Rob zawieha do śrutowania + proszek i będzie jak nówka. Co do pieca to fakt że ciężkawy ale ładny, zbiorniczek wyrównawczy masz z golfa...
Co do niskich gaźników to zestaw z motocykla np. z super magny, magny C, VFR, tam jest V4 więc dołożysz jeszcze 2 gaźniki i jest rakieta zestroić to mogą w serwisie moto
Mam znajomego co do 125p dał 1,6 z mirafiori+gaźniki z moto - tyle że to rzędówka. Furka ładnie lata a na ustawianie gaźników tak jak pisałem jeździ na serwis moto. Gaźniki są sprzężone ze sobą więc filozofii nie ma.
Musisz dorobić króćce ale częściowo na połączeniu gumowym, eliminacja drgań.
Gaźniki podciśnieniowe (z dwoma przepustnicami) lepiej zasilają silnik od gaźnika z jedna przepustnicą. W gaźnikach podciśnieniowych nie wystąpi sytuacja pełnego otwarcia przelotu przy niskich obrotach co skutkuje często zgaśnięciem silnika lub w najlepszym wypadku jego "zasłabnięciem". A to zjawisko wystąpi w gaźniku z jedna przepustnicą.
Budowa Trajki jest jak film pt. " Niekończąca się opowieść "