w mojej traji mam silnik z ogórka 1600cm z 1973roku . Po przesiedzeniu na internecie z 3 godzin nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na temat luzu zaworowego dla ww. silnika . Znalazłem takie odpowiedzi :
0,05 (powtarzało się kilkakrotnie)
0,1
0,12
0,15 (powtarzało się kilkakrotnie)
jakieś sugestie ?? bo sam już nie wiem .....
trikegliwice pisze:w mojej traji mam silnik z ogórka 1600cm z 1973roku . Po przesiedzeniu na internecie z 3 godzin nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na temat luzu zaworowego dla ww. silnika . Znalazłem takie odpowiedzi :
0,05 (powtarzało się kilkakrotnie)
0,1
0,12
0,15 (powtarzało się kilkakrotnie)
jakieś sugestie ?? bo sam już nie wiem .....
0,05 mm ssacy
0,15mm wydechowy
?
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
trikegliwice pisze:z tego co wiem to obydwa (ssący i wydech) takie same mają być , tylko teraz jaki to ma być luz ..... bo w różnych pojemnościach były rożne...
Nie spotkalem sie z czyms takim.zawsze wydechowy ma wiekszy luz ze wzgledu na wieksza temperature pracy a co za tym idzie wydluzenie trzonka zaworu.
Żądasz mądrej odpowiedzi, musisz również mądrze pytać.
silniki garba nie są do końca normalne , więc róznie to może być , nie chce też zgadywać ... dlatego zapytałem bo moze ktoś miał z takim silnikiem do czynienia ...
ok ma być 0,15 na obydwu
udało mi się ściągnąć serwisówke haynes'a do transportera T2 1600cm all models 1968-1976 i napisali że na zimnym 0,15 obydwa
także temat zamknięty