Pokonywanie zakrętów
- Wojcieszek
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 lis 2018, 22:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Pokonywanie zakrętów
Dwa lata jeździłem na trajce SAM. Obecnie po zakupie trajki Honda Gold Wing mam wątpliwości w zakresie prędkości pokonywania zakrętów. Poprzednia trajka miała szerokość tyłu 185 cm i ciężar (silnik) z tyłu. Honda ma silnik z przodu i szerokość 150 cm. Moje wątpliwości wzbudziła uwaga producenta trajek w USA Lehmana, że podczas ostrego pokonywania zakrętów może nastąpić oderwanie koła aż do wywrócenia w skrajnych przypadkach.
Proszę posiadaczy trajek na bazie motocykla typu Lehman ( Honda Gold Wing, Honda Walkiria, Harley Davidson, Kawasaki itp.) o ewentualne uwag, spostrzeżenia, na ten temat (głównie prędkości).
Proszę posiadaczy trajek na bazie motocykla typu Lehman ( Honda Gold Wing, Honda Walkiria, Harley Davidson, Kawasaki itp.) o ewentualne uwag, spostrzeżenia, na ten temat (głównie prędkości).
- krobia
- Posty: 3512
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: Pokonywanie zakrętów
Najlepsza zasada: metoda prób i błedow stopniowo zwiększa prędkość, jak będziesz się wywracał spójrz na licznik i więcej tej prędkości nie przekraczaj
- bandit
- Posty: 3715
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Re: Pokonywanie zakrętów
Wysoko usytuowany środek ciężkości się kłania. Trajami na bazie fabrycznych motocykli to se nie polatasz po winklach. Królem prostej to tak.
-
- Posty: 9330
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: FTW
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Pokonywanie zakrętów
To raz..a dwa,że wąziutko w tym gold wingu . To też jest ważne..jak kółka z tyłu szerzej rozstawione to pewniej w zakręt wchodzi.bandit pisze:Wysoko usytuowany środek ciężkości się kłania. (..).
Jak w dizelkowej został usunięty ''patent z dystansami'' i trochę jej się zwężyło to też gorzej w zakręty wchodziła.
Dlatego mam radochę z trajki nr2 ...zakręty biere tak +20 km/h więcej niż znak pokazuje ..i to jedną ręką
No cóż panie kolego właścicielu goldasa na 3 kołach trzeba się przyzwyczaić i nie marudzić.. zawsze mogłeś sobie kupić zaprzęg..tam jest dopiero jazda... zakręty w lewo pokonujesz inaczej niż w prawo
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
- Rob_trike
- President
- Posty: 10973
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
Re: Pokonywanie zakrętów
musisz uważać
tego typu konstrukcje nie są przystosowane do szybkiej jazdy po winklach Fizyki się nie oszukasz
Zawsze miej "zapas" aby w przypadku czegoś niespodziewanego na lub tuż za zakrętem móc wykonać manewr ...
Opisac to trudno - nie miałem nigdy "seryjnej" motocyklowej traji
Miałem trzy sam-y- każda inaczej się zachowywała na zakrętach
Podobno buduje się trajki ładne lub te co zapierdalają jak gokard
Moja fajnie jeździ i na prostej i na zakrętach - niestety w terenie ( na polu zlotowym) nie poszaleję
Im szerzej i niżej tym lepiej
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=18r2j7C1zqU&t=137s[/youtube]
p.s. kurwa Adaś - przypomniało mi się że miałem zmierzyć prześwit Przepraszam ale zapomniałem - postaram się jutro odpisać moja wina
tego typu konstrukcje nie są przystosowane do szybkiej jazdy po winklach Fizyki się nie oszukasz
Zawsze miej "zapas" aby w przypadku czegoś niespodziewanego na lub tuż za zakrętem móc wykonać manewr ...
Opisac to trudno - nie miałem nigdy "seryjnej" motocyklowej traji
Miałem trzy sam-y- każda inaczej się zachowywała na zakrętach
Podobno buduje się trajki ładne lub te co zapierdalają jak gokard
Moja fajnie jeździ i na prostej i na zakrętach - niestety w terenie ( na polu zlotowym) nie poszaleję
Im szerzej i niżej tym lepiej
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=18r2j7C1zqU&t=137s[/youtube]
p.s. kurwa Adaś - przypomniało mi się że miałem zmierzyć prześwit Przepraszam ale zapomniałem - postaram się jutro odpisać moja wina
Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg.
- Lipa
- Posty: 1747
- Rejestracja: 24 lut 2009, 01:22
- Krótki opis: <> POTWORNY GARAŻ <>
- Lokalizacja: Lubicz Dolny
- Kontakt:
Re: Pokonywanie zakrętów
w 1.5 nie masz mechanizmu różnicowego.. dopiero 1.8 jeździ normalnie.
Czasem spotykasz ludzi, którzy pędzą przed siebie na zabój, złamanie karku.... czasem tak trudno ich kurwa wyprzedzić !!!
- GREGOR
- Posty: 5839
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Pokonywanie zakrętów
Miałem okazję jechać takim goldasem jako pasażer, nigdy więcej, czułem się jak marionetka obsługiwana przez nerwową osobę, największą wadą jest jej szerokość i zależne zawieszenie tylne, masakra.
Tak że uważaj na zakrętach, ja swoją poprzednią musiałem uważać żeby nie przesadzić, a tą od Grzesia zapierdalam nawet Walery to zauważył w Beskidach
Tak że uważaj na zakrętach, ja swoją poprzednią musiałem uważać żeby nie przesadzić, a tą od Grzesia zapierdalam nawet Walery to zauważył w Beskidach
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- custom
- Member
- Posty: 8048
- Rejestracja: 11 paź 2009, 18:00
- Krótki opis: TRAJKERS
- Lokalizacja: Parzymiechy
- Kontakt:
Re: Pokonywanie zakrętów
Fajny filmik Robert. Gościu nieźle przeżywa , jesteś mocarz .Rob_trike pisze:musisz uważać
tego typu konstrukcje nie są przystosowane do szybkiej jazdy po winklach Fizyki się nie oszukasz
Zawsze miej "zapas" aby w przypadku czegoś niespodziewanego na lub tuż za zakrętem móc wykonać manewr ...
Opisac to trudno - nie miałem nigdy "seryjnej" motocyklowej traji
Miałem trzy sam-y- każda inaczej się zachowywała na zakrętach
Podobno buduje się trajki ładne lub te co zapierdalają jak gokard
Moja fajnie jeździ i na prostej i na zakrętach - niestety w terenie ( na polu zlotowym) nie poszaleję
Im szerzej i niżej tym lepiej
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=18r2j7C1zqU&t=137s[/youtube]
p.s. kurwa Adaś - przypomniało mi się że miałem zmierzyć prześwit Przepraszam ale zapomniałem - postaram się jutro odpisać moja wina
Omne Trinum Perfectum.
- winda
- Secretary
- Posty: 14926
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Pokonywanie zakrętów
Szerokość to raz. Dwa to masz tam sztywny most. Masakra. Dopiero 1.8 jest pozbawiony tej wady.
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Wojcieszek
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 lis 2018, 22:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Pokonywanie zakrętów
To jest wersja europejska. Nie ma sztywnego mostu. Koła mają niezależne zawieszenie. Napęd półosie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- GREGOR
- Posty: 5839
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Pokonywanie zakrętów
Czyli pozostaje szerokość i środek ciężkości jest wysoka i wąskaWojcieszek pisze:To jest wersja europejska. Nie ma sztywnego mostu. Koła mają niezależne zawieszenie. Napęd półosie.
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
-
- Posty: 9330
- Rejestracja: 22 maja 2008, 18:13
- Krótki opis: FTW
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
Re: Pokonywanie zakrętów
Dystanse takie po 20 cm na stronę
It's not a hobby
It's a fucking lifestyle
It's a fucking lifestyle
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości