Rob_Trike II

W tym dziale przedstawiamy przebieg budowy swojej trajki.
ODPOWIEDZ
japrzem
Posty: 703
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:49
Lokalizacja: Żakowice/Koluszki
Kontakt:

Post autor: japrzem »

mazda pisze:Rob_trike dobre chromy i w fajnej cenie masz w Zgierzau -dawne zakłady Boruta. Może i termin długi ale to pasjonat motocykli. Wiem co mówie, chromy cycuś glancuś. Jest tez Grzegorz Hartman w Łomiankach ale drogo -drogo ale dobrze.
W Zgierzu taniej i nawet lepiej :)
Rob_trike pisze:qrcze szukalem w necie info o Zgierzu i lipa - nic.......
Rob tak jak pisał mazda jest taki zakład w zgierzu w dawnych zakładach Boruta z tego co pamiętam właściciel ma na nazwisko Pietrzak, swego czasu woziłem tam mojemu ex pracodawcy części na cynk,czernienie,chrom i lakier proszkowy i wielokrotnie widziałem części do moto.W tej chwili nie mam żadnych namiarów na gościa ale jeśli ci sie nie uda nic znaleźć to spróbuję dorwać jakiś kontakt
Trzy koła... jedno życie...
japrzem
Posty: 703
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:49
Lokalizacja: Żakowice/Koluszki
Kontakt:

Post autor: japrzem »

Trzy koła... jedno życie...
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

dziekuje - bosko - dzisiaj dzwonie wisze wódeczke :mrgreen:

Custom Ty sie nie rozpisuj tylko dawaj zdjecia :mrgreen:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

właśnie
idą zmiany
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

nie :mrgreen:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

ja nie mysle - robie jak mi sie podoba i jest to sprawdzony patent - gniotsa nie łamiotsa - np oryginalne mocowania z płaskownika sa wg mnie brzydkie jak noc :mrgreen: :mrgreen:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

przesle foty jak bede w domu tu nie mam zobaczysz o co mi chodzi - z tego co pamietam te z Ozorkowa z Niemiec tez mialy takie mocowania
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

ok loooz
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
japrzem
Posty: 703
Rejestracja: 16 sie 2009, 22:49
Lokalizacja: Żakowice/Koluszki
Kontakt:

Post autor: japrzem »

Rob_trike pisze:dziekuje - bosko - dzisiaj dzwonie wisze wódeczke :mrgreen:
Rob nie ma sprawy mam nadzieję że moja pomoc na coś się przyda a wódeczkę to mam nadzieję że bedziemy mieli okazję wypić i to nie jedną i nie raz
Trzy koła... jedno życie...
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: wisnia »

300 pisze:a wykonanie czy to będzie płaskownik czy rurka jest istotne tylko ze względów estetycznych...
Niezgodze się z Toba, ponieważ płaskownik jest elastyczny, w odrużneinu od rury okrągłej, czy profila. Co za tym idzie mniej stabilny i przenosi drgania. Wszystko kwestai jeszcze długości uchwytów...
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

300 pisze:
Rob_trike pisze:ja nie mysle - robie jak mi sie podoba i jest to sprawdzony patent - gniotsa nie łamiotsa - np oryginalne mocowania z płaskownika sa wg mnie brzydkie jak noc :mrgreen: :mrgreen:
oryginalne...?? tzn jakie??
tu zdjecie i plany budowy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
mały
Posty: 3047
Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: mały »

tu wiśnia masz racje miałem pierwsze błotniki na płaskownikach to latały mi jak skrzydła u bociana :roll:
Awatar użytkownika
yunkers
Treasurer
Treasurer
Posty: 4978
Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
Krótki opis: G.O.P.
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: yunkers »

Rob Twoje rozwiązanie wygląda lepiej :wink:
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

Dzieki :mrgreen:
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

dzisiaj na tip top zrobilem skrzynie z tarczami + koła ;)

Pozniej dzieki zmąceniu mojego wyobrażenia o silniku przez Devila ( miałem czarny blok ) napadło mnie i zerwalem farbe do golego bloku .... :mrgreen:

No i teraz mam dylemat poniewaz mam lakier srebrny jak i bezbarwny .....

Na zdjeciu silnik wstepnie oczyszczony Co radzicie lakierowac na srebrno czy jeszcze sie pospuszczac, poczyscic filc + pasta + rozcięczalnik i przykryć clear-em ?

Widzial ktos polakierowany solnik bezbarwnym ? Jak to w realu wyglada ? Nie żółknie ?

