



Maly nie podejmuj pochopnych decyzji. Z doswiadczenia z tymi gownianymi VW wiem, ze jak sie zrobi KLIK KLIK, to dostaja max 2 zawory. Obydwa wydechowe (najczesciej). Moze warto sie zabawic, zdjąc czopkę, zobaczyc, dwa zawory wstawic i uszczelke, skrecic i napierdalac dalej. Aha zapomnialem pytać, to gówno niemieckie jest na pasku? czy jak normalny czlowiek dali łańcuszek rozrzadu?mały pisze:Japierdolę gdzie ja w tych czasach znajdę taki dobry silnik?
jebancy.......mały pisze:Pasek.....
Luk, tak jak piszesz to rzadkość. Nam w ducato pasek pierdolnął (po 30 tys), niby dwa zawory, ale koszt i tak blisko 3 koła. Oczywiście robiliśmy sami, tylko głowica poszła do fachmana na Głogowską do naprawy i ustawienia zaworów.....Luksky pisze:Maly nie podejmuj pochopnych decyzji. Z doswiadczenia z tymi gownianymi VW wiem, ze jak sie zrobi KLIK KLIK, to dostaja max 2 zawory. Obydwa wydechowe (najczesciej). Moze warto sie zabawic, zdjąc czopkę, zobaczyc, dwa zawory wstawic i uszczelke, skrecic i napierdalac dalej. Aha zapomnialem pytać, to gówno niemieckie jest na pasku? czy jak normalny czlowiek dali łańcuszek rozrzadu?mały pisze:Japierdolę gdzie ja w tych czasach znajdę taki dobry silnik?
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość