Strona 41 z 58
Re: Rob_trike IV
: 07 maja 2014, 20:43
autor: Sulkyrider
Zgodnie z ruchem wskazówek zegara twardszy.
Re: Rob_trike IV
: 07 maja 2014, 20:54
autor: winda
Sulkyrider pisze:Zgodnie z ruchem wskazówek zegara twardszy.
Rob na elektroniczny zegarek
Re: Rob_trike IV
: 07 maja 2014, 20:59
autor: Rob_trike
ale tą małą śrubkę na dole na max w prawo i tą małą śrubkę wewnatrz "imbusa" też ?
Re: Rob_trike IV
: 07 maja 2014, 21:06
autor: Luksky
podobnie jak z wytryskiem. Pół ruchu przed - należy zaprzestać. w przypadku śrub - pół obrotu przed ukręceniem należy zaprzestać
Re: Rob_trike IV
: 07 maja 2014, 23:22
autor: Lipa
Rob kręcisz tą małą śrubka wewnątrz imbusa

Od pozycji STD czyli standard masz po 10 "klików " w jedną i drugą stronę - czyli od jednego max wychylenia do drugiego masz 20 "klików". Kręcąc w stronę litery H /hard/ robisz sztywniejsze zawieszenie krecąc do litery S /soft/ robisz miększe.
W tym amorku możesz tez bardziej skręcić sprężynę
Re: Rob_trike IV
: 08 maja 2014, 04:25
autor: Sulkyrider
Luksky pisze:w przypadku śrub - pół obrotu przed ukręceniem należy zaprzestać
Gdybym wiedział to wcześniej, nie jeden raz zaoszczędziło by mi to kupę roboty. Masz więcej takich złotych myśli? Za jednym zamachem bym wydrukował i powiesił na warsztacie.
Re: Rob_trike IV
: 08 maja 2014, 07:44
autor: Luksky
to podstawowa zasada powtarzana w najlepszej szkole technicznej, do ktorej miałem okazje uczęszczać.
Re: Rob_trike IV
: 08 maja 2014, 07:49
autor: Rob_trike
Lipa pisze:Rob kręcisz tą małą śrubka wewnątrz imbusa

Od pozycji STD czyli standard masz po 10 "klików " w jedną i drugą stronę - czyli od jednego max wychylenia do drugiego masz 20 "klików". Kręcąc w stronę litery H /hard/ robisz sztywniejsze zawieszenie krecąc do litery S /soft/ robisz miększe.
W tym amorku możesz tez bardziej skręcić sprężynę
dzięki dziś rozbieram zawias i wszystko na max w prawo

Re: Rob_trike IV
: 08 maja 2014, 08:52
autor: andy
Rob_trike pisze:Lipa pisze:Rob kręcisz tą małą śrubka wewnątrz imbusa

Od pozycji STD czyli standard masz po 10 "klików " w jedną i drugą stronę - czyli od jednego max wychylenia do drugiego masz 20 "klików". Kręcąc w stronę litery H /hard/ robisz sztywniejsze zawieszenie krecąc do litery S /soft/ robisz miększe.
W tym amorku możesz tez bardziej skręcić sprężynę
dzięki dziś rozbieram zawias i wszystko na max w prawo

tylko pamiętaj prawa noga to ta w której jest duży palec z lewej strony . to tak gdybyś nie wiedział

Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 09:43
autor: Rob_trike
Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 09:58
autor: andrzejqs
Rob ty bierz części od czołgu dłużej ci wytrzymają
komputer ,skrzynia ,elektryka, teraz wydechy co następne ?
a jakby co to skrzynia jest dostępna za 300 zł
Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 10:13
autor: Rob_trike
czytałem o tej skrzyni - to un1 021 ?
jak Custom nie łyka to przytrzymaj dla mnie - co prawda jedną na zapas mam ale................

pisze się na nia
Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 11:42
autor: winda
patrząc na te rurki wydechowe to chyba wąskie gardło twojego silnika. nie ma jak oddychać pełną piersią
Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 12:05
autor: Rob_trike
dlatego dziś udrożnię gardło

niestety tylko w traji - jutro do pracy

Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 21:49
autor: Rob_trike
Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 21:59
autor: Katownik
masz fotki jak zrobiłeś nowy środek?
Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 21:59
autor: Lipa
Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 22:03
autor: Rob_trike
eeeeee nie ale opiszę - po wypaleniu wnętrzności został kikut rury wlotowej od strony silnika
mam rurę perforowaną z kwasiaka dobrałem średnicę większą i nałożyłem na tą wlotową, obciąłem pod kątem na długość i dospawałem do obciętej góry tłumika.
Całość owinąłem wiórem z kwasiaka a w miejsca wolnej przestrzeni poupychałem watę niepalną - i tu chyba był błąd bo ją dość mocno "ubijałem"
Całość zaspawałem
Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 22:05
autor: Rob_trike
nic z tego u mnie idzie 4 w 1 z turbiny - potem dopiero z 1 na 2
no i krótka przestrzeń tłumika robi swoje - nie uzyskam tak ładnego dźwięku jak w Twojej
ale mogę zapierdolić tłumiki od mojej X11 - tam mam fajne długie basowe
Ale poczekam jak Winda przyjedzie - ma fajne w swojej - posłuchamy i się zobaczy

Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 22:14
autor: Rob_trike
jutro moge nakrecic

Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 22:16
autor: Katownik
alternator zmień bo kompa zabijesz
Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 22:17
autor: rozi
ja się grzecznie pytam gdzie jest film z odpalonym silnikiem na tych tłumikach

Re: Rob_trike IV
: 14 maja 2014, 23:27
autor: Luksky
Katownik pisze:alternator zmień bo kompa zabijesz
a nie ma na zasilaniu polimerowego bezpiecznika?
Re: Rob_trike IV
: 15 maja 2014, 07:41
autor: Rob_trike
hmmmm ale jak zmień ? musiał bym kupić inny - ten tez miał być dobry jak kupowałem z alledrogo

Re: Rob_trike IV
: 15 maja 2014, 08:27
autor: andrzejqs
Rob_trike pisze:czytałem o tej skrzyni - to un1 021 ?
jak Custom nie łyka to przytrzymaj dla mnie - co prawda jedną na zapas mam ale................

pisze się na nia
to nie moja własnośc na ''aledrogo'' jest
http://allegro.pl/skrzynia-biegow-renau ... 34866.html