Trajka Irka (Yesvs666)
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Trajka Irka (Yesvs666)
No i zaczęła się budowa, a w zasadzie rozbiórka/ przygotowania do budowy mojej trajeczki.
Miało być na japońcu, ale wybór padł na poczciwego forda zeteca (też trochę japoniec-projektowany ze wsparciem speców z Yamahy bodajże) Bazą jest fiesta 1,25 75 koni, ale proszę się nie śmiać, docelowy piec będzie z Focusa 1,6 100 koni. To celowe działanie, gdyż mam papier na 1.3 i po pierwsze nie chcę się bujać ze zmianami silników itp, tylko zrobić i zarejestrować traję, po drugie, fiestę nabyłem za cenę roweru z marketu. Kolejną rzeczą jest wyeliminowanie ewentualnych błędów konstrukcyjnych- na słabszym piecu wszystko się dopracuje, a jak będzie wsio gitara, to trajka dostanie większy silnik.
Silniczki te są ładne z wyglądu i w miarę lekkie, bo to jest amelinum!
Silniki zeteca 1.25 i 1.6 to ta sama skorupa, osprzęt, kable itp, przy przekładce tylko wrzucić nowy piec, przeprogramować lub podmienić kompa i wsio! Taki jest plan...
Chodzi mi też po głowie, żeby go jeszcze dmuchnąć tak 0.3 bara turbinką, ale to się zobaczy...
Flansza się właśnie narysowała, jutro idzie do palenia, obróbki będzie mało, w zasadzie tylko otwory i podtoczenia pod koło zamachowe i zabazowanie w skrzyni garba.
LET THE TRIKE BEGIN!
Miało być na japońcu, ale wybór padł na poczciwego forda zeteca (też trochę japoniec-projektowany ze wsparciem speców z Yamahy bodajże) Bazą jest fiesta 1,25 75 koni, ale proszę się nie śmiać, docelowy piec będzie z Focusa 1,6 100 koni. To celowe działanie, gdyż mam papier na 1.3 i po pierwsze nie chcę się bujać ze zmianami silników itp, tylko zrobić i zarejestrować traję, po drugie, fiestę nabyłem za cenę roweru z marketu. Kolejną rzeczą jest wyeliminowanie ewentualnych błędów konstrukcyjnych- na słabszym piecu wszystko się dopracuje, a jak będzie wsio gitara, to trajka dostanie większy silnik.
Silniczki te są ładne z wyglądu i w miarę lekkie, bo to jest amelinum!
Silniki zeteca 1.25 i 1.6 to ta sama skorupa, osprzęt, kable itp, przy przekładce tylko wrzucić nowy piec, przeprogramować lub podmienić kompa i wsio! Taki jest plan...
Chodzi mi też po głowie, żeby go jeszcze dmuchnąć tak 0.3 bara turbinką, ale to się zobaczy...
Flansza się właśnie narysowała, jutro idzie do palenia, obróbki będzie mało, w zasadzie tylko otwory i podtoczenia pod koło zamachowe i zabazowanie w skrzyni garba.
LET THE TRIKE BEGIN!
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3240
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Yesvs666 pisze:No i zaczęła się budowa, a w zasadzie rozbiórka/ przygotowania do budowy mojej trajeczki.
Miało być na japońcu, ale wybór padł na poczciwego forda zeteca (też trochę japoniec-projektowany ze wsparciem speców z Yamahy bodajże) Bazą jest fiesta 1,25 75 koni, ale proszę się nie śmiać, docelowy piec będzie z Focusa 1,6 100 koni. To celowe działanie, gdyż mam papier na 1.3 i po pierwsze nie chcę się bujać ze zmianami silników itp, tylko zrobić i zarejestrować traję, po drugie, fiestę nabyłem za cenę roweru z marketu. Kolejną rzeczą jest wyeliminowanie ewentualnych błędów konstrukcyjnych- na słabszym piecu wszystko się dopracuje, a jak będzie wsio gitara, to trajka dostanie większy silnik.
Silniczki te są ładne z wyglądu i w miarę lekkie, bo to jest amelinum!
Silniki zeteca 1.25 i 1.6 to ta sama skorupa, osprzęt, kable itp, przy przekładce tylko wrzucić nowy piec, przeprogramować lub podmienić kompa i wsio! Taki jest plan...
Chodzi mi też po głowie, żeby go jeszcze dmuchnąć tak 0.3 bara turbinką, ale to się zobaczy...
Flansza się właśnie narysowała, jutro idzie do palenia, obróbki będzie mało, w zasadzie tylko otwory i podtoczenia pod koło zamachowe i zabazowanie w skrzyni garba.
Gratuluję rozpoczęcia budowy , jak się to fajnie czyta , wyrzucić , podmienić , przeprogramować , jakieś podtoczenia i wsio --gotowe -- jakie to kurwa wszystko proste aż się chce budować , gratuluje optymizmu i oby ci zapał nie zmalał , będę ci kibicował
LET THE TRIKE BEGIN!
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
No nie? tylko robićkowall pisze:Yesvs666 pisze:
Gratuluję rozpoczęcia budowy , jak się to fajnie czyta , wyrzucić , podmienić , przeprogramować , jakieś podtoczenia i wsio --gotowe -- jakie to kurwa wszystko proste aż się chce budować , gratuluje optymizmu i oby ci zapał nie zmalał , będę ci kibicował
LET THE TRIKE BEGIN!
Tak na poważnie, to już czwarta będzie, różnych wydumek typu motocykle, motolotnie, wiatrakowce, samoloty, etc nie liczę, bo by się nazbierało...
Wiem co mnie czeka, ale jak już dupa zasiądzie na siedzeniu i zrobi się te pierwsze kilka metrów... Już w tym roku przerabiałem to uczucie po rezurekcji Intrudera- za każdym razem, jak już się coś zrobi, jest tak samo fajnie!
- winda
- Secretary
- Posty: 14845
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Nie prościej na całym przodzie z forda?
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Nie chcę zabudowywać trajki, wizja jest, żeby taką trochę old schoolową, surową zrobić, jak to się kiedyś budowało na garbusach, zapkach, maluchach... Co z tego wyjdzie? Się zobaczy.winda pisze:Nie prościej na całym przodzie z forda?
Największą zagwostkę, jaką mam w tej chwili, to jak zrobić, żeby woziła 4 dupy i wygląd przy tym zbytnio nie ucierpiał- nie chcę wersalki na 3 kołach, jamnika na 7 metrów też nie chcę, trzeba będzie sprytnie coś wymóżdżyć...
Pewnie, że najlepiej jest uwalić przód od auta, ale silnik w poprzek nie wygląda, trzeba wszystko zabudować, ja chcę, żeby silnik był "ozdobą"- stąd m.in. wybór Zeteca- bo jest proporcjonalny, ładny, zwarty i nie żeliwo. Myślałem też o Micrze i Swifcie, ale Forda łatwiej dostać i podmienić na większy bez kombinowania.
Ojj, się zobaczy jak to będzie, najważniejsze to zacząć, potem samo poleci...
- winda
- Secretary
- Posty: 14845
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Pewnie, że może, ale i tak trzeba sporo zabudować. Ja tak kombinuję że wzdłużnym, bo mam cichą nadzieję, że mi to pomoże w uzyskaniu miejsca na upchanie 3 dup na tyle, zawsze to silnik za osią kół ląduje. Dla solówki, czy 2 osób to silnik poprzeczny korzystniej przy rozłożeniu masy wypada. Jak kiedyś będę robił na automacie to tylko tak- ale to odległa perspektywa.
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Proszę o konstruktywne uwagi
Wstępnie wygląda to tak, jak na rysunku, chodzi mi o 2 rzeczy: Wymiary (prześwit, wyprzedzenie w przednim zawiasie...) i rozmieszczenie siedzeń- w planach jest upchanie 4 dup na trajkę, a nie widzi mi się montowanie wersalki z tyłu, więc idea jest taka 1+1+2 siedzenia na zróżnicowanej wysokości. 2 tylne obok siebie pod kątem do osi trajki (to te zielone cosie na rysunku)- trochę dziwny pomysł, ale w 95% trajek 3 osobowych jest tak, że jedzie się ze skrętem dupy, bo nogi idą na bok żeby minąć kierowcę, wiąże się to z tym, że i plecy mają oparcie tylko na jednym boku. Dzięki takiemu ustawieniu będzie można "normalnie" siedzieć, zwłaszcza że będą tam siedzieć dzieciaki, a o skoliozę w ich wieku nie trudno. Takie ustawienie nieco też wysmukla trajkę (w części pasażerskiej) i w sumie nie głupio wygląda (lepiej jak wersalka w każdym razie) Kolejna rzecz to te 2 siedzenia myślę zrobić na szynach, czy innych wichajstrach, żeby je można było demontować i wtedy w to miejsce będzie można zabudować kufry/ boxy/ bagażniki- czyli będzie traja tandem- taki ŁOSZ AND GOŁ!
Na zdjęciach (tzw. makieta poglądowa w celach projektowych) widać mniej-więcej o co kaman (proszę pominąć podziwianie bajzlu w garażu)
Taka moja wizja, czekam na konstruktywną krytykę i biorę się do roboty
Wstępnie wygląda to tak, jak na rysunku, chodzi mi o 2 rzeczy: Wymiary (prześwit, wyprzedzenie w przednim zawiasie...) i rozmieszczenie siedzeń- w planach jest upchanie 4 dup na trajkę, a nie widzi mi się montowanie wersalki z tyłu, więc idea jest taka 1+1+2 siedzenia na zróżnicowanej wysokości. 2 tylne obok siebie pod kątem do osi trajki (to te zielone cosie na rysunku)- trochę dziwny pomysł, ale w 95% trajek 3 osobowych jest tak, że jedzie się ze skrętem dupy, bo nogi idą na bok żeby minąć kierowcę, wiąże się to z tym, że i plecy mają oparcie tylko na jednym boku. Dzięki takiemu ustawieniu będzie można "normalnie" siedzieć, zwłaszcza że będą tam siedzieć dzieciaki, a o skoliozę w ich wieku nie trudno. Takie ustawienie nieco też wysmukla trajkę (w części pasażerskiej) i w sumie nie głupio wygląda (lepiej jak wersalka w każdym razie) Kolejna rzecz to te 2 siedzenia myślę zrobić na szynach, czy innych wichajstrach, żeby je można było demontować i wtedy w to miejsce będzie można zabudować kufry/ boxy/ bagażniki- czyli będzie traja tandem- taki ŁOSZ AND GOŁ!
Na zdjęciach (tzw. makieta poglądowa w celach projektowych) widać mniej-więcej o co kaman (proszę pominąć podziwianie bajzlu w garażu)
Taka moja wizja, czekam na konstruktywną krytykę i biorę się do roboty
- tim
- Posty: 619
- Rejestracja: 22 cze 2012, 09:36
- Lokalizacja: Mroczeń
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Zrób najpierw siedzenia 1 i 2 i wtedy zobaczysz na czym stoisz bo nie zawsze wszystko pasuje tak jak na papierze sobie wymyślimy.
Powodzenia
Powodzenia
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
taki jest plantim pisze:Zrób najpierw siedzenia 1 i 2 i wtedy zobaczysz na czym stoisz bo nie zawsze wszystko pasuje tak jak na papierze sobie wymyślimy.
