Czarek-trike pisze:sekuwawa pisze:Szkoda że tak późno Ci zwracam uwagę, ale wybór skrzyni i zawiechy w moich oczach to największy błąd projektu.
zepsułeś całą zabawę
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
...a tak poważnie co kto lubi... jak miałbym ''budować'' trike nr 3 na bazie auta to tylko przednionapędowiec ale coś pod 200KM... chciałbym się tej mocy ''bać''
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak wcześniej wspominałem- trajka z aspiracjami rekreacyjnymi, nie do wyścigów. Moja 4 a o dziwo na zawieszeniu garbatym jeszcze nic nie robiłem tak więc spróbować chciałem, skrzynia krótka 4 biegówka- trajka ma w zamyśle jeździć komfortowo w okolicach 90-100 i myślę że przy tym silniku to będzie działać (zetec 1.25 75KM), a docelowo wszystko pasuje pod 100 konnego zeteca 1.6 z focusa jedynki.
U kumpla: V-kę z audi i automat- idę i wybieram jak w sklepie, leży tego u niego.... a jak nie leży, bo właśnie sprzedał, to za chwilę leży następne
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- ale to nie było celem tego projektu.
Jak będę kiedyś jeszcze traję lepił to: na 100% AUTOMAT i silnik na przodzie, albo cały zestaw z przednionapędówy, a na dzień dzisiejszy chciałem żeby było właśnie tak, jak jest, głównie zaeżało mi na tym, żeby silnik był z tyłu, żeby za bardzo klamotów nie obudowywać, tak więc cały silnik jest wyeksponowany, wystając "z dupy" trajki, niezabudowany, trochę go grzejnik i siedzenie zasłoni, ale ogólnie efekt jest taki, jaki miał być.
Tak, wiem że rozkład mas w takich wydumkach z silnikiem z tyłu jest do dupy, etc, ale to było świadome działanie bo taka właśnie miała być- stara szkoła budowania trajek z vw połączona z bardziej nowożytnym piecem. Kolejną sprawą, przesądzającą w zasadzie budowę takiej a nie innej było to, że papier jest na traję VW i chciałem, żeby choć trochę to przymominało to, co jest w kwicie.
Jaka by nie była, najważniejsze jest to, że kolejna trajka pojawi się na drodze, bo widok to rzadki niestety...