Strona 20 z 58

Re: Rob_trike IV

: 06 mar 2013, 23:49
autor: mechanior
Ale bedziesz miał potwora Rob :shock:

Re: Rob_trike IV

: 07 mar 2013, 08:38
autor: Rob_trike
Dzięki - Wiciu na czym budujesz ?

..... bo porsche Katownika ma ...... 302 KM :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 07 mar 2013, 10:44
autor: wisnia
Ciekaw jestem efektu końcowego.....

Re: Rob_trike IV

: 07 mar 2013, 10:51
autor: Rob_trike
.... ja też :mrgreen: dzis ruszaja prace .....

Re: Rob_trike IV

: 07 mar 2013, 11:04
autor: wisnia
Rob_trike pisze:.... ja też :mrgreen: dzis ruszaja prace .....
znając Ciebie, jak mieszkanie skończyłeś, to w domu nawet gościem nie będziesz :):)

Re: Rob_trike IV

: 07 mar 2013, 11:34
autor: Rob_trike
mieszkanie jeszcze się robi :cry: ale po 21 mam czas dla siebie :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 07 mar 2013, 21:53
autor: Rob_trike
musze wyspawać zbiornik paliwa .... taki malusi aby pompa weszła - pojemność z 8 litrów... ma ktoś pomysł jak się do tego zabrać ?

co prawda robiłem już zbiorniki ale nie od podstaw..... czym pospawać i z czego ?

p.s. wiem że jest wcześnie a ja przed klawiaturą w domu ale mam chorego dzieciaka więc musze pomagać Żonce

ale dziś zdemontowałem przedni zawias - jutro skracamy, tuleje na dystanse i składam na gotowo ....

Re: Rob_trike IV

: 07 mar 2013, 22:05
autor: custom
Rob jak płaszczyzny w zbiorniku mają być proste tudzież kanciate , wtedy lepiej wziąć blachę 1,5 mm :D
lepiej Ci będzie pospawać i powalczyć ze szczelnością na koniec.
Jakbyś chciał wyklepać go po łuku , to weź blachę gr. 1mm . Takie rzeczy lepiej jest spawać tig-iem

Re: Rob_trike IV

: 07 mar 2013, 22:07
autor: pawlikTrike
Kup jakiegoś metalowego gotowca od skutera, po co się męczyć,
albo daj pompę zewnętrzną np. od poldka trucka

Re: Rob_trike IV

: 07 mar 2013, 22:12
autor: custom
pawlikTrike pisze:Kup jakiegoś metalowego gotowca od skutera, po co się męczyć,
albo daj pompę zewnętrzną np. od poldka trucka
Ja tam jestem za tym , żeby każdy spróbował tego fachu , może Robert odkryje ukryty talent ?

Re: Rob_trike IV

: 07 mar 2013, 23:18
autor: Sulkyrider
Ja właśnie rozgryzałem dzisiaj temat pompy paliwa. Kombinowałem z wpuszczeniem w rurę - 2 denka, ale w końcu uznałem że za 100zł kupie fabryczną zwenętrzną i po kłopocie. Ostrzeżono mnie, że pompa zanurzeniowa powinna być chłodzona - opłukiwana paliwem. Nie wiem czy to prawda, ale nie będę na własnej skórze sprawdzał.
A

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 08:53
autor: Rob_trike
muszę schować mały zbiornik pod karoserią - ale musze też dać powrót .........
poszukam na allegro może jakiś motorower - .... dzięki za porady

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 11:13
autor: pawlikTrike
Rob_trike pisze:muszę schować mały zbiornik pod karoserią - ale musze też dać powrót .........
poszukam na allegro może jakiś motorower - .... dzięki za porady
Ok, ale ten mały zbiornik będzie połaczony z tym górnym bakiem ? To weź pod uwagę róznicę poziomów między nimi, że tamten górny, będzie zalewał Ci ten dolny zawsze do pełna (naczynia połączone), więc musi być super szczelny, a nie wiem czy uszczelka otworu przez który będziesz montował pompę, to wytrzyma, w samochodzie ta górna uszczelka zalewana jest sporadycznie (może to głupie, ale tak sobie luźno myślę), druga rzecz to ten powrót który będzie cały czas zalany, czy spełni swoje zadanie ?

