor: bobber
Panie kolego niema żle, moim zdaniem zajebisty NAPASTNIK będzie, a obudowa chłodnicy jest ok, ma w sobie coś na plus w designie , patrząc od przodu -linia trajki mówi " gryzę i to boleśnie " dawaj szybko bo czerwiec się zbliża
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 21:50
autor: alex
I następna BESTIA cieszy oko.Podoba mi się.Brawo
Re: Rob_trike IV
: 31 mar 2013, 21:52
autor: pawlikTrike
No nareszcie są foty ... i to z jaka zawartością

Pięknie, taka jak to Czarek napisał bydlacza !

bardzo mi się podoba