Powodzenia
-
- Posty: 703
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:49
- Lokalizacja: Żakowice/Koluszki
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Tak se patrze i podejrzewam że "podparcie" siedzenia nr1 będzie tarło o jezdnię, obciął bym te "nogi"
Niby fajnie to wyglada z tymi bocznymi siedzeniami pod kątem ale mam wrażenie że odczucie w czasie jazdy moze byc nieprzyjemne dość, szczególnie na zakretach. Koncept z cofnieciem ich dobry ale jednak trzymalbym się żeby mocowac przodem do kierunku jazdy. Może węższe zrobic skoro dla dzieciaków maja byc skrajne? Nieco jeszcxe cofnac? Bez jakiejś prowizorycznej konstrukcji i przymiarki raczej sie nie obedzie
Niby fajnie to wyglada z tymi bocznymi siedzeniami pod kątem ale mam wrażenie że odczucie w czasie jazdy moze byc nieprzyjemne dość, szczególnie na zakretach. Koncept z cofnieciem ich dobry ale jednak trzymalbym się żeby mocowac przodem do kierunku jazdy. Może węższe zrobic skoro dla dzieciaków maja byc skrajne? Nieco jeszcxe cofnac? Bez jakiejś prowizorycznej konstrukcji i przymiarki raczej sie nie obedzie
Trzy koła... jedno życie...
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Kąt nie jest duży, na rysunku dałem trochę za przesadnie- to jest mniej-więcej tak, jakby siedzieć na "normalnej" trajce 3 osobowej ze skręconą dupą, tylko że dla komfortu siedzenia skręcone jest także oparcie, co do bezpieczeństwa- stąd właśnie ta konfiguracja, na "wersalce" skrajne miejsca siedzące były by już nad kołami- co mi się bardzo nie widzi (no i wygląd przy tym ucierpi) Ta konfiguracja zbliża siedzenia do osi trajki i wszystko mieści się między kołami.japrzem pisze:Tak se patrze i podejrzewam że "podparcie" siedzenia nr1 będzie tarło o jezdnię, obciął bym te "nogi"
Niby fajnie to wyglada z tymi bocznymi siedzeniami pod kątem ale mam wrażenie że odczucie w czasie jazdy moze byc nieprzyjemne dość, szczególnie na zakretach. Koncept z cofnieciem ich dobry ale jednak trzymalbym się żeby mocowac przodem do kierunku jazdy. Może węższe zrobic skoro dla dzieciaków maja byc skrajne? Nieco jeszcxe cofnac? Bez jakiejś prowizorycznej konstrukcji i przymiarki raczej sie nie obedzie
Będę kombinował tak, żeby ten kąt wyszedł jak najmniejszy, chyba że jakaś inna wizja się zrodzi, albo ktoś na coś wpadnie, lub coś widział i się tutaj ze mną podzieli.
Co do przymiarki- właśnie stąd ta koncepcja- prowizoryczna konstrukcja z desek, taboretów i krzeseł już była- z kilku możliwych kombinacji, w sumie trochę przypadkiem zbudowaliśmy z rodzinką coś takiego- wygląda na najbardziej optymalną i rozwojową.
Zgodzę się, że w zakrętach może być dość dziwnie i pomimo wszystkich cnót i zalet tej konfiguracji, są też wady- dlatego tu jestem i o poradę pytam- zawsze to inaczej jak myśli kilka głów. Można to oczywiście inaczej rozwiązać, ale tylko chyba kosztem długości trajki, a nie chciałbym robić długiej jak autobus- te 3.5-3.7m to takie optimum mi się wydaje.
- andrzejqs
- Posty: 1883
- Rejestracja: 10 kwie 2011, 18:22
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Ja tam mam siedzenia w linii prostej i jedzie się całkiem OK, a takie skrzywienie może być problematyczne, szyja morze na dłuższą metę boleć, bo jednak patrzy się na wprost. Boczne siedzenie bym wyrypał nad opony, bo wydaje się mało miejsca na ramiona pasażerów, pilota i drugiego pasażera przesunąłbym do przodu w celu poprawienia środka ciężkości i unikniesz późniejszego dociążania przodu i oparcie dla drugiego pasażera i tyle taka tam diagnoza. Zrobisz jak chcesz.
Byli już tacy, co zrobili coś co było nie możliwe do zrobienia, bo nie wiedzieli, że tego się nie da zrobić .
- yunkers
- Treasurer
- Posty: 4912
- Rejestracja: 31 paź 2009, 21:21
- Krótki opis: G.O.P.
- Lokalizacja: Tychy
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Przymierzaliśmy się do tych Twoich siedzeń i wychodzi w hooj wygodnieandrzejqs pisze:Ja tam mam siedzenia w linii prostej i jedzie się całkiem OK
nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Jaśniej proszę, bo ten hooj to nie wiadomo co znaczy.yunkers pisze:Przymierzaliśmy się do tych Twoich siedzeń i wychodzi w hooj wygodnieandrzejqs pisze:Ja tam mam siedzenia w linii prostej i jedzie się całkiem OK
Każdy chłop wie, że jest dwu-podział hooja: na ku*asa i penisa;
Ku*as- wiadomo do czego służy- silny, twardy i zawsze stoi
Penis- tu znów dwu-podział: dzieli się na penis męski i penis żeński
Penis męski- szału nie ma, ale jakby co, to jest czym "dłubnąć"
Penis żeński- nadaje się tylko i wyłącznie do sikania
Tak więc jak jest z tą prostą wersalką? Proszę o sprecyzowanie o którego hooja chodzi.
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Z tym patrzeniem na wprost- czy to nie jest tak, że pasażerowie siedzący z tyłu np w aucie w 80% gapią się w boczną szybkę?andrzejqs pisze:Ja tam mam siedzenia w linii prostej i jedzie się całkiem OK, a takie skrzywienie może być problematyczne, szyja morze na dłuższą metę boleć, bo jednak patrzy się na wprost. Boczne siedzenie bym wyrypał nad opony, bo wydaje się mało miejsca na ramiona pasażerów, pilota i drugiego pasażera przesunąłbym do przodu w celu poprawienia środka ciężkości i unikniesz późniejszego dociążania przodu i oparcie dla drugiego pasażera i tyle taka tam diagnoza. Zrobisz jak chcesz.
Miałem traję 3 osobową i ta skręcona dupa to chyba gorsze zło niż szyja. Do prostej kanapy nie mam nic poza nogami dla pasażerów- albo jazda na rozkrak lub skos, albo trzeba za siedzeniem kierowcy robić dziurę na nogi- jak w aucie- a to nie wygląda i zmniejsza sztywność ramy.
Myślę o tych siedzeniach już kilka tygodni i głowa mnie boli- najlepiej zrobić na 2 lub 3 osoby, ale niestety, 4 dupy muszą jechać.
- franky
- Member
- Posty: 2100
- Rejestracja: 26 gru 2015, 18:56
- Krótki opis: Trza być twardym jak gąbka
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Wywal te fotele, nikt nie będzie z Tobą jeździł.
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Niestety taka może być smutna prawda, ale wytłumacz to zazdrosnej o motocykl babiefranky pisze:Wywal te fotele, nikt nie będzie z Tobą jeździł.
Dlatego kombinuję jak mogę z tymi siedzeniami żeby nie skończyć z wersalką w dupie. Poszukuję takiego rozwiązania, żeby można było demontować 2 z 4 siedzeń i zastępować je bagażem/ kuframi, etc.
Jak są jakieś mądre pomysły/ rozwiązania- czekam i z góry jestem wdzięczny za wszelkie konstruktywne sugestie, bo już mnie głowa boli od myślenia. Może ktoś coś kiedyś widział, ma jakiś pomysł?
