Witam
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 mar 2010, 21:41
- Krótki opis: Jestem jaki jestem i nie chce być inny:P
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: Witam
plany są dwa bo w sumie mam kompletnego malucha do pocięcia i chciałem złożyć trajke na wzór maszyny Kowala czyli na sztywnym tyle...
ale z kolei mnie bardziej kręci złożenie trajki z silnikiem z przodu i tutaj też mam (no prawie mam bo to kwestia odpowiedniego odstępnego w postaci kilku 0,7) dawce w postaci poloneza rovera 1.4 mpi 103km
też na sztywnej dupie z długim przodem na wahaczu...
wiec bardzo możliwe ze jak wreszcie będę miał kasę na rurki to powstana 2 maszynki
( chce zacząć na spokojnie od stycznia
i jak narazie kompletuje warsztat i musze złożyć jakąś wiate bo nie mam obecnie gdzie grzebać...
wiekszość elementów chce wykonać sam lub na zlecenie i napewno nie chce chromów ani polerki
bardziej pojde w aerograf
i czekam na wasze zdanie na czym lepiej składać albo która pierwsza:D
ale z kolei mnie bardziej kręci złożenie trajki z silnikiem z przodu i tutaj też mam (no prawie mam bo to kwestia odpowiedniego odstępnego w postaci kilku 0,7) dawce w postaci poloneza rovera 1.4 mpi 103km
też na sztywnej dupie z długim przodem na wahaczu...
wiec bardzo możliwe ze jak wreszcie będę miał kasę na rurki to powstana 2 maszynki
( chce zacząć na spokojnie od stycznia
i jak narazie kompletuje warsztat i musze złożyć jakąś wiate bo nie mam obecnie gdzie grzebać...
wiekszość elementów chce wykonać sam lub na zlecenie i napewno nie chce chromów ani polerki
bardziej pojde w aerograf
i czekam na wasze zdanie na czym lepiej składać albo która pierwsza:D
- winda
- Secretary
- Posty: 14847
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Witam
na roverze to bedzie pierwsza.silnik raczej zwarty.myslę ze bedzie ciekawie.ja bym zaczął od rovera.most trochę paskudny .może pomyśl o innym moście
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- custom
- Member
- Posty: 7998
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Witam
Witam i cieszę się , że chcesz zrobić w większości wszystko samemu ( więcej takich potrzeba )
w ten sposób jest szansa , że powstaną piękne , niepowtarzalne maszyny .
w ten sposób jest szansa , że powstaną piękne , niepowtarzalne maszyny .
Omne Trinum Perfectum.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 mar 2010, 21:41
- Krótki opis: Jestem jaki jestem i nie chce być inny:P
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: Witam
akurat jestem taki że wole zrobić sam niż kupić gotowe nawet jeśli samoróbka bedzie mnie kosztować 5x tyle co gotowiec
bo wiem ze to bedzie moje które zrobiłem sam ze sam przelałem nad tym pot krew i browar
a jak z czymś nie dam rady to bede szukał pomocy u ludzi którzy robią graty na zamówienie:)
bo wiem ze to bedzie moje które zrobiłem sam ze sam przelałem nad tym pot krew i browar
a jak z czymś nie dam rady to bede szukał pomocy u ludzi którzy robią graty na zamówienie:)
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4913
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Witam
radziecki spróbuj zbudować jedną jeżdżącą i zarejestruj ją, jak zaczniesz obie to nie wróżę szybkiego końca
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 mar 2010, 21:41
- Krótki opis: Jestem jaki jestem i nie chce być inny:P
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: Witam
dokładnie Wiktor ładnie się w komponuje zwłaszcza po piaskowaniu i wymalowaniu
mam pytanie jaki radzicie przodek do takiej trajki ?? bo mi osobiście ostatnio spodobał się klasyczny trapez z rurek z podwójnym amorem z motonga bo pierwotny plan na wahacz jakoś przestał mi się podobać niewiem czemu
mam pytanie jaki radzicie przodek do takiej trajki ?? bo mi osobiście ostatnio spodobał się klasyczny trapez z rurek z podwójnym amorem z motonga bo pierwotny plan na wahacz jakoś przestał mi się podobać niewiem czemu
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- dark
- Member
- Posty: 5280
- Rejestracja: 14 mar 2010, 22:54
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Witam
W silnikach 1,4 za duża moc do wytrzymałości.Wiktor pisze:tu sie niezgodzedark pisze:Most poldka to najsłabszy punkt przy silniku 1,4
skoro ma byc sztywna to ieknie sie wkomponuje w rame
Jazda na motocyklu to najfajniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ...
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4913
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Witam
Fakt, ogolnie poldkowy most ciezko zajechac, ale przechodzony szumi cholernie i to moze przeszkadzac, bankowo psy na kazdej wsi nie dadza ci spokoju
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Witam
Można go zagłuszyć wydechem i po kłopocie.junkers pisze:Fakt, ogolnie poldkowy most ciezko zajechac, ale przechodzony szumi cholernie i to moze przeszkadzac, bankowo psy na kazdej wsi nie dadza ci spokoju
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
Re: Witam
albo wpieprzyć trociny do środka i też cicho lataSulkyrider pisze:Można go zagłuszyć wydechem i po kłopocie.junkers pisze:Fakt, ogolnie poldkowy most ciezko zajechac, ale przechodzony szumi cholernie i to moze przeszkadzac, bankowo psy na kazdej wsi nie dadza ci spokoju
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 mar 2010, 21:41
- Krótki opis: Jestem jaki jestem i nie chce być inny:P
- Lokalizacja: Złotoryja
- Kontakt:
Re: Witam
prace chwilowo stoją z powodu braku stałej pracy..gdy tylko ruszą będzie fotostory i masa pytań zapewne co i jak
ale ogólnie to silnik skrzynia i most są już u mnie za kilka dni wytargam kompletna elektrykę silnika
i rozkminiam sprawę wybieraka biegów bo jak wiecie w poldowej skrzyni wybierak jest w tylnej części i steruje biegami bezpośrednio...
a co do mostu to Sulky ma racje wolny wydech i po kłopocie a co do wytrzymałości
...miałem takiego poloneza i wszyscy mówili że most się wysypie że będzie wył huczał i pierdział jak stara kurwa
ale jeśli ma się odrobinę rozsądku tzn nie pali gum na każdej krzyżówce to wytrzymuje spokojnie w polonezie który waży około 1300kg bodajże to dlaczego w sporo lżejszej trajce ma nie podołać
nawet jeśli będzie czasami zdrowo skatowany a że huczy...heh w aucie było radio
w trajce wystarczy wolny wydech
ale ogólnie to silnik skrzynia i most są już u mnie za kilka dni wytargam kompletna elektrykę silnika
i rozkminiam sprawę wybieraka biegów bo jak wiecie w poldowej skrzyni wybierak jest w tylnej części i steruje biegami bezpośrednio...
a co do mostu to Sulky ma racje wolny wydech i po kłopocie a co do wytrzymałości
...miałem takiego poloneza i wszyscy mówili że most się wysypie że będzie wył huczał i pierdział jak stara kurwa
ale jeśli ma się odrobinę rozsądku tzn nie pali gum na każdej krzyżówce to wytrzymuje spokojnie w polonezie który waży około 1300kg bodajże to dlaczego w sporo lżejszej trajce ma nie podołać
nawet jeśli będzie czasami zdrowo skatowany a że huczy...heh w aucie było radio
w trajce wystarczy wolny wydech
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości