Czarek-trike pisze: ↑28 mar 2021, 14:42
Nie śpiesz się za dwa lata będzie dekada jak rozpocząłeś temat budowy Swoją drogą..widzę, że w lipcu bieżącego roku Zetor będzie miał okrągłą 10 rocznicę rozpoczęcia tematu bodowy swojej trajki
A pro po rocznic, Czaruś, niedługo będzie 2 rocznica jak się żegnałeś z forum.
Dziś wyjebalem trajke z garażu na trawnik. Może jak przemyśli swoje chujowe zachowanie i brak chęci do współpracy to zacznie współpracować...
Ja mam już dość.
Gregor, druga już wjechała sonda efektu zmiany brak. Napięcie na niej się zmienia.
To jest grubszy temat że sterowaniem silnikiem.
W ciągu miesiąca będę mieć listwę wtryskową, sondę, przeplywke, wiązke silnika, komputer z auta którego silnik działa prawidłowo. Problem pewnie będzie z immo.
Problem w tym ogólnie że miałem kompa od 1.8 automata z zewnętrznym modułem zapłonowym i że starą wiązka silnika 92 rocznik łącząca z wiązka auta/trajki na 3 owalnych wtyczkach.. W ramach porządku z kablami zapakowałem wiązkę nowszego typu ma jednej kwadratowej wtyczce. Komputer kupiłem od takiego samego silnika bez automata (moduł zapłonowy Edis4 w kompie) lecz z immo którego nie można wywalić. Mam jeszcze kompa od 1.6 manuala z pierwszej wersji trajki która jeździła i go zapakowałem i teraz pojawił się problem z nieprzepalaniem paliwa.
Kompy są na allegro kilka typów, oznaczeń. Kolega elektromechanik którynie wspiera sprawdził oznaczenia i kiepsko z wypięciem immo. Silnik stał 6 lat mogły wtryski zapiec się. Poczekam na dawce. Wówczas 3 rozwiązania. 1 zarobienie wiązki od automata pod nową wtyczkę i odpalenie na kompie z automata. 2. Przełożenie kompa od dawcy i dolozenie okablowania do pestki immo z kluczykiem. 3. Próba wywalenia immo. 3.1 w 1.6 wystarczyło wylutowac jakieś gówno i zrobić mostek, w obecnym 1.8 co kupiłem kompa już nie ma tej opcji i przechodzimy do wariantu 3.2 czyli Katownik ma pomysł, ale trza poczekać.
Można jeszcze zrobić czytanie błędów...ale żeby to zrobić trza dołożyć "złącze diagnostyczne" trzy kabelki z kompa wyciągnąć podłączyć Doodle z opornikiem pod 12v i patrzeć ile razy błyśnie dioda aby odczytać kody błędów...podejrzewam że jak to zrobię to tylko będzie trza odpalić jakąś techniawke z głośników, bo efekty świetlne będą zapewnione..
Dziś przywiozłem zestaw startowy z tego auta gdzie silnik działał prawidłowo. Wymieniłem listwę wtryskową, sondę lambda, przeplywke i silnik jak dymił tak dymi. Na szczęście sterownik silnika też od 1.8 ma możliwość wypięcia immo. Obstawiam z kolegą elektromechanikiem że tu jest problem. Po niedzieli będę mieć kompa bez immo, to kolejna próba.
Siedzenie i oparcie zostało już opiankowane. Lekka korekta i w przyszłym tygodniu pokrowiec. Zbiornik pomalowany z zewnętrz, jutro wlewka tego tapaxu czy jak to się zwie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.