Dzisiaj zacząłem się brać za cały tył. Wyciągnąłem skrzynkę i nie wiem co dalej. Mam pytania.
Po pierwsze: Czy z tyłu pod silnik robi się jakieś uchwyty ? Chyba nie utrzyma się na samym bloku skrzynki co nie ?
Po drugie: Nie wiem które elementy mostu mogę wyciąć żeby jakoś to wyglądało, ale żeby zostało miejsce do przyspawania rur na przednią część ramy. I przy okazji: Do których miejsc przy moście mocujecie/spawacie rury na przednią ramę ?
Od razu zapytam jak ściągnąć elementy z osłony półosi żeby ściągnąć starą i założyć nową gumę na półoś ??? Próbowałem zbijać tą tuleję z uchwytem na wahacz, ale coś nie schodzi...
Z góry dzięki Wrzuciłem kilka zdjęć:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dzisiaj zacząłem się brać za cały tył. Wyciągnąłem skrzynkę i nie wiem co dalej. Mam pytania.
Po pierwsze: Czy z tyłu pod silnik robi się jakieś uchwyty ? Chyba nie utrzyma się na samym bloku skrzynki co nie ?
nie tylko 4 sruby - nic wiecej
Po drugie: Nie wiem które elementy mostu mogę wyciąć żeby jakoś to wyglądało, ale żeby zostało miejsce do przyspawania rur na przednią część ramy. I przy okazji: Do których miejsc przy moście mocujecie/spawacie rury na przednią ramę ?
- zaznaczone na rys
Od razu zapytam jak ściągnąć elementy z osłony półosi żeby ściągnąć starą i założyć nową gumę na półoś ??? Próbowałem zbijać tą tuleję z uchwytem na wahacz, ale coś nie schodzi...
rozerwac jak na rys zalozyc nowe np od skody pasuja
pozdr rob
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
A więc uciąłem te wstrętne blachy i pomalowałem most.
Rob_trkie. prosiłbym cię o podanie wymiarów rur twojej ramy którą widać na zdjęciu które dodałeś. Chodzi mi od mostu do zagięcia dolnych rur i od mostu do spawu górnych rur i od spawu do góry tej górnej rury. Z góry dzięki
Jak na razie taka koncepcja najbardziej by mi odpowiadała. A pod jaki przód jest ta rama ? Masz zamiar zaadoptować główkę od jakiegoś motocykla ?
A jeszcze jedno: Rury które wpuszczacie w most spawane są tylko na wylocie z mostu co nie ? U mnie jak i zapewne u was pasuje rura 48 mm średnicy. A grubość ścianki ? Standardowa ? Czy jakaś specjalna ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
marek_ghost pisze:A więc uciąłem te wstrętne blachy i pomalowałem most.
Rob_trkie. prosiłbym cię o podanie wymiarów rur twojej ramy którą widać na zdjęciu które dodałeś. Chodzi mi od mostu do zagięcia dolnych rur i od mostu do spawu górnych rur i od spawu do góry tej górnej rury. Z góry dzięki
Jak na razie taka koncepcja najbardziej by mi odpowiadała. A pod jaki przód jest ta rama ? Masz zamiar zaadoptować główkę od jakiegoś motocykla ?
A jeszcze jedno: Rury które wpuszczacie w most spawane są tylko na wylocie z mostu co nie ? U mnie jak i zapewne u was pasuje rura 48 mm średnicy. A grubość ścianki ? Standardowa ? Czy jakaś specjalna ?
hmmmmmmmmm chyba kiedyś Custom-owi wysylalem - Custom masz jeszcze to zdjecie z wymiarami ?
Chłopaki, jak to jest ? Jak wpuszczę rurkę w dolną część ramy od garba to rura skierowana jest do środka. Czyli jak włożę drugą rurę to skrzyżują mi się.
Wyginacie je na zewnątrz zaraz na wylocie z ramy od garba ?
Mam wątpliwości co do wahaczy. Zastanawia mnie czy nie lepiej byłoby przestawić wahacze o jeden ząbek na wieloklinie w górę. Wtedy byłaby potrzebna mniejsza siła żeby ugiąć zawieszenie. W końcu trajka waży trochę mniej niż garbus, zgadza się ?
A nie chcę żeby bez pasażera w mojej maszynie koła schodziły się dołem do środka...
nic nie ruszaj - nie warto - jak postawisz na kołach - bedzie stała jak Liaz podczas jazdy bez ładunku
Ruszysz - sama się wypoziomuje - a siła "ugięcia" jest spoko w sam raz nawet bez garbatej budy Jak zrobisz za miekko bedzie "siedziała" z podwiniętymi kołami
przetestowane wiec nie ma sensu sie narabiac - załuż nowe gumy, popielniczki i amory i na bank bedzie ok
W takim razie zostawiam jak jest. Już całość skręcona oprócz amorów, ale wszystko jest spoko. Amory działają, nie ciekną, gumy też ładnie wyglądają. Jutro wrzucę kilka zdjęć tego co już mi się udało zrobić. Zaczynam robić ramę
A właśnie, wyleciało by mi z głowy. Czym szlifujecie rury żeby pospawać jedną do drugiej pod kątem 90 stopni Chodzi mi o te zaokrąglenia aby ładnie do siebie przylegały na łączeniu.
marek_ghost pisze:W takim razie zostawiam jak jest. Już całość skręcona oprócz amorów, ale wszystko jest spoko. Amory działają, nie ciekną, gumy też ładnie wyglądają. Jutro wrzucę kilka zdjęć tego co już mi się udało zrobić. Zaczynam robić ramę
A właśnie, wyleciało by mi z głowy. Czym szlifujecie rury żeby pospawać jedną do drugiej pod kątem 90 stopni Chodzi mi o te zaokrąglenia aby ładnie do siebie przylegały na łączeniu.
najlepiej to na frezarce otwornica obrobic - ja nie miałem takiej możliwości - bosch i do przodu
marek_ghost pisze:W takim razie zostawiam jak jest. Już całość skręcona oprócz amorów, ale wszystko jest spoko. Amory działają, nie ciekną, gumy też ładnie wyglądają. Jutro wrzucę kilka zdjęć tego co już mi się udało zrobić. Zaczynam robić ramę
A właśnie, wyleciało by mi z głowy. Czym szlifujecie rury żeby pospawać jedną do drugiej pod kątem 90 stopni Chodzi mi o te zaokrąglenia aby ładnie do siebie przylegały na łączeniu.
najlepiej to na frezarce otwornica obrobic - ja nie miałem takiej możliwości - bosch i do przodu
jak każdy prawie,wczoraj walczyłem aż do godziny policyjnej przy mojej ramie i tylko kantówka