Witam zgromadziłem graty więc pora zaczynać na razie zdjęcie poglądowe reszta za chwilę poproszę o wstępne opinie czas nagli opony się zestarzeją i nie będzie co spalić
20101012331.jpg
skrzynia na razie manual długi wał pod tiptronic na razie nie posiadam takowego póżniej zamienię.Silnik 4.0 v8 zawias przód wachacz tył na poduszkach nivo+amory i parę gadżetów ale to póżniej traja ma być na 3 osoby (1 ja i azjatka 2 syn i druga azjatka chyba dobrze liczę razem 3 pozdro bo chyba za dużo wypiłem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
Witam poproszę o słowa krytyki a nie same superlatywy opieprzyć trochę na zasadzie a czemu to bądż tamto zjebałeś a tak na poważnie dzięki za słowa otuchy z duszą na ramieniu robiłem część ramy pod sznurek a przy pomiarze laserem wypadło idealnie (cokolwiek to znaczy) adamnor zapraszam choćby jutro poznać pogadać -bezcenne a i wypić cóś można agramer ja zakochałem się już 2 lata temu jak miałem jeszcze koncept w myślach rury gięte pierwszy raz w życiu jakoś się udało ale gięcie to dopiero się zacznie dzięki Wiktor za uznanie ja osobiście jestem pod wrażeniem twoich dokonań chłodnica w jedynym słusznym miejscu ze względu na rozmiary -duży piec=duża chłodnica + wentylatory a i zastanawiam się nad puszczeniem czynnika chłodzącego do chłodnicy rurami z których jest zrobiona rama ale to na razie projekty wszystko okaże się w praniu jutro wstawie zdjęcia z dalszych prac a że jutro sobota to trza cosik wypić za wasze zdrowie pozdrowienia.
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
Jak patrzę na te wasze projekty z dużymi motorami to czuje się zawstydzony i chuj mnie strzela, że na kaszlaku zacząłem robić, może sprzedać graty z malca... Ładny ten silnik, ciekawe czy dało by rade założyć go na dupę pod skrzynie T3. Co z elektryką, na deszczu nie będzie szaleć i robić disco ?
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "
witam dziś słabe postępy robota jakoś nie szła zrobilem połowę górnej części ramy.Co do elektryki tego silnika to jest zabezpieczona fabrycznie jedynym słabym punktem jest sterownik silnika ale zamontuję go w oryginalnej obudowie z samochodu tak że powinno być git .Nie mam pojęcia czy skrzynia biegów z T3 wytrzyma koniki tego silnika mamy fachowców na tym forum co wiedze o VW mają w jednym palcu zapytaj a połączyć taki silnik ze skrzynią to na pewno dla Wiktora żaden problem w końcu ma czym Miedziane rury -ciekawy pomysł opisz Winda jak byś to widział? chłodnica z tyłu ze względu na rozmiary a jeżeli rury polerowane to jak zabezpieczyć żeby się nie utleniały pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dzięki Bogu za edycję ludzie uważali by mnie za karła :-) :-) ;-)
Skrzynie VW transportera su git do 200 KM, jeżeli się ma "lekka" nogę. Nie radze montować sprzęgło powyżej 200mm, bo to jest de facto ochrona, łatwiej jest wymienić sprzęgło od półosi jeżeli coś pójdę nie tak.
Uwaga: światełko na końcu tunelu jest wyłączone z powodu oszczędzania energii.
Bogdan7 pisze: jeżeli rury polerowane to jak zabezpieczyć żeby się nie utleniały pozdro
Miedziane?
a) nie zabezpieczać, po czasie pokryja sie patyną, patyna zabezpiecza przed dalszym utlenianiem, dzieki czemu rura nie przegnije na wylot za Twojego życia.
b) zabezpieczyć lakierem bezbarwnym
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem. T F F T