ogólnie silnik maluszka mozna podkręcić do 40 km i lepiej ale to już jest rzeźba że masakra
żywotnoiść spoda o 70%
więc coś za coś...
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
to możesz zobaczyć w moim Avatarku co trajka robiła na 2 biegu.wojtas pisze:ja myślę że jak się zrobi konkretnie silnik od kompresora to też będzie fajnie latał.
wojtas pisze:ja mam zamiar zmienić podstawkę pod gażnik i skrobnąć koło zamachowe.Podobno ma być lepiej,chociaż na tych małych kółkach też fajnie przyśpiesza.
.... i to się nadaje do działu .... hmmmm.... Ulepszenia ?????Luksky pisze:wojtas pisze:ja mam zamiar zmienić podstawkę pod gażnik i skrobnąć koło zamachowe.Podobno ma być lepiej,chociaż na tych małych kółkach też fajnie przyśpiesza.
Koło zamachowe możesz zrobic do ok 1kg, ładnie wtedy wchodzi na obroty i jak nie zachowasz umiaru to bedziesz wentylatorem rozpierdalał alternatory i wentylatory, wiec pierwsze co to zakup wiatraka z lekkich stopów. Od tego zacznij. Po drugie - świece zapłonowe. Nie kupuj zachwalanej Iskry. Nie wiem kto to robi czy Polak czy Chińczyk, ale za ten produkt należałoby mu amputować piździsko wraz z dupskiem. Porzadne swieczki sobie kup, jakies NGK itp. Beda wieczne, polskie Iskry daja radę przez tydzien lub dwa. Teraz jezeli chcesz odpalac takl aby ludziska nie słyszeli dzwieku maluchowego rozrusznika, itp, to konieczna jest elektryczna pompa paliwa, bajer w sumie, ale przydaje sie, nie wytrzepiesz zima alternatora, latem także, pompa podaje paliwo cały czas, nie trzeba czekac az to mechaniczne gówno poda paliwo na zasadzie walenia konia pod stołem w kuchni. Kolejna rzecz to miedziana uszczelka pod głowicę. Wkładasz raz i masz spokoj. Następnie jeżeli masz luxne dwie stówki to konieczna będzie Breda - czyli tłumik lepszy od orgazmu, oczywiście bez homologacji (jebac system!) ale dźwiek i osiągi pomagają. Psami sie nie martw. Ahhh najwazniejsze - rurka emulsyjna do gaźnika! Porządna F28 bodajże, musze poszukac jaka mam aktualnie od 2 lat, jest wspaniała i kosztowała całe 11zł. Mysle co jeszcze.....
bandit pisze:Po zamontowaniu lekkiego koła zamachowego ładnie się będzie wkręcał na obroty, ale coś za coś. Podczas ruszania będziesz musiał dołożyć więcej gazu, bo moment obrotowy przy niskich obrotach jest mniejszy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość