Strona 5 z 7
Re: Trajka moja -Argus
: 28 kwie 2010, 15:45
autor: kaski
pogadaj z 300 on ostatnio zakupował jakieś silniki
Re: Trajka moja -Argus
: 28 kwie 2010, 18:28
autor: custom
No to masz problem bo nawa kosztuje coś około 600 zł , ale na garbiarni idzie trafić używki po 200 za sztukę
Re: Trajka moja -Argus
: 28 kwie 2010, 19:20
autor: agramer1966
Podaj zdjęcia głowic tutaj lub na PW ... spawanie alu oraz gwintowanie nie jest problem, gorsze s pęknięciem, jak coś mam parę u siebie, powinno bit OK ale muszę rozkręcić silnik.
Re: Trajka moja -Argus
: 28 kwie 2010, 19:57
autor: Argus
agramer1966 pisze:Podaj zdjęcia głowic tutaj lub na PW ... spawanie alu oraz gwintowanie nie jest problem, gorsze s pęknięciem, jak coś mam parę u siebie, powinno bit OK ale muszę rozkręcić silnik.
Jutro wstawię zdjęcia
Mechanik od głowic powiedział że da się zrobic bez problemu ale drugi mówi że taka naprawa - napawanie wżerów to kaszana -cholera wie któremu zaufać
Plus w tym wszystkim jest taki że alternator już mam zrobiony
Wymienione szczotki , łożyska , wyszkiełkowana obudowa , tylko skręcic do kupy i jeden element mam z głowy

Re: Trajka moja -Argus
: 28 kwie 2010, 21:17
autor: agramer1966
Tuningowci dodają materiał spawaniem a potem gwintują oraz robią gniazda zaworów i głowice wytrzymują 150 KM...
Re: Trajka moja -Argus
: 29 kwie 2010, 09:11
autor: Argus
agramer1966 pisze:Tuningowci dodają materiał spawaniem a potem gwintują oraz robią gniazda zaworów i głowice wytrzymują 150 KM...
Czyli lepiej kupic nowe?
Chodzi mi o to żeby po paru miesiacach znowu silnika nie rozbierać
nówki kosztują dwie około 1100 złotych - sporo troszkę
Naprawa tych co mam około 700 -
nie wiem na co się zdecydować
A twoje głowice ? chceswz się ich pozbyc ?

Re: Trajka moja -Argus
: 29 kwie 2010, 13:28
autor: Argus
W szczecinie regeneracja z napawaniem wżerów od sztuki
konkretnie mojej jednej 350
Nowa nie uzbrojona głowica w necie( garbusowy.pl) kosztuje 650 zł
do tego nowe zawory średnio licząc 80 zł za komplet
i nowe sprężyny i podkładki 40 zł
razem 770 x2 głowice 1540
No chyba że te głowice co piszesz (300) to jakieś lepsze wzmacniane
może na świece z długim gwintem - nie wiem
Jeszcze popytam popatrzę
może coś trafię okazyjnie jeśli nie to kupię nowe
Re: Trajka moja -Argus
: 29 kwie 2010, 14:03
autor: custom
Popatrz także za silnikiem np. z motopompy

.Ja ostatnio trafiłem trzy takie i zapłaciłem 2000 zł co daje jakieś 700 zł szt a przepracowały naprawdę niewiele , stan techniczny idealny.
No chyba że chcesz ratować to co masz ale to już sam zdecyduj ile chcesz dołożyć. Mój pierwszy remont silnika 1600 kosztował mnie 6000 zł i nigdy więcej tego nie zrobię.
Re: Trajka moja -Argus
: 29 kwie 2010, 14:12
autor: Argus
A te silniki z motopompy to 1600 ccm??
Wiem ile wydałeś bo przeczytałem prawie całe forum
U mnie blok wał korbowody są w idealnym stanie - żadnych luzów
oczywiście poza dopuszczalne
tłoki pierścienie cylindry tak samo
Tylko te głowice
Zastanawiam się czy warto je regenerować
Re: Trajka moja -Argus
: 29 kwie 2010, 17:36
autor: Wiktor
i macie kurwa garbusy

Re: Trajka moja -Argus
: 29 kwie 2010, 18:34
autor: Luksky
ale kilka tygodni wczesniej kłocili sie, że traja garbusowa a traja maluszkowa to takie same finanse

Re: Trajka moja -Argus
: 29 kwie 2010, 20:01
autor: yunkers
Wiktor pisze:i macie kurwa garbusy

Nio dokładnie, kanał, za 1500 zł masz V6 4.0 z forda w super stanie, klamot prawie nie do zajechania (nie dotyczy Sulkyego

)
Re: Trajka moja -Argus
: 29 kwie 2010, 21:37
autor: Argus
Ale madrale ---------
Poczekajcie - od czegoś trzeba zacząc - a poza tym podoba mi się silnik garbusa
i jego praca więc pierwsza trajka będzie na garbie - i kropka
Frezowanie i dotarcie zaworów to pikus złożenie głowicy równiez
Z tego co zrozumiałem te głowice maja prowadnice i gniazda zaworowe ale jeśli się na nie zdecyduję to dokładnie dopytam sprzedawcę
Co do klawiatur to jeszcze sprawdzę jeśli tuleje są dobre to złożę na starych
a jeśli nie to wprasuję nowe tuleje i dam nowe dystanse a to raczej groszowe sprawy
Jutro pojadę jeszcze raz pogadać z gościem od remontu głowic
i zobaczymy
Re: Trajka moja -Argus
: 30 kwie 2010, 09:48
autor: Wiktor
te occ sie zrymowało
Re: Trajka moja -Argus
: 30 kwie 2010, 14:36
autor: Lipa
300 pisze:Argus pisze:...
Co do klawiatur to jeszcze sprawdzę jeśli tuleje są dobre to złożę na starych
a jeśli nie to wprasuję nowe tuleje i dam nowe dystanse a to raczej groszowe sprawy
...
A tego to już totalnie nie rozumiem...
Co ma jedno z drugim wspólnego...??
I jakie tuleje i do czego chcesz wprasować...??
Jakie dystanse...??
dystanse do samego siebie....

Re: Trajka moja -Argus
: 30 kwie 2010, 20:10
autor: Argus
Myslałem że klawiatura jest na tulejach
rozłożyłem obejrzałem i złożyłem z powrotem
Poza śrubami regulacji zaworów nie ma co wymieniać
Re: Trajka moja -Argus
: 30 kwie 2010, 20:15
autor: agramer1966
Garbus, ford, zap ... każdy robi co chce. Dajce spokój. Argus dawaj fotkę tutaj lub na PW, ja pospawam i nagwintuje.
Re: Trajka moja -Argus
: 01 maja 2010, 07:53
autor: Argus
agramer1966 pisze:Garbus, ford, zap ... każdy robi co chce. Dajce spokój. Argus dawaj fotkę tutaj lub na PW, ja pospawam i nagwintuje.
Dzięki ale najpierw usiłuję się dowiedzieć jaka jest żywotność takiej naprawy
czy po spawaniu głowica przeżyje normalną eksploatację
czy trzeba jak z jajkiem ostrożnie wieczorem wstawię fotki ?
Re: Trajka moja -Argus
: 01 maja 2010, 08:20
autor: agramer1966
Porządnie zaspawana jest jak nowa...
Re: Trajka moja -Argus
: 01 maja 2010, 20:26
autor: Argus
Obie głowice do roboty
Jak to widzisz "agramer" ??
Re: Trajka moja -Argus
: 01 maja 2010, 22:52
autor: agramer1966
Żaden dramat ... wyślij mi numer tel na PW, zadzwonię.
Re: Trajka moja -Argus
: 04 maja 2010, 14:50
autor: Argus
No to jeszcze żebyś to PW sprawdzał

Re: Trajka moja -Argus
: 04 maja 2010, 20:18
autor: agramer1966
Sorko zadzwonię jutro po 18-toj.
Re: Trajka moja -Argus
: 12 maja 2010, 23:00
autor: Argus
Panowie jakie ET powinny mieć felgi żeby pasowały bez dystansów do zawieszenia garbowego
Re: Trajka moja -Argus
: 12 maja 2010, 23:06
autor: mały
Argus pisze:Panowie jakie ET powinny mieć felgi żeby pasowały bez dystansów do zawieszenia garbowego
pytaj garbusiarza 300 on wie wszystko na ten temat ja powiem że orginalne
ale tu masz i będą pasowały
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... ts_id=2204