300 pisze:Mam A i B... i mam w dupie na co zarejestrują...
Ktoś ma problem?? niech się uczy....
Kurwa aż mi się przypomniało jak zdawałem na B, wtedy juz byłem niepełnosprytny i zdawałem na samochodzie Instruktora, a nie wordu. Word-owszkie fury miały kamery, a moja nie
pamietam moje prawko B - to były piekne czasy.....126p nowy...ja cale zycie wyjebanym jak sanki w maju powoziłem. Jak puściłem pod górke sprzęgło to panu egzaminatorowi urwało prawie łeb z płucami ryja darł troche
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Wiktor pisze:dalej nie mozesz bo motocykl to motocykl poki nie zmienia przepisow
Nie bardzo rozumiem. Zmieniło się cos czy dalej obowiazuje to:
'' Motocykl trójkołowy, to pojazd posiadający trzy koła umieszczone symetrycznie (kategoria L5e), wyposażone w silnik o pojemności skokowej większej niż 50 cm3, w przypadku silnika ze spalaniem wewnętrznym, lub o maksymalnej prędkości konstrukcyjnej większej niż 45 km/h. Poruszając się takim pojazdem należy spełniać wymagania techniczne oraz posiadać wyposażenie określone dla motocykli tj. np.: należy używać hełmów ochronnych.
Zgodnie z art. 88 ustawy Prawo o ruchu drogowym, w ust. 2 pkt. 4 określono, że do kierowania trójkołowym lub czterokołowym pojazdem samochodowym o masie własnej nieprzekraczającej 550 kg, z wyjątkiem motocykla uprawnia prawo jazdy kategorii B1. Jest ona niższej rangi niż kat B, więc posiadanie kat. B uprawnia też do kierowania wspomnianym pojazdem. ''
nie moge tego zrozumieć.
Jak może powstac taki bubel prawny i nikt na to nic nie mowi. Ja rozumiem w Hondurasie albo Namibii, ale to demokratyczny kraj w środkowej Europie.
Na upartego, można wydrukowac sobie całość i wejść w polemikę ze stróżem prawa, co jak sie skończy pewnie wiemy
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Wiktor pisze:wszystko zespawali zrobili zestaw jednorazowy calkowicie niedemontowalny metodą
skladasz i zespawujesz
trzeba bylo pociac zeby rozdzielic elamenty!!!!!
Więc mówisz Wiktor, że na kole się nie skończyło, kurwa, totalny kanał dla klienta
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
czyli generalnie jak ktos ma ku temu okazje to rejestrować jako HGW byle by szybko i do końca roku. Kategorie mozna sobie zawsze dorobić. Na badanie homologacyjne ramy niewielu bedzie stać.
T F F T A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Devil pisze:Glupio tak pisac bo to Roba znajomi ale taka jest prawda
OJP fakt - znamy sie ale żeby takie GÓWNO zrobic - powiem mu co odpierdala - fakt ze jedzie na minimalizacje kosztow ale takie babole OJP - nieswiadomy bylem
dzis zrobie fotki i wam puszcze
powiedz koledze ze trajka bardzo ladnie sie prezentuje i szacun za linie.
naprawde ladna traja biorac pod uwage ze ma silnik z tylu.
ale baboli zbyt duzo!!!
mozna dla siebie jak chcesz ale na sprzedaz???
no i wszechobecny zuzel po elektrodach co najgorsze nie na wierzchu ale w spoinach!!!
chyba gosc sie nie liczyl z tym ze tak szybko traja trafi do duzego remontu i bedzie prawie cala rozebrana
Co do rejestracji i dyskusji na temat prawka,mam swoje zdanie i uważam że wszystko jest OK, dopóki się coś nie stanie.... W naszym kraju idzie załatwić wiele, ale do czasu
Devil pisze:Glupio tak pisac bo to Roba znajomi ale taka jest prawda
OJP fakt - znamy sie ale żeby takie GÓWNO zrobic - powiem mu co odpierdala - fakt ze jedzie na minimalizacje kosztow ale takie babole OJP - nieswiadomy bylem
ale furorę na ostatnim motobajzlu zrobili (wywiad w TVN24) a ludziska zachwyceni oprócz tych którzy w temacie siedzą
z Robem dyskutowaliśmy na ten temat normalna padaczka
bo traja ladna jest
po usunieciu tych detali bedzie git
czy musze dodawac ze to ten klient kupil V6???
zawieszenia tez bym nie dotykal gdyby nie zamowil lag z nierdzewki
Wiktor pisze:dalej nie mozesz bo motocykl to motocykl poki nie zmienia przepisow
Czyli nazywając rzeczy po imieniu wygląda to tak:
albo panowie z wsiowej w Wawie to głąby albo minister transportu był z łapanki.
Jedno i drugie... poprawili to co Komuna stworzyła i jeszcze bardziej spierdolili...
To się nazywa UE... ale już nie długo, bo w Polsce może być jak w Danii...
Znaczy że co , że niedługo nie zarejestrujesz u nas trajki tak jak do tej pory ?
Co chcą zmienić i kiedy ?
Napiszcie jak coś wiecie bo ja o rejestracji jeszcze nic nie wiem.
Pytałem kiedyś raz,ale wtedy patrzyli na mnie jak na idiotę bo u nas jeszcze nikt nie rejestrował trajki
300 pisze:Z plotek tylko mogę napisać, że słyszałem...
Może się zmienić coś po nowym roku... jeśli sie zmieni to na pewno na gorsze dla takich jak my...
Ale to tylko plotki...
Ja na wszelki wypadek postawiłem sobie za cel rejestrację w tym roku... ale idzie mi jak po grudzie robota...
Zrobię chyba podobnie, zarejestruję w tym roku ile się da.
A ciekawe jakby tak pobrać wnioski i nabić numery na same gołe ramy w tym roku a rejestrować w kolejnych latach - ciekawe czy przejdzie takie coś ?
300 pisze:Tylko na pojazd możesz wziąć zgłoszenie do rejestracji i pierwszego przeglądu...
A jeśli chcesz być producentem to wystąp o homologację...
Ciekawe jakie pieniądze trzeba wyłożyć na homologację ? Nie orientujesz się przypadkiem ?
O kolego , jeżeli chciałbyś homologacje to budowa okaże się totalnie
nieopłacalna dla pojedynczych sztuk.
Przy okazji w homologacji masz określone na sztywno technologie wytwarzania
wykaz podzespołów i tym podobne pierdyły.
Przykładowo homologacja dla przyczepy lekkiej kosztowała moją firmę
rok temu około 12 000 , zł