





Jeśli chodzi Ci o tą "fasolkę" przy śrubie mocującej do dolnej półki, to jest właśnie regulacja wyprzedzenia koła i jednocześnie wysokości prześwitu. Ale niewiele się zmieni. Jest dobrze.junkers pisze:no i w pytke, podoba mi się Twoje podejście, a to podcięcie z boku to rodzaj regulacji całego zawieszenia?
Te zdięcia to takie zamierzenie jak u Tyciego żeby było coś widać ale żeby nikt nie skopiowałcustom pisze:Kowal wychodzi Ci ta traja bardzo ładnie, ale zdjęcia mógłbyś robić lepsze, bo nie widać czy masz bałagan w warsztacie.
nie ma o cowinda pisze:boję się że do zlotu nie zdążysz ..
Czyli opierdalałeś się i wolałeś patrzeć w monitorkowal pisze: Tak się bawiłem w tym samym czasie co wy
Kowal, no nie żartuj, byłeś dwie doby w pracy ????? Kurde, zgłoś to do Państwowej Inspekcji Pracy, tak nie może być !!!!kowal pisze:Ciężko było. Żałuję, że nie dotarłem na zlot![]()
.
Ale niestety pracować trzeba.
Mimo chęci przyjazdu zmuszony byłem pracować. Praca w systemie ciągłym zmusza czasami do rezygnacji z wielu przyjemności.
Jasne. Jutro na PW.Czarek-trike pisze:Kowal pamietasz o mnie ?
kowal pisze:Qwa![]()
Ten problem stoi na stole w moim warsztacie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości