Witam buduje właśnie trajkę na 126p i nie wiem jak rozwiązać problem dźwigni zmiany biegów nie widziałem jeszcze z bliska takiego rozwiązania a przeglądałem wiele zdjęć czy ktoś może mi pomóc dzięki z góry
Jan Laskowski pisze:Witam
Mam ten sam problem ,jak przerobić dźwignie zmiany Biegów opla na nożną do trai ? Czy ktoś to robił ?
Mi się wydaje, że większość Trajek ma zmianę biegów ręczną, ale może się mylę bo mechanik ze mnie żaden.
Myślę też, że nie ma co wyważać otwartych drzwi i rób ręczną
OK, dotarło już nawet foty znalazłem i będę referował
Jak się wkleja foty żeby były w takiej kolejności jak ja chce?
Albo w kilku postach opiszę i też będie git
seta pisze:
OK, dotarło już nawet foty znalazłem i będę referował
Jak się wkleja foty żeby były w takiej kolejności jak ja chce?
Albo w kilku postach opiszę i też będie git
W odwrotnej kolejności, pierwsze bedzie ostatnie ,ostatnie pierwsze , chyba że ci chochlik namiesza i wtedy nie możesz być niczego pewien.
seta pisze:
OK, dotarło już nawet foty znalazłem i będę referował
Jak się wkleja foty żeby były w takiej kolejności jak ja chce?
Albo w kilku postach opiszę i też będie git
W odwrotnej kolejności, pierwsze bedzie ostatnie ,ostatnie pierwsze , chyba że ci chochlik namiesza i wtedy nie możesz być niczego pewien.
Już jest raczej normalnie , bo odtatnio się zmieniło na normalne dodawanie
witam, ja w swojej pierwszej i w tej ostatniej trajce mam ręczna zmiane biegów z lewej strony, trajkai obie VW, załączam fotki, ewentualnie jestem zawsze do dyspozycji jeśli chodzi o wyjasnienia, zestaw zawiera 1 przegubik krzyżakowy (z wałka kierownicy 126p),i mechanizm drążka z forda , system działa nienagannie od wielu lat
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kris48 ja proponuję Ci wstawienie sprężyny gazowej od tylnej klapy bagażnika np od VW Ventyla ( Vento) wtedy będzie siedzonko się otwierać i nie będzie trza markera podkładać.