Strona 41 z 58

Re: Rob_trike IV

: 07 maja 2014, 20:43
autor: Sulkyrider
Zgodnie z ruchem wskazówek zegara twardszy.

Re: Rob_trike IV

: 07 maja 2014, 20:54
autor: winda
Sulkyrider pisze:Zgodnie z ruchem wskazówek zegara twardszy.
Rob na elektroniczny zegarek

Re: Rob_trike IV

: 07 maja 2014, 20:59
autor: Rob_trike
:mrgreen:

ale tą małą śrubkę na dole na max w prawo i tą małą śrubkę wewnatrz "imbusa" też ?

Re: Rob_trike IV

: 07 maja 2014, 21:06
autor: Luksky
podobnie jak z wytryskiem. Pół ruchu przed - należy zaprzestać. w przypadku śrub - pół obrotu przed ukręceniem należy zaprzestać

Re: Rob_trike IV

: 07 maja 2014, 23:22
autor: Lipa
Rob kręcisz tą małą śrubka wewnątrz imbusa :mrgreen: Od pozycji STD czyli standard masz po 10 "klików " w jedną i drugą stronę - czyli od jednego max wychylenia do drugiego masz 20 "klików". Kręcąc w stronę litery H /hard/ robisz sztywniejsze zawieszenie krecąc do litery S /soft/ robisz miększe.
W tym amorku możesz tez bardziej skręcić sprężynę

Re: Rob_trike IV

: 08 maja 2014, 04:25
autor: Sulkyrider
Luksky pisze:w przypadku śrub - pół obrotu przed ukręceniem należy zaprzestać
Gdybym wiedział to wcześniej, nie jeden raz zaoszczędziło by mi to kupę roboty. Masz więcej takich złotych myśli? Za jednym zamachem bym wydrukował i powiesił na warsztacie.

Re: Rob_trike IV

: 08 maja 2014, 07:44
autor: Luksky
to podstawowa zasada powtarzana w najlepszej szkole technicznej, do ktorej miałem okazje uczęszczać.

Re: Rob_trike IV

: 08 maja 2014, 07:49
autor: Rob_trike
Lipa pisze:Rob kręcisz tą małą śrubka wewnątrz imbusa :mrgreen: Od pozycji STD czyli standard masz po 10 "klików " w jedną i drugą stronę - czyli od jednego max wychylenia do drugiego masz 20 "klików". Kręcąc w stronę litery H /hard/ robisz sztywniejsze zawieszenie krecąc do litery S /soft/ robisz miększe.
W tym amorku możesz tez bardziej skręcić sprężynę

dzięki dziś rozbieram zawias i wszystko na max w prawo :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 08 maja 2014, 08:52
autor: andy
Rob_trike pisze:
Lipa pisze:Rob kręcisz tą małą śrubka wewnątrz imbusa :mrgreen: Od pozycji STD czyli standard masz po 10 "klików " w jedną i drugą stronę - czyli od jednego max wychylenia do drugiego masz 20 "klików". Kręcąc w stronę litery H /hard/ robisz sztywniejsze zawieszenie krecąc do litery S /soft/ robisz miększe.
W tym amorku możesz tez bardziej skręcić sprężynę

dzięki dziś rozbieram zawias i wszystko na max w prawo :mrgreen:
tylko pamiętaj prawa noga to ta w której jest duży palec z lewej strony . to tak gdybyś nie wiedział :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 09:43
autor: Rob_trike
po ostatnim szybkim wyjezdzie z Grzegorzem :mrgreen:

a poważnie ciekawe co z tej przeróbki wyjdzie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 09:58
autor: andrzejqs
Rob ty bierz części od czołgu dłużej ci wytrzymają :lol:
komputer ,skrzynia ,elektryka, teraz wydechy co następne ? :shock:
a jakby co to skrzynia jest dostępna za 300 zł

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 10:13
autor: Rob_trike
czytałem o tej skrzyni - to un1 021 ?

jak Custom nie łyka to przytrzymaj dla mnie - co prawda jedną na zapas mam ale................ :mrgreen: pisze się na nia

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 11:42
autor: winda
patrząc na te rurki wydechowe to chyba wąskie gardło twojego silnika. nie ma jak oddychać pełną piersią

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 12:05
autor: Rob_trike
dlatego dziś udrożnię gardło :mrgreen: niestety tylko w traji - jutro do pracy :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 21:49
autor: Rob_trike
komisja była - sprzęt odpalony i chyba przedobrzyłem - za ciasno upchałem watę -może się wypali :mrgreen: - uzyskałem lekki bas i nic więcej :?

ale przepalę rurę w trasie - się zobaczy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 21:59
autor: Katownik
masz fotki jak zrobiłeś nowy środek?

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 21:59
autor: Lipa
może jakieś dziurki wywiercisz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 22:03
autor: Rob_trike
eeeeee nie ale opiszę - po wypaleniu wnętrzności został kikut rury wlotowej od strony silnika

mam rurę perforowaną z kwasiaka dobrałem średnicę większą i nałożyłem na tą wlotową, obciąłem pod kątem na długość i dospawałem do obciętej góry tłumika.

Całość owinąłem wiórem z kwasiaka a w miejsca wolnej przestrzeni poupychałem watę niepalną - i tu chyba był błąd bo ją dość mocno "ubijałem"

Całość zaspawałem

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 22:05
autor: Rob_trike
Lipa pisze:może jakieś dziurki wywiercisz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nic z tego u mnie idzie 4 w 1 z turbiny - potem dopiero z 1 na 2 :?

no i krótka przestrzeń tłumika robi swoje - nie uzyskam tak ładnego dźwięku jak w Twojej

ale mogę zapierdolić tłumiki od mojej X11 - tam mam fajne długie basowe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ale poczekam jak Winda przyjedzie - ma fajne w swojej - posłuchamy i się zobaczy :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 22:14
autor: Rob_trike
jutro moge nakrecic :mrgreen:

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 22:16
autor: Katownik
alternator zmień bo kompa zabijesz

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 22:17
autor: rozi
ja się grzecznie pytam gdzie jest film z odpalonym silnikiem na tych tłumikach :D

Re: Rob_trike IV

: 14 maja 2014, 23:27
autor: Luksky
Katownik pisze:alternator zmień bo kompa zabijesz

a nie ma na zasilaniu polimerowego bezpiecznika?

Re: Rob_trike IV

: 15 maja 2014, 07:41
autor: Rob_trike
hmmmm ale jak zmień ? musiał bym kupić inny - ten tez miał być dobry jak kupowałem z alledrogo :shock:

Re: Rob_trike IV

: 15 maja 2014, 08:27
autor: andrzejqs
Rob_trike pisze:czytałem o tej skrzyni - to un1 021 ?

jak Custom nie łyka to przytrzymaj dla mnie - co prawda jedną na zapas mam ale................ :mrgreen: pisze się na nia
to nie moja własnośc na ''aledrogo'' jest

http://allegro.pl/skrzynia-biegow-renau ... 34866.html