Szymon z tego co piszesz to masz pływak w dodatkowym, a temacik chyba obejmował zbiornik typu moto?? W dodatkowym to większość rozwiązań podejdzie.szymon pisze:zbiornik jest tutaj caly czas tyle ze stary wypieprzam. dalem do zrobienia nowy wiekszy bo pod karoseria sporo wolnego miejsca bylo. wlew i plywak bede przekladal ze starego
WSKAŹNIK POZIOMU PALIWA
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4912
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
- szymon
- Posty: 800
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
fakt mam w dodatkowym ale mysle ze nie bedzie duzego problemu z zamontowaniem takiego plywaka wewnatrz zbiornika intrudera. zasada dzialania sie nie zmiena moze byc jedynie problem z zamocowaniem
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
- winda
- Secretary
- Posty: 14845
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
widze ze miałes trabantabandit pisze:Czyli wkładasz plastikowy bagnecik ze skalą do zbiornika? (skala i tak nie odpowiada stanu rzeczywistemu)winda pisze:nie chce się nabijać ale ja mam wskażnik od trabanta 601 i sprawdza się rewelacyjnie
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wodzu
- Posty: 1601
- Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
- Lokalizacja: Przechlewo
- Kontakt:
- winda
- Secretary
- Posty: 14845
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
jeśli stojąc z przodu trajki pchać ją do tyłu za kiere wymaga rysowania kolan o wydechy to gratulacje fantazji300 pisze:On ma chyba Matchbox"a...Wiktor pisze:poprobuj z mojamały pisze:najwygodniej jest to pchać traje do tyłu za kiere ja tak przepycham traje z magazynu na hale
Ja musiałbym mieć ze 2.5m wzrostu by stanąć na palcach i porysować kolana o tłumiki by tak zrobić...
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Rob_trike
- President
- Posty: 10906
- Rejestracja: 30 sie 2009, 21:24
- Krótki opis: Jeśli się cofam …. To po to by wziąć rozbieg
- Lokalizacja: Radziejów
- Kontakt:
- mały
- Posty: 3047
- Rejestracja: 21 lip 2009, 22:08
- Krótki opis: P/G.
- Lokalizacja: WSCHOWA
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- szymon
- Posty: 800
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
maly ale to zalezy z ktorej strony motura stoisz;)
a tak powaznie to tez uwazam ze najwygodniej jest pchac trajke do tylu za kierownice.
przynajmniej nie ma opcji ze sie poturbujesz a i fajnie sie prowadzi nawet
a tak powaznie to tez uwazam ze najwygodniej jest pchac trajke do tylu za kierownice.
przynajmniej nie ma opcji ze sie poturbujesz a i fajnie sie prowadzi nawet
Znam jednak takie miejsce gdzie jest lepiej chodzić z nożem
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
Całe górne i podlasie wszyscy są za Kolejorzem...
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Prawdopodobnie masz rację, a nawet prawie na pewno, co nie zmienia faktu ze będzie on miał jedynie 2 stany - widzi/nie widzi czyli może służyć jedynie jako czujnik rezerwy.300 pisze:Wracając do tematu o czujniku to o ile masz cokolwiek pojęcia o elektronice to na pewno nie jest pojemnościowy (no chyba, że mamy na myśli pojemność zbiornika i zbliżająca się rezerwę w nim), a w tytule aukcji jest wyraźnie napisane "termistor" czyli element oporowy zmieniający oporność pod wpływem temperatury...Sulkyrider pisze:Na oko jest to czujnik pojemnościowy lub coś podobnego. Działa w trybie "widzi - nie widzi", czyli mozesz go użyć jako czujnik "rezerwy".
Bardzo ciekawe rozwiązanie o ile ma się dokładny termistor... chyba się skuszę
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Do wskaźnika poziomu paliwa w trike sugerował bym coś z tych rzeczy:
http://www.allegro.pl/item863096802_czu ... 300td.html
http://www.allegro.pl/item869768043_vol ... a_v70.html
http://www.allegro.pl/item865020601_peu ... ujnik.html
Ten ostatni być może leży gdzieś u mnie w garażu.
http://www.allegro.pl/item863096802_czu ... 300td.html
http://www.allegro.pl/item869768043_vol ... a_v70.html
http://www.allegro.pl/item865020601_peu ... ujnik.html
Ten ostatni być może leży gdzieś u mnie w garażu.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
- bandit
- Posty: 3682
- Rejestracja: 02 gru 2006, 21:16
- Lokalizacja: Pniewy
- Kontakt:
Przy trajkach na kaszlu, które są lekkie powinno sie pchać do przodu, dlatego, że:Luksky pisze:to pchamy do przodu czy do tyłu? bo juz sie pogubiłem ??????
Ja sobie przejechałem po nodze pchając traje do przodu.
1. łatwiej odpalić na 2 biegu niż na wstecznym
2. łatwiej wbić 2 bieg niż wsteczny
3. Jeśli trajka jest lekka i nie jest długa to jeśli sam zapchniesz i zdążysz wskoczyć na traje, wdusić sprzęgło i w steke wbić, to jeśli zdążysz puścić sprzęgło (zachowując ten powalający pęd trajki, wprawionej w ruch siłą mięśni) to wówczas siła przełożenia na wstecznym wraz z kompresją silnika sprawi, że przód się uniesie (potwierdzone praktycznie).
Powyższe rozważania dotyczą kwestii zapychania trajki w celu odpalenia silnika, natomiast co do kwestii przestawiania trajki, manewrowania to pchamy za kierę do tyłu, wówczas jest łatwiej (nie dotyczy to dużych traji, o dużej masie własnej- prawda Wiktor?)
- szymon
- Posty: 800
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:32
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 16265
- Rejestracja: 06 cze 2007, 00:14
- Krótki opis: Życie to piękne, ludzie są wspaniali...
- Lokalizacja: Święciechowa
- Kontakt:
- Wiktor
- Posty: 7580
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:54
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość