mam silnik 1,2 i ma troszke ujowa kompresje prawa strona 7 a lewa 8 wiec cos msze z tym zrobic zanim to sprzedam zeby nowy nabywca nie marudzil co polecacie prucz bezsensownego kapitalnego rmontu
No cóż można zrobić by kompresja wzrosła; wymiana pierścieni, przeszlifowanie zaworów i frezowanie gniazd , wymiana uszczelek pod głowicą. Oczywiście wszystkie te czynności muszą mieć sens, należy sprawdzić poziom zużycia; gładzi cylindrów no i czy gniazda zawodowe nie są już zapadnięte (bo jest prawdopodobieństwo że już to kiedyś było robione) Jeszcze w grę wchodzi wymiana oleju, było by dobrze gdybyś jeździł na 20W50 to jest olej do silników starszej generacji poprawia pracę silnika i zwiększa ciśnienie oleju.
Czy coś będziesz brał z tych moich uszczelnień ?
seat pisze:chcialbym wszystkie uszczelki do silnika zawory wlasnie szlifuje a na pierscieniach tym olejowym niema tej sprezynki wiec musze kupic wszystkie nowe
Wszystkich nie mam, mam tylko te co pisałem w postach po wyżej, więc się zdecyduj czy bierzesz