Sor za jkosc zdjec ale to z fona przy slabych jarzeniówkach ...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Post autor: custom »

Rob_trike pisze:Na zdjeciu silnik wstepnie oczyszczony Co radzicie lakierowac na srebrno czy jeszcze sie pospuszczac, poczyscic filc + pasta + rozcięczalnik i przykryć clear-em ?
Ładnie to doczyszczone , Masz cierpliwość :shock:

Ja bym przykrył farbą , bo farba wejdzie we wszystkie drobne zakamarki i nie trzeba się aż tak męczyć a pod lakier trzeba przygotować perfekcyjnie .
Omne Trinum Perfectum.
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: wisnia »

Czym to wyczyściłeś??? Bo mnie to też czeka...
Co do polerki, to orientowałem się już i wygląda to tak, że dopóki silnik się nie nagrzeje to wygląda pięknie, później się przebarwia, a lakier nic nie daje.
gdzieś czytałem o typ na forum o zapie, podejrzewam, że z garbem będzie podobnie

http://www.zapek.bb4u.pl/
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

czyscilem szczotka druciana, rozpuszczalnikiem nitro, nozem, szmata, papierem sciernym, benzyna ekstrakcyjna, szczotka druciana ufffffffffff mniej wiecej w tej kolejnosci ale naprawde jeszcze wymaga pracy

Ale z tego co napisaliście to raczej chyba ...... lakier hmmmmmmmmm sam nie wiem qrcze tylko czy srebrny czy czarna perła ?

Qrwa jak baba :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: sie zastanawiam
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

ja tez tylko mała szczota na wiertare i jazda, silnik od maluszka żeby oczyścić to z 6 podejść po godzinę, dwie......tutaj pewnie 24 godziny :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Post autor: custom »

Rob , silnik w bezbarwnym dobrze wygląda jak jest idealnie wyczyszczony i ma jednorodną powierzchnię np jak po szkiełkowaniu a po ręcznym czyszczeniu zdarzają się rysy , zawirowania powierzchni nawet od filcu (Jak mocno przytrzesz).
Ale komu ja to mówię - przecież o tym wiesz :wink:
Omne Trinum Perfectum.
wisnia
Posty: 1794
Rejestracja: 31 sie 2009, 09:48
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Post autor: wisnia »

A może po prostu farbą żaroodporną. My taką pryskamy cylindry. to zwykły sprey "śnieżka".
zapraszam: www.zabytkowe-motocykle.eu
Awatar użytkownika
Rob_trike
President
President
Posty: 11046
Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
Lokalizacja: Radziejów
Kontakt:

Post autor: Rob_trike »

jesli napisze ze czyscilem 3 godzinki uwiezysz? bo tyle trwalo mniej wiecej :mrgreen:

polecam szczotke druciana na bosza - na wiertarke to gówno

ALE UWAGA !!!!!!!!!!!!!!! BEZ PELNEJ PRZYLBICY NA TWARZ TO GROZI NP UTRATA OKA - TO NIE ŻARTY

Uwierzcie mi miałem prawie po oku jak 2 odpryski uszkodzily mi oko a jeden z nich przelecial przez oko i utkwił w kosci czaszki :???: ten bol pamietam do dzisiaj jak mi na zywca wkladali pod oko tzw "umiejscowienie" bylem mokry od wlasnego potu jak by mnie ktos oblal wiadrem wody - pamietam slad po moim lezeniu na stole do rentgena ja wstalem a tam gdzie lezalem zostal mój odcisk z potu



brrrrrry qrwa rozpisalem sie ale Z TYM NIE MA ZARTÓW ja po kilkunastu latach nadal szlifuje, nawet wierce w przylbicy.....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 8112
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Post autor: custom »

O kurwa ale przypadek fatalny miałeś .
Mnie się też przydarzyło - drut przebił mi policzek na wylot tak że mogłem go językiem dotykać. Drugi raz w pachfinę wlazł 4 cm .Od tamtej pory nie używam tego
Omne Trinum Perfectum.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Post autor: Luksky »

ja to słyne we firmie jako wykańczacz ludzi :) Kiedys wybijałem łożysko z kolesiem, a że wszystko sie juz połamało a łozysko dalej siedziało to wziąłem młotek i waliłem wiekszym młotem. Odprysk młotka wbił sie koloesiowi gdzieś w okolicach jaj. Jak pojawiła sie na dole kałuża krwi to zdladł - ja dopiero jak zdjął spodnie i sie okazało że krew w rytm muzyki sobie tryska jak fontanna. Do szpitala na drugi koniec miasta mialem rekordowy czas :) Drugi raz drugi koleś, tez akcja z młotkami ale przy tylnym moscie od widlaka :) tym razem kawałek sworznia wbił mu sie w palec wskazujący prawej reki. Unieszkodliwiony na 3 tygodnie. Trzeci raz koleś młody/nowy (jeego wina) włożył palec pod maszt ktory opuszczałem na klocki. Zdązyłem podnieść - palec prawie uratowany. Dlatego lubie pracować sam, sam właże wszędzie i uważam na siebie a nie jeszcze na kogoś :) poza tym nikt nie chce ze mna na akcje jezdzić bo się boją po prostu :)
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Wiktor »

ja moge jechac widlakiem mnie nie wystraszysz
wyciaganie opilkow i drucikow chuba z 5 razy
chirurgiczne wyciaganie odpryskow wybijakow i mlotkow -3 razy
zmiazdzenia ii podciacia paluchow - 2razy
wchodzisz luk??
idą zmiany
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość