Strona 12 z 58

Re: Rob_trike IV

: 11 lis 2012, 20:27
autor: andrzejqs
mechanior pisze:Jak by taka "inspiracja" mi pomagała to nie ma szans żebym w garażu cos zrobił.
jak to nie ma szans żebyś w garażu cos zrobił no co ty na blat i dawaj inspiracje.......... :D :D :D :D

Re: Rob_trike IV

: 13 lis 2012, 22:52
autor: Rob_trike
czas na układ chłodzenia .................


nie chciałbym zasłaniać silnika z tyłu chłodnicą - czy ma ktoś pomysł jakie chłodniczki zastosować ? myślałem nad 2 szt takich jak u Pawlika ..... Tylko czy 2xTico lub Cienias da radę 2 l pojemności ? może inne propozycję ?

Re: Rob_trike IV

: 13 lis 2012, 22:56
autor: pawlikTrike
Rob_trike pisze:czas na układ chłodzenia .................

Układ chłodzenia ??? a gdzie foty ? :evil:

Re: Rob_trike IV

: 13 lis 2012, 23:01
autor: Rob_trike
zero postępów - tzn jeden duży - wprowadziłem się do nowego, dużego, murowanego z ogrzewaniem garażu :mrgreen:

parę gratów się robi równolegle - a ja zaczynam "układać" w głowie plan działania - stąd ten wpis - muszę rozkimić gdzie i jakie chłodnice dać do subtrike :mrgreen:

więc jakie auto ma dość "małe" chłodnice?

Re: Rob_trike IV

: 13 lis 2012, 23:12
autor: pawlikTrike
Rob_trike pisze: więc jakie auto ma dość "małe" chłodnice?
Szukałem szukałem i tylko Tico podeszło, seicento ma niska ale szeroką, cienias podobnie

Re: Rob_trike IV

: 13 lis 2012, 23:18
autor: lukasz
suzuki swift

Re: Rob_trike IV

: 13 lis 2012, 23:32
autor: pawlikTrike
lukasz pisze:suzuki swift
Od Tico jest 25mm węższa i 25mm niższa, ma wymiary szer. 325 a wysokość 320, suzuki 350 X 350 inna 340mm X 350mm

Re: Rob_trike IV

: 14 lis 2012, 08:48
autor: Rob_trike
hmmm wczoraj przywiozłem 3 szt o różnych wymiarach - dzisiaj będę przymierzał ....

ale chodzi o to czy dwie chłodniczki od tico dadzą rade ????

Re: Rob_trike IV

: 14 lis 2012, 08:56
autor: winda
widziałeś moja chłodnice. jedna mała z tyłu, druga mniejsza płasko pod pługiem i daje rade

Re: Rob_trike IV

: 14 lis 2012, 09:21
autor: bandit
Rob małe, ale nie samochodowe są w Hondzie VFR-ce.

Re: Rob_trike IV

: 14 lis 2012, 10:13
autor: Rob_trike
hmmmm może to bardzo dobry pomysł ...... chyba by dały radę temu silnikowi.... w koncu w 2 kołach tez nie ma lekko :mrgreen:

masz może wymiary tej chłodnicy ?

Re: Rob_trike IV

: 14 lis 2012, 16:41
autor: bandit
Musze podjechać do garażu i sprawdzić na hondzie, jutro po południu bym podjechał.
Co do ich otoczenia pracy to maja co dygac, VFR-ka ma wysoka temperaturę pracy, przy 103 stopniach Ventyl w ilości 1 sztuki na 2 chłodnice dopiero się załącza.

Re: Rob_trike IV

: 14 lis 2012, 19:46
autor: Czarek-trike
bandit pisze:Rob małe, ale nie samochodowe są w Hondzie VFR-ce.
albo VTR 1000 tam idą po jednej na każdy bok :)

Re: Rob_trike IV

: 14 lis 2012, 21:05
autor: Rob_trike
no dzisiaj spedziłem 3 godz przymierzając różne chłodnice i ........... jestem na tym samym etapie co przed przymierzaniem .... nie leży mi ich miejsce montażu - potem z karosą by było hujowo

myślicie że dwie chłodnice z moto litrówek da rade ?

Re: Rob_trike IV

: 14 lis 2012, 23:01
autor: sekuwawa
Rob_trike pisze:no dzisiaj spedziłem 3 godz przymierzając różne chłodnice i ........... jestem na tym samym etapie co przed przymierzaniem .... nie leży mi ich miejsce montażu - potem z karosą by było hujowo

myślicie że dwie chłodnice z moto litrówek da rade ?
Może po prostu zrób na zamówienie, wychodzi trochę kasy, ale będziesz miał jaką chcesz.

Re: Rob_trike IV

: 15 lis 2012, 09:29
autor: Rob_trike
właśnie wczoraj znalazłem firme w Przeźmierowie - jak nic nie wymysle to zlece zrobienie

zastanawiam sie jeszcze nad tymi od moto...


zreszta dzis jade do Grzegorza pogrzebać na chałdach złomu może jakąś jeszcze dopasuje

Re: Rob_trike IV

: 15 lis 2012, 09:54
autor: bandit
Czarek-trike pisze:
bandit pisze:Rob małe, ale nie samochodowe są w Hondzie VFR-ce.
albo VTR 1000 tam idą po jednej na każdy bok :)
Czarek w 750 VFR-ki była jedna, 800-tki maja po dwie po bokach jak VTR.

Re: Rob_trike IV

: 18 lis 2012, 00:43
autor: Luksky
Rob_trike pisze:właśnie wczoraj znalazłem firme w Przeźmierowie - jak nic nie wymysle to zlece zrobienie

zastanawiam sie jeszcze nad tymi od moto...


zreszta dzis jade do Grzegorza pogrzebać na chałdach złomu może jakąś jeszcze dopasuje

czyli będziesz robił za apacza :)

Re: Rob_trike IV

: 18 lis 2012, 20:30
autor: mechanior
U mnie też mam z mniejszego silnika bo z corsy 1,7 i daje radę 2,5l wychłodzić, tyle że wentyle mam z klimy, jak się załączają to silnikiem potrafią nieźle szarpnąć, a byłbym zapomniał , oprócz silnika to jeszcze automat musi ta chłodnica schłodzić.

Re: Rob_trike IV

: 20 lis 2012, 23:17
autor: Rob_trike
..... że tak napiszę - po przeczytaniu kilkudziesięciu postów: to w końcu jakie macie wyprzedzenie zawiasu w swoich trajach ?

z tego co piszecie:

w plusie ok 5 cm jest ok

wyprzedzenie "0" jest ok ale traja jest wrażliwa na ruch kierą

na minusie też jest .....dobrze

ciekawy jestem co i jak napiszecie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 21 lis 2012, 00:31
autor: mechanior
Z tego co zauważyłem to zawias swoją droga , a konstrukcja traji swoją, duże znaczenie mi sie wydaje ma nacisk na przednie koło przy spoczynku jak i podczas jazdy. Niektórzy przy tych samych wyprzedzeniach maja inne zachowania pojazdu podczas jazdy, więc rozłożenie masy jak i odciażanie przodu podczas rozpedzania myslę że ma znaczenie.

Re: Rob_trike IV

: 21 lis 2012, 08:07
autor: Socrates
Ja w swojej mam wyprzedzenie na 0 i nie boję się szarpania kierownicą bo nie ma czegoś takiego prowadzi się jak po sznurku

Re: Rob_trike IV

: 21 lis 2012, 09:22
autor: bandit
Rob, rozkminiłeś temat chłodnic?

Re: Rob_trike IV

: 21 lis 2012, 12:37
autor: Rob_trike
wstępnie tak ale musze teraz jak ustawie główkę - ustalę długość pod zbiornik paliwa i potem wyjdę z karoserią - zobaczę czy będą pasowały wstępnie jestem na tak :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 03 gru 2012, 21:47
autor: Rob_trike
Drogie Bravo - chciałbym porady ponieważ w czasie stosunku .... kurwa to nie to forum ale też mam problem :mrgreen:


No więc może ktoś poradzi

Nie mogę złożyć przedniego koła. Koło składa się z 2 rantów i dorobionego środka bębna - zawalcowanej blachy

Nie mogę przecisnąć opony przez ranr felgi ( ten garbik przy rancie ) Opona motocyklowa

Pompowałem 5 atmosfer, zeszlifowałem częściowo rant opony :? i nadal hujnia ....

Koło się pompuje ale nie dociska do rantu .... brakuje jakieś 10 cm na obwodzie

Ktoś ma jakiś pomysł ?