U mnie ten górny zbiornik będzie rezerwą, zamknięty kranikiem, otwieranym tylko wtedy jak w dolnym zbiorniku będzie pusto, ale mój dolny zbiornik ma ok 22L i swój osobny wlew, więc może funkcjonować samodzielnie

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 12:14
autor: Rob_trike
słuszne uwagi - myślę że uszczelka pompy wytrzyma - jak dorabiałem dolny dekiel do zbiornika od VZR ( srebrna traja) to dałem oring paliwoodporny i pięknie uszczelniło..... co do przelewu i tak jest zatopiony więc będzie wypychał opary przez zbiornik główny....

Mam mało miejsca wokół skrzyni biegów, bardzo blisko zawieszenie więc musze oszczędnie gospodarować miejscem....

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 16:05
autor: Katownik
Może coś takiego

wysokosc 25cm dlugosc 42cm szerokosc 21cm

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 16:14
autor: Rob_trike
u mnie może być około 22x16x40 wysokości aby pompa weszła

chyba że nie wykorzystam oryginału i przerobię

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 16:17
autor: Sulkyrider
Rob_trike pisze:u mnie może być około 22x16x40 wysokości aby pompa weszła

chyba że nie wykorzystam oryginału i przerobię
Rob, ale musisz mieć drugi zbiornik, czy chodzi tylko o umieszczenie pompy?
Bo jesli tylko o pompę, to ja sprawę tak załatwiam:
http://allegro.pl/pompa-paliwa-zewnetrz ... 04041.html

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 16:21
autor: Rob_trike
umieszczenie pompy.... może dam zewnętrzną .... sam nie wiem ..... w sumie mało by było roboty bo i tak muszę zrobić znowu zaślepkę od dołu w zbiorniku - dodał bym tylko dodatkowy wężyk ....

ale dodatkowe 8 l by się przydało

z drugiej strony będzie serwo więc muszę rozmieścić to wszystko rozsądnie

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 16:22
autor: Rob_trike
fajna ta pompa ..... może poszukam skuterowego zbiornika + pompa zewnętrzna i zbiornik główny .... hmmmmmmmmmmm

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 16:25
autor: Sulkyrider
Ja mam dokładnie taki plan: zbiornik główny, zbiornik pomocniczy (jakaś butla czy coś co mi wpadnie w łapy - będzie to schowane pod siedzeniem). Pompa zewnętrzna i 2 elektrozawory. Przełącznikiem bede wybierał z którego zbiornika korzystam, w ten sposób będę miał rezerwę.

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 16:26
autor: Rob_trike
Sulkyrider pisze:Ja mam dokładnie taki plan: zbiornik główny, zbiornik pomocniczy (jakaś butla czy coś co mi wpadnie w łapy - będzie to schowane pod siedzeniem). Pompa zewnętrzna i 2 elektrozawory. Przełącznikiem bede wybierał z którego zbiornika korzystam, w ten sposób będę miał rezerwę.
a powrót ?

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 16:37
autor: rozi
Rob jak będziesz stosował pompę zewnętrzną to musisz dobrać odpowiednie parametry wydajność/ciśnienie bo u ciebie będzie miała co pompować :lol: a oryginalna wiadomo że te warunki spełnia

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 16:42
autor: Sulkyrider
Rob_trike pisze:
Sulkyrider pisze:
a powrót ?
Kurwa. Nie pomyslałem. Ale najlepiej bedzie chyba wpuscić przed pompe, tak jak to miałem w maluchowej

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 16:43
autor: Sulkyrider
rozi pisze:Rob jak będziesz stosował pompę zewnętrzną to musisz dobrać odpowiednie parametry wydajność/ciśnienie bo u ciebie będzie miała co pompować :lol: a oryginalna wiadomo że te warunki spełnia
Ta z linku powinna wystarczyć.
CIŚNIENIE ROBOCZE 3-4 BAR
WYDAJNOŚĆ 140-155l/h

Re: Rob_trike IV

: 08 mar 2013, 16:49
autor: Rob_trike
ta pompa z subaru tez jest fajna - może ją zdemontuję z oryginalnego stelażu i wpuszczę w inny zbiornik .....