W ostateczności będę pionierem tego nietypowego rozwiązania problemu usadzenia 4 dup w trajce.
- kowall
- Sergeant
- Posty: 3240
- Rejestracja: 31 paź 2013, 14:00
- Lokalizacja: Olesno
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Zobacz w powitalni na drugiej stronie , jest tam moje przywitanie i tam też na drugiej stronie jest zdjęcie mojej traji i batmobila --5osobowego--jakiś pomysł to też jest .
- winda
- Secretary
- Posty: 14845
- Rejestracja: 25 kwie 2009, 18:31
- Lokalizacja: LUBLIN
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Tył będzie mocna dociążony. Fotele na osią a za nimi pewnie bagażnik. Podejście do rozmieszczenia foteli nowatorskie i... nie głupie. To delikatne skręcenie nie robi tragedii
RÓBMY TO SZYBKO ZANIM DOTRZE DO NAS FAKT, ŻE TO
KOMPLETNIE BEZ SENSU
KOMPLETNIE BEZ SENSU
- krobia
- Posty: 3506
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 12:31
- Lokalizacja: Krobia k.Torunia
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Nie chciał bym po pijanemu siedzieć na tym "skrecinym" siedzeniu
A tak na poważnie....wyobraziłem sobie siebie jako pasażera. W trakcie jazdy i tak odruchowo"nadpychałbymsie" w lewo aby siedzieć do kierunku jazdu
A tak na poważnie....wyobraziłem sobie siebie jako pasażera. W trakcie jazdy i tak odruchowo"nadpychałbymsie" w lewo aby siedzieć do kierunku jazdu
- Sulkyrider
- Posty: 11800
- Rejestracja: 17 cze 2008, 20:05
- Krótki opis: Rekwizytor
- Lokalizacja: Poznań od strony Azji
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Mnie się koncepcja podoba. Nie przesadzał bym z tym prostym siedzeniem. Pasażer siedzący na kanapie z boku też nie będzie siedział prosto.
Ludzie pracują na wózkach widłowych, gdzie siedzą bokiem do kierunku jazdy, też by się powiedziało, że głupie, a jednak te wózki nie są produkowane na złość ludziom.
Jak nie chcesz wersalki z tyłu, to to rozwiązanie jest moim zdaniem całkiem dobre.
Ludzie pracują na wózkach widłowych, gdzie siedzą bokiem do kierunku jazdy, też by się powiedziało, że głupie, a jednak te wózki nie są produkowane na złość ludziom.
Jak nie chcesz wersalki z tyłu, to to rozwiązanie jest moim zdaniem całkiem dobre.
Nie ważne co masz pod dupą. Ważne co pod kaskiem.
T F F T
T F F T
- GREGOR
- Posty: 5800
- Rejestracja: 22 lut 2010, 10:46
- Krótki opis: Żyj tak , aby dobrze Cię potem wspominali
- Lokalizacja: ŁĘCZNA
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
No to teraz ja zabiorę głos, Sulky wspomniałeś o wózkach widłowych z fotelem który jest bokiem do kierunku jazdy, tak się składa że od 20 lat pracuję na tego typu sprzęcie i niestety nie jest to takie wygodne , kark napierdala po 8 godzinach pracy, a po 12 tu nie mam ochoty na nic. Sprzęt jest profesjonalnym rozwiązaniem ale nie dla operatorów, tylko ze względu na zmniejszenie gabarytów, a przy tym idzie o wiekrze powierzchnie magazynowe, a jazda jak najmniejszym korytarzem, więc pasażer po długiej trasie nie będzie zadowolony.Sulkyrider pisze:Mnie się koncepcja podoba. Nie przesadzał bym z tym prostym siedzeniem. Pasażer siedzący na kanapie z boku też nie będzie siedział prosto.
Ludzie pracują na wózkach widłowych, gdzie siedzą bokiem do kierunku jazdy, też by się powiedziało, że głupie, a jednak te wózki nie są produkowane na złość ludziom.
