Karoserie Laminat Produkcja Porady

Tutaj reklamujemy swoje usługi, godne polecenia warsztaty oraz piętnujemy badziewie i zdzierców.
ODPOWIEDZ
ROBSON

Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: ROBSON »

Wykonuję karoserie do trajków. Rewaco model HS4 , RF1, Gdyby komuś spodobały się pojazdy których zdjęcia znajdziecie na mojej stronie www.formy-polska.pl lub rewaco.de i chcielibyście swoje zabawki ubrać w moje produkty - no problem, zapraszam.
Pozdrawiam Wszystkich zwolenników hibernacji
slawek99
Posty: 397
Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: slawek99 »

ROBSON , świetnie sie reklamujesz w kolejnych tematach, ale czy czytasz swoje posty czy tlko je zakładasz :?: :?:
http://e-trike.pl/forum/karoserie-trike ... t1696.html
"Szybkie pytanie , w obecnej sytuacji ile byś skasowal mnię za koroserię kompletną do RF1 taka jak masz na stronie www, możesz pisać na pw"
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
Tyci
Posty: 1151
Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: Tyci »

Znając życie i ceny surowca trzeba będzie położyć ze 4 tysiaki....i to tak z palcem w bucie :D
Najbardziej cenie ludzi ,dla których słowo ma większą wartość od pieniądza !
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: Luksky »

tyci-pn pisze:Znając życie i ceny surowca trzeba będzie położyć ze 4 tysiaki....i to tak z palcem w bucie :D


mowisz ze cena sie zamknie w 1000eu?
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Tyci
Posty: 1151
Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: Tyci »

Podejrzewam LUK ,że 1000eu nie wystarczy.
Najbardziej cenie ludzi ,dla których słowo ma większą wartość od pieniądza !
Tyci
Posty: 1151
Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: Tyci »

Za stary model karoserii Rewaco wołają 1200 PLN i jest on wykonany na kiepskim kopycie.
Poza tym skorupa jest bardzo cienka ma max.3mm. grubości w orginale ma ok 5-6mm
Nie wiem co oferuje ROBSON bo nie widziałem jego wyrobów na żywo. Jednakże przeglądając jego strone interntową zauwazyłem ,że podchodzi do tematu profesjonalnie.(I żeby było jasne nie znam ROBSONA i nigdy sie nie spotkaliśmy w realu.Piszę to co mi podpowiada moja wiedza na ten temat-laminaty poliestrowe- I daje Wam słowo ,że wobec nikogo nie używam wazeliny!)
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2010, 23:14 przez Tyci, łącznie zmieniany 1 raz.
Najbardziej cenie ludzi ,dla których słowo ma większą wartość od pieniądza !
slawek99
Posty: 397
Rejestracja: 08 lis 2009, 23:24
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: slawek99 »

Grubość skorupy to nie problem, zawsze we własnym zakresie- czytaj tanio- można dołożyć kilka warstw materiału od wewnętrznej strony i dodatkowe uchwyty lub wzmocnienia dokleić
W żyłach trzeba mieć benzynę a w głowie olej.
Tyci
Posty: 1151
Rejestracja: 12 kwie 2009, 18:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: Tyci »

slawek99 pisze:Grubość skorupy to nie problem, zawsze we własnym zakresie- czytaj tanio- można dołożyć kilka warstw materiału od wewnętrznej strony i dodatkowe uchwyty lub wzmocnienia dokleić
Tak wszystko można ! ale nie ma jak klejone za jednym podejściem. Większa wytrzymałość laminatu.
Karoseria Rewaco RF1 jest zrobiona pod konkretną rame tej Trajki. Wejdź na strone :
http://www.rewaco.com/en/rf1.aspx znajdziesz tam do pobrania "Bauplan" w pdf-ie. i wszystko będzie jasne.
Nadwozie REWACO do ram z silnikiem Garba można było jakoś dopasować w przypadku modelu RF! może być problem.
Najbardziej cenie ludzi ,dla których słowo ma większą wartość od pieniądza !
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: Luksky »

Nasza Świętojebliwość Budyń :) ma jakis model ktorejs z tych trajek, u niego ta karoseria jest naprawde gruba i kurewsko wytrzymała.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
ROBSON

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: ROBSON »

Witajcie wszyscy w temacie RF1.
Postaram się odpowiedzieć na kilka pytań. Nowa karoska kosztuje około 1000 euro, ale mam kilka sztuk reklamacyjnych, zostały wymienione na nowe i mogę je oddac po 2500 zł. Taki jest koszt materiału , roboczogodzin zakładu itp. Napewno mam ich 4, ale mogę załatwić więcej.
Drubość kompozytu ( laminatu) nie jest jednakowa na całej karoserii, nie ma takiej potrzeby by pchać materiał i dodawać masy. Tak jak mówicie , karosa RF1 jest bardzo dopasowana do ramy i zakrywa silnik w całości. Jeśli komuś zabraknie miejsca, może zredukować dość pokażny bagażnik który wisi na trawersie za osią. Ingerencja w zewnętrzne poszycie raczej niewskazana, bo łatwo spaprać idee designera który cały tył oparł na wizji jakiegoś super sportowego auta z lat 60.
Poza tym występują tam dwie pokrywy, jedna to rewizja zilnika, druga przykrywa tą pierwszą i bagażnik. gdy zaczniemy wycinać poszycie karosa straci sztywność i klapy nie będą pasowały.
Sorki za zwłokę w odpowiedziach ale ja ledwo umiem pisać na PC.
ROBSON

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: ROBSON »

tyci-pn pisze:
slawek99 pisze:Grubość skorupy to nie problem, zawsze we własnym zakresie- czytaj tanio- można dołożyć kilka warstw materiału od wewnętrznej strony i dodatkowe uchwyty lub wzmocnienia dokleić
Tak wszystko można ! ale nie ma jak klejone za jednym podejściem. Większa wytrzymałość laminatu.
Karoseria Rewaco RF1 jest zrobiona pod konkretną rame tej Trajki. Wejdź na strone :
http://www.rewaco.com/en/rf1.aspx znajdziesz tam do pobrania "Bauplan" w pdf-ie. i wszystko będzie jasne.
Nadwozie REWACO do ram z silnikiem Garba można było jakoś dopasować w przypadku modelu RF! może być problem.
Można ,jak mówisz laminować za jednym podejściem, ale należy pamiętać, że gdy zrobisz zbyt gruby laminat "na raz" wystąpią tak mocne skurcze ,które mogą powichrować cały element.
Przy wklejaniu obcych np. stalowych elementów do wyrobu z kompozytu, trzeba pamiętać o zastosowaniu przekładki w celu uniknięcia "wciągnięć" i odkształceń na powierzchni. Dobrym materiałem jest coremate( koremat) Drogie ścierwo, ale dobre. To porada dla tych którzy planują mieć karosę nie lakierowaną, tylko żelkotową. Można zaoszczędzić na lakierowaniu i mieć grubszą i trwalszą powłokę niż autolakier.
Awatar użytkownika
budyn
Posty: 777
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:46
Krótki opis: Maczeta !
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: budyn »

Luksky pisze:Nasza Świętojebliwość Budyń :) ma jakis model ktorejs z tych trajek, u niego ta karoseria jest naprawde gruba i kurewsko wytrzymała.
Moj model ; FECHT MF1 produkcja wychodziła bez albo z zablokowanym 1szym biegiem coby na koło nieszła i tiv nie zabrali a karoseria było widać co potrfi w 2009 zlot u Marynarza albo 2010 rok i zero ubytków-pęknięć itd a jazda była i z kolegami na błotnikach + czasami kolezanki tez dodatkowo na błotnikach .Dopiero potem powstało Rewco itd
Bay
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: Luksky »

czyli to jakis starszy model tak? Jak mam byc szczery to piękniejszy niz te nowe plastiksy ze światłami produkcji chińskiej.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7998
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: custom »

Ciekaw jestem jak to jest ? Nie to że bym miał coś przeciw karoserii plastikowej , ale ciekawi mnie czy większość woli plastik
czy metal ?
Omne Trinum Perfectum.
Awatar użytkownika
mały
Posty: 3047
Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
Krótki opis: P/G.
Lokalizacja: WSCHOWA
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: mały »

metal stanwczo
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: Luksky »

Moja opinia:

- nienawidze plastiku,
- nienawidzę szpachli.....wole mieć widoczne spawy niż szpachle!

Nowoczesne fabryczne trajki (za wyjątkiem Chetaah i Phoenix) wyglądaja jak chińskie zabawki w sklepach "wszystko po 5zł", a światła, ktore gdzies tutaj były na foto, pochodza od jakiegos obrońcy krzyża, ktory je zapierdolił na odpuście. Wszechobecny plastik psuje dobry smak i wyglada makabrycznie, za plastik, ktory jest pochromowany powinni producentom amputowac dupy.
Szczyt plastiksu ogladałem rok temu tutaj http://trajkersi.pl/storage/photo_galle ... 0044_l.JPG

żęby nie było, że jestem totalnie anty. Ostatnia udana moim zdaniem to ta:
http://trajkersi.pl/storage/photo_galle ... 0056_l.JPG Podobała mi sie juz rok temu, poza tym karoseria jest naprawde pancerna, nie jak w tym plastikowym trabancie powyżej.
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: Wiktor »

a mi sie nie podoba
gowniana rama zakryta brokatowanym scierwem.
I silnik od motopompy
A tfu..... kurwa
idą zmiany
Awatar użytkownika
winda
Secretary
Secretary
Posty: 14850
Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: winda »

pewnie podoba ci się ta blądyna w tle.albo ten Stasio
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
Awatar użytkownika
Wiktor
Posty: 7580
Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: Wiktor »

zgadles winda.
budyn nie obraz sie ale te revaco sa poprostu obrzydliwe.
idą zmiany
Awatar użytkownika
custom
Member
Member
Posty: 7998
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
Krótki opis: TRAJKERS
Lokalizacja: Parzymiechy
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: custom »

Wychodzi na to że metal górą , to dobrze :D
bo karosa z metalu jest o wiele tańsza .
Omne Trinum Perfectum.
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: Luksky »

custom pisze:Wychodzi na to że metal górą , to dobrze :D
bo karosa z metalu jest o wiele tańsza .
Metal to metal. przede wszystkim wytrzymałość, mozliwosc obrobki itp..... Poza tym wygląd, wygląd...
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
budyn
Posty: 777
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:46
Krótki opis: Maczeta !
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: budyn »

Wiktor pisze:zgadles winda.
budyn nie obraz sie ale te revaco sa poprostu obrzydliwe.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Bay
Luksky
Posty: 16265
Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
Lokalizacja: Święciechowa
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: Luksky »

traja jak traja, ale samiczke zaliczamy
T F F T
A C A B
"...nie każdy facet z widłami, to Posejdon..."
Awatar użytkownika
budyn
Posty: 777
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:46
Krótki opis: Maczeta !
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Re: Karoserie Laminat Produkcja Porady

Post autor: budyn »

Zwróć uwage na nazwe to nie zadne rewako samiczka jest pewnie juz na emeryturze


Ostatnio przesunięty w górę 16 sie 2018, 22:45 przez: Anonymous.
Bay
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość