Strona 25 z 58

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 13:34
autor: valdi
Ładna bestyjka się zapowiada na finał :) Kurde tak podglądam wasze budowane trajeczki i sam się zastanawiam czy się nie wziąć za budowę .Tym bardziej że na podjeździe stoi potencjalny dawca :)

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 13:44
autor: Rob_trike
dzięki panowie - kolor będzie .........czarny :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 14:03
autor: custom
Rob , normalnie szczena mi opadła . To jest przykład , że z niczego można zrobić kultową brykę.
Lampy tył to skąd brałeś ?

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 15:39
autor: Rob_trike
lampy tylne - podobnie jak wydechy - z Zeta Kawasaki.... diodowe 3 w jednym :mrgreen:

http://allegro.pl/lampa-tyl-kawasaki-z- ... 38875.html

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 17:24
autor: bandit
Rob, piękne bydle wyszło!

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 17:26
autor: andy
a ja nic nie powiem - mowę mi odebrało :shock:

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 17:51
autor: rozi
Zajefajna jedynie ta osłona chłodnicy troszkę pasuje efekt

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 18:12
autor: adaśko
ja też nic nie powiem robić min sie odechciewa

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 18:28
autor: winda
ja pierdole!!!! ale szatan! Rob moge byc twoim kolegą? proszę!!

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 18:40
autor: Rob_trike
hehhehe albo chłodnica z przodu albo silnik zasłonięty

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 19:22
autor: rozi
Rob_trike pisze:hehhehe albo chłodnica z przodu albo silnik zasłonięty
:? wiem traja strasznie mi się podoba nie ukrywam że na niej będę się wzorował :D dlatego wyobrażam sobie ją bez chłodnicy, miała by fajną linię, zachowane proporcje.

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 19:41
autor: Rob_trike
są trzy wyjścia - dajesz z tyłu jak np u Lipy, pod karoserią jak u Pawlików lub z przodu......

ja nie mogłem pod karoserią ponieważ nie mam miejsca :?

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 19:55
autor: rozi
a gdybyś dał wepchnął pod karocę jak Pawlik a drugą z przodu tylko mniejszą np motocyklową ze ścigacza one są trójkątne i wygięte, powinno wystarczyć na ten agregat :)

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 19:59
autor: Rob_trike
rozi pisze:a gdybyś dał wepchnął pod karocę jak Pawlik a drugą z przodu tylko mniejszą np motocyklową ze ścigacza one są trójkątne i wygięte, powinno wystarczyć na ten agregat :)
pod karoserią mam zbiornik paliwa z pompą z jednej strony, aku z drugiej+ serwo - nie wejdzie

koszt zrobienia chłodnicy pod zamówienie - wycenili mi na 2550 zł ( drogo choć rozumiem skąd ten koszt )

jak bym wciskał dodatkową chłodnicę pod karosę - to traja by się "przedłużyła" - a założenie przy budowie było: krótko, nisko i szeroko

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 20:01
autor: Jockey
Końcowy efekt będzie powalający... :shock:
już to widać :wink: Brawo!
Rob, a dlaczego dałeś chłodnicę 3 x szerszą niż w orginale?

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 20:13
autor: Rob_trike
chodzi o wydajność - ilość płynu który się chłodzi ....

powierzchnia chłodnicy subaru jest większa ale chłodniczka cieniutka... a tej jest mniejsza ale dzięki temu zabiegowi i "obudowie" łapiącej powietrze, oraz temu że płyn będzie szedł w rurach ramy - myślę że da to wszystko radę ... Dodatkowo będzie nawiew przy oparciu - te dwie pionowe "szczeliny"
sama chłodnica jest miedziana więc powinna oddawać dobrze ciepło

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 20:21
autor: yunkers
Noooo Panie nareszcie foty, fajna maszyna

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 20:34
autor: Rob_trike
dzięki bardzo :D

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 20:37
autor: Rob_trike
porównanie chłodnic

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 20:47
autor: Jockey
Rob, Ty jakoś przeliczałeś tę ilość dodatkowego płynu na powierzchnię chłodzącą?
Bo z pewnością płynu będzie dużo więcej niż w pierwotnym obiegu, a płyn to chłodziwo, które będzie przepływać przez dodatkową powierzchnię rur na przód do chłodnicy, czyli powierzchnia chłodząca też się znacznie zwiększy.
Sądzę więc, że już poprzez zwiększenie ilości płynu i długości drogi przepływu układ chłodzący zwiększy swoją wydajność, więc tak duża chłodnica nie wydaje się być konieczna.
Bo nawet na chłopski rozum biorąc: trudniej zagotować 10 litrów wody niż 5 przy takim samym źródle ciepła.

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 21:02
autor: Rob_trike
Jockey pisze:Rob, Ty jakoś przeliczałeś tę ilość dodatkowego płynu na powierzchnię chłodzącą?
Bo z pewnością płynu będzie dużo więcej niż w pierwotnym obiegu, a płyn to chłodziwo, które będzie przepływać przez dodatkową powierzchnię rur na przód do chłodnicy, czyli powierzchnia chłodząca też się znacznie zwiększy.
Sądzę więc, że już poprzez zwiększenie ilości płynu i długości drogi przepływu układ chłodzący zwiększy swoją wydajność, więc tak duża chłodnica nie wydaje się być konieczna.
Bo nawet na chłopski rozum biorąc: trudniej zagotować 10 litrów wody niż 5 przy takim samym źródle ciepła.
oczywiście że nie przeliczałem :mrgreen: chodziło mi o to że będzie się schładzać w chłodnicy o wiele większą ilość płynu .....

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 21:23
autor: yunkers
Rob_trike pisze:............................oczywiście że nie przeliczałem :mrgreen: chodziło mi o to że będzie się schładzać w chłodnicy o wiele większą ilość płynu .....
resztę załatwia termostat

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 21:26
autor: bobber
Panie kolego niema żle, moim zdaniem zajebisty NAPASTNIK będzie, a obudowa chłodnicy jest ok, ma w sobie coś na plus w designie , patrząc od przodu -linia trajki mówi " gryzę i to boleśnie " dawaj szybko bo czerwiec się zbliża

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 21:50
autor: alex
I następna BESTIA cieszy oko.Podoba mi się.Brawo

Re: Rob_trike IV

: 31 mar 2013, 21:52
autor: pawlikTrike
No nareszcie są foty ... i to z jaka zawartością :shock: Pięknie, taka jak to Czarek napisał bydlacza ! :D bardzo mi się podoba