Jak nie chcesz wersalki z tyłu, to to rozwiązanie jest moim zdaniem całkiem dobre.
Żyj tak, aby Cię potem dobrze wspominali...
- BOOM
- Posty: 533
- Rejestracja: 11 sty 2014, 18:48
- Lokalizacja: MIKOŁÓW
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Franki ma racje wywal te fotele ,nikt nie będzie z Tobą jeździłfranky pisze:Wywal te fotele, nikt nie będzie z Tobą jeździł.
- Yesvs666
- Posty: 692
- Rejestracja: 30 wrz 2017, 18:50
- Lokalizacja: Lublin (Motycz)
- Kontakt:
Re: Trajka Irka (Yesvs666)
Po bardziej dokładnych pomiarach i przymiarkach tego przeosiowienia wychodzi mi tak 15-17 stopni- czy to dużo? Trudno powiedzieć jak takie coś na komfort jazdy wpłynie, ale ciągle mi się wydaje że i tak będzie lepiej niż wykręcona dupa.
Temat batmobila zapodany przez Kowala jest mocno ciekawy- taka była moja pierwsza wizja i prawie byłem na tak, ale chęć usadowienia pasażerów bliżej osi trajki, a co za tym idzie bezpieczniej w razie "W" wygrywa na korzyść szukania alternatywnego, być może niekonwencjonalnego rozwiązania.
Z tym widlakiem to takie nie do końca trafione- trajka to nie coś czym się jeździ po 8h/dzień, 5 dni w tygodniu, no a tym bardziej nie w pełnym składzie (3-4 osoby)- w trajce jak na motocyklu- najwygodniej powinien mieć kierowca, pasażerowie zawsze będą mieli pod górkę, trzeba tylko tak wykombinować żeby ta górka nie była zbyt stroma...
Chyba dzisiaj spróbuję coś w aucie wymodzić jakieś poddupniki pod tym kątem i powożę trochę moje smarki i babę- zobaczymy co będzie.
Przymiarki też robię do bardziej kaskadowgo umieszczenia siedzeń, ale traja strasznie w górę wtedy rośnie- też niedobrze.
Kuźwa, jak nie w górę, to wzdłuż, to w szerz... już kilka tygodni o tm myślę. Czekam na złoty strzał- a nóż ktoś coś widział i podpowie... Jutro motopiknik Komarówka w Podlaskiem- może tam coś się uda podpatrzeć???
Temat batmobila zapodany przez Kowala jest mocno ciekawy- taka była moja pierwsza wizja i prawie byłem na tak, ale chęć usadowienia pasażerów bliżej osi trajki, a co za tym idzie bezpieczniej w razie "W" wygrywa na korzyść szukania alternatywnego, być może niekonwencjonalnego rozwiązania.
Z tym widlakiem to takie nie do końca trafione- trajka to nie coś czym się jeździ po 8h/dzień, 5 dni w tygodniu, no a tym bardziej nie w pełnym składzie (3-4 osoby)- w trajce jak na motocyklu- najwygodniej powinien mieć kierowca, pasażerowie zawsze będą mieli pod górkę, trzeba tylko tak wykombinować żeby ta górka nie była zbyt stroma...
Chyba dzisiaj spróbuję coś w aucie wymodzić jakieś poddupniki pod tym kątem i powożę trochę moje smarki i babę- zobaczymy co będzie.
Przymiarki też robię do bardziej kaskadowgo umieszczenia siedzeń, ale traja strasznie w górę wtedy rośnie- też niedobrze.
Kuźwa, jak nie w górę, to wzdłuż, to w szerz... już kilka tygodni o tm myślę. Czekam na złoty strzał- a nóż ktoś coś widział i podpowie... Jutro motopiknik Komarówka w Podlaskiem- może tam coś się uda podpatrzeć???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